Şu an 3 mesaj önceki resimdeki gibi duruyor. Elektrik tesisatını yerleştiriyorum. Pek bir işi kalmadı hatta bir aksilik çıkmazsa yarın marşa basabilirim. Bazı videolar var onları kesip biçip bir şey yapmayı da düşünüyorum ama hele bir ilk çalıştırmayı yapayım. Ayrıca çalışacak mı o da var ben hep çalışacak gözüyle bakıyorum ama inşallah bir aksilik çıkmaz

çalışır inş. diyorum ama aradan 3 gün geçmiş, çalışmadı galiba. sakın bu adamı haklı çıkarma

He bir de motorun bu sökülmüş halinde, gelip geçenlerle olan diyaloglar var.
-Hacı ne yaptın yav.
Ben- İyi uğraşıyoruz işte.
-Bu ne? Senin motorpiskilet mi?
Ben- Evet.
-Napmışın heryerini sökmüşsün? Arızası mı vardı?
Ben- Yok. Merak ettim. Bi içini açıp bakmam lazımdı
-Hı. Nassı yani.
-Bu kadar söktüğüne göre anlıyon bu işten herhal...
Ben- Yok valla. İlk defa böyle bir şey deniyorum.
-Oha. Daha hayatta toplıyaman sen bunu aha buraya yazıyorum. vs.