Bakım ve onarım. Kawasaki VN800 (Düzeltildi)

Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Belgesel tadında olmuş.
Keyifle izledim ve cesaretinizi takdir ettim.:thumleft:
Ellerinize sağlık.:cat:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
bunun gibi bi goldwing 1100 revizyonu vardı. onun resimler hep uçtuydu. umarım 2 yıl sonra baktığımızda bu başlık da aynı kaderi paylaşmaz. müthiş bir emek elinize sağlık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese teşekkür ederim. Motor bitmek üzere. Boya konusunda biraz sıkıntı yaşadım. Boyacı istediğimi gibi yapamadı, detaylı bakıldığında hataları var. Ben daha iyi boyayabilirdim. Kendim boyamadığıma pişman oldum.

Bu da son hali.
glxh.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ustam hareket yok mu, merakla bekliyorum son halini..

Şu an 3 mesaj önceki resimdeki gibi duruyor. Elektrik tesisatını yerleştiriyorum. Pek bir işi kalmadı hatta bir aksilik çıkmazsa yarın marşa basabilirim. Bazı videolar var onları kesip biçip bir şey yapmayı da düşünüyorum ama hele bir ilk çalıştırmayı yapayım. Ayrıca çalışacak mı o da var ben hep çalışacak gözüyle bakıyorum ama inşallah bir aksilik çıkmaz :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
motorun her parçasını sıfır gibi yapmışsınız çok tebrik ederim..

bence çalışacak :) hadi totem yapalım :mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Motoru çalıştırdınız mı ? Her hangi çarpma sesi, sürtünme sesi var mıydı ? Bu arada elinize sağlık.
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Şu an 3 mesaj önceki resimdeki gibi duruyor. Elektrik tesisatını yerleştiriyorum. Pek bir işi kalmadı hatta bir aksilik çıkmazsa yarın marşa basabilirim. Bazı videolar var onları kesip biçip bir şey yapmayı da düşünüyorum ama hele bir ilk çalıştırmayı yapayım. Ayrıca çalışacak mı o da var ben hep çalışacak gözüyle bakıyorum ama inşallah bir aksilik çıkmaz :)

:) çalışır inş. diyorum ama aradan 3 gün geçmiş, çalışmadı galiba. sakın bu adamı haklı çıkarma :)
He bir de motorun bu sökülmüş halinde, gelip geçenlerle olan diyaloglar var.
-Hacı ne yaptın yav.
Ben- İyi uğraşıyoruz işte.
-Bu ne? Senin motorpiskilet mi?
Ben- Evet.
-Napmışın heryerini sökmüşsün? Arızası mı vardı?
Ben- Yok. Merak ettim. Bi içini açıp bakmam lazımdı
-Hı. Nassı yani.
-Bu kadar söktüğüne göre anlıyon bu işten herhal...
Ben- Yok valla. İlk defa böyle bir şey deniyorum.
-Oha. Daha hayatta toplıyaman sen bunu aha buraya yazıyorum. vs.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet herkese hayırlı olsun 1 saat evvel motoru çalıştırdım. ikinci marşa basışımda çalıştı gümbür gümbür çalışıyor, görmeniz lazım :) Muhtemelen bir video hazırlarım çalışması ile alakalı. İyi temennileriniz için hepinize teşekkür ederim. Bu kadar emeğin sonunda nasıl bir mutluluk anlatamam. Sıfır km. alıp binsem bu şekilde sevinmezdim herhalde. Eksiklerini toparlayıp 1-2 gün içerisinde yola çıkartırım diye düşünüyorum.
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Gerçekten güzel ve başarılı bir çalışma olmuş tebrikler umarım güle güle kullanırsın :cat:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
emeğinin karşılığını uzun yıllar keyifle motoru sürerek alırsınız inşaallah....
vesselam..
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Nasıl sabır, azim, motorsiklet aşkıdır :) gerçekten hayran kaldım. Hocam motor ustası değilsiniz galiba; ama mühendislik kısmını çok iyi kavramışsınız maşallah. Yabancı diliniz iyi olmalı

Gelişmeleri takip ediyoruz. Ortaya harika bişey çıkacak gibi :)
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
4
Emeğinize,bilginize sağlık gerçekten alkışlanacak bir çalışma olmuş.uzun yıllar tadında binersiniz inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst