- Katılım
- 27 Ara 2015
- Mesajlar
- 38
Peki 6bin devirde boğulma normalmi peki
Peki 6bin devirde boğulma normalmi peki
yağ ısınıyor sesi daha cılızlaşıyor gibi ama sorun yok
Öncelikle herkese merhaba .size bir sorum olacak A1 ehliyet ile Mondial 125 mh drift kullanabilirmiyim kullanırsam çevirmede sıkıntı çıkarmı ?cevaplarsanız teşekkürler
Evet arkadaslar motorun sesi nasil sizce sorunlumu veya sorunsuzmu ona gore cvplarinizi bekliyorum video cektim
https://youtu.be/aavnHnxDn7A
Senin motorun da egzozu dağılabilir, sesi çok tok gelmiyo. Drift'te garantiden egzoz değiştiren çok oldu. Garanti bakımlarını ihmal etme. Orjinal egzoz 300 liraya yakın.Evet arkadaslar motorun sesi nasil sizce sorunlumu veya sorunsuzmu ona gore cvplarinizi bekliyorum video cektim
https://youtu.be/aavnHnxDn7A
Senin motorun da egzozu dağılabilir, sesi çok tok gelmiyo. Drift'te garantiden egzoz değiştiren çok oldu. Garanti bakımlarını ihmal etme. Orjinal egzoz 300 liraya yakın.
135 cc motor için çok iyi bence.Eksoz degisik dedigin gibi degisik sesler cikariyor dagilmisda olabilir belki cirrrrr cirrr diye ses yapiyo gaza yuklenince motor bogulmuyor yani 2 kisi 150 kg toplam dik uzun rampayi 100 le giriroum 80 le cikiyorum rampayi 5 ci vitesdr cikiyor tam bogulcagi zaman rampa bitiyor iyimi sizce
aynı benim motorun sesi,bi sıkıntı yok sanırım
benim motor aldığımdan beri böyle bi sorun yok,Bugun 200 km yaptim git gel sikinti cikarmadi ruzgarliydi baya balikesir cevresi