Evet herkese hayırlı olsun 1 saat evvel motoru çalıştırdım. ikinci marşa basışımda çalıştı gümbür gümbür çalışıyor, görmeniz lazımMuhtemelen bir video hazırlarım çalışması ile alakalı. İyi temennileriniz için hepinize teşekkür ederim. Bu kadar emeğin sonunda nasıl bir mutluluk anlatamam. Sıfır km. alıp binsem bu şekilde sevinmezdim herhalde. Eksiklerini toparlayıp 1-2 gün içerisinde yola çıkartırım diye düşünüyorum.
ustam naptın ? unuttun bizivideoları bekliyoruz
Taner bey emeğinize sağlık çok güzel olmuş bende yaklaşık bir ay önce 99 model vn800 aldım genel bilgi olarak yağ ve filtre ne marka kullanmalıyız orjinal ve kaç litre filtreli/filtresiz birde yağ kapağını açmak için bir anahtar varmı yada ne şekilde açılıyor birde yaz gelmeden arka fren balatalarını değiştirmek istiyorum orjinali ile ne marka almam gerekiyor ve tavsiye edebileceğiniz yer varmı tel numarası birde nikelleri parlatmak için ne kullanmalıyız parlatıcı markası ve son olarak aldığım kişi direksiyon kilit anahtarının olmadığını söyledi nereden tedarik edebilirim çok soru sordum kusura bakmayın![]()
Emeğine hayran kaldım aga. Mükemmel olmuş desem bile hakaret sayılır.
Abi egzantrik ayarı nasıl yapılıyor bunlarda benimki ses yapmaya başladı