Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
43
Öncelikle herkese merhaba .size bir sorum olacak A1 ehliyet ile Mondial 125 mh drift kullanabilirmiyim kullanırsam çevirmede sıkıntı çıkarmı ?cevaplarsanız teşekkürler
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Merhaba arkadaslar bende bisey daniscam driftle 1 saat yol yaptiginizda motor sesinde degisme oluyormu sizde ilk calistirdiginda motorun cok iyi sesi oluyor ama 1 saat falan uzun yolda ses degisiyor degisik sesler geliyor ilk calistirmadaki gibi olmuor sizdede bolemi
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955


Geçen mazotla giriştim her tarafına mis gibi oldu ama bi uyarı zinciri mazotla temizledikten sonra iyice mazottan arındırın yoksa zincirde yağ kalmıyor :)
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Evet arkadaslar motorun sesi nasil sizce sorunlumu veya sorunsuzmu ona gore cvplarinizi bekliyorum video cektim

https://youtu.be/aavnHnxDn7A

Normal.

Ufak bir subap sesi var ama bence daha iyi. Subap lar bir miktar gevşek olursa motor daha rahat nefes alır. Çok az yakıt artar ve ufak bir çekiş kaybı olur ancak uzun yolda boğulmaZ.

Subap ayarı zamanı geldiğinde bize sormana gerek kalmayacak. boş tencereye kepçe daldir ve sağa sola vurmaya başla. Aynı ses geldiği zaman subap ayarlanmali demek.

Ben bu ayarla durmaksızın 400 km, 18 saatte 1100 km gittim. Ağustos sıcağında gram sismedi
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Senin motorun da egzozu dağılabilir, sesi çok tok gelmiyo. Drift'te garantiden egzoz değiştiren çok oldu. Garanti bakımlarını ihmal etme. Orjinal egzoz 300 liraya yakın.

Eksoz degisik dedigin gibi degisik sesler cikariyor dagilmisda olabilir belki cirrrrr cirrr diye ses yapiyo gaza yuklenince motor bogulmuyor yani 2 kisi 150 kg toplam dik uzun rampayi 100 le giriroum 80 le cikiyorum rampayi 5 ci vitesdr cikiyor tam bogulcagi zaman rampa bitiyor iyimi sizce
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Eksoz degisik dedigin gibi degisik sesler cikariyor dagilmisda olabilir belki cirrrrr cirrr diye ses yapiyo gaza yuklenince motor bogulmuyor yani 2 kisi 150 kg toplam dik uzun rampayi 100 le giriroum 80 le cikiyorum rampayi 5 ci vitesdr cikiyor tam bogulcagi zaman rampa bitiyor iyimi sizce
135 cc motor için çok iyi bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst