Benimde motoru her kapatmamda soğurken 5-10 dk çıt çıt sesi geliyor o ses olabilirmi
Driftim 52 bin km de yağ yakmaya başladı rektefe zamanı geldi
Dostum yeter artık sat şunuDriftim 52 bin km de yağ yakmaya başladı rektefe zamanı geldi
Dostum yeter artık sat şunu![]()
Satma zamanı çoktan geçti bence artık bakımlarını iyi yaparak uzatabildiği kadar ömrünü uzatması lazım![]()
en son motor bloğunu söküp duvara asar artık![]()
[url]http://i.hizliresim.com/Jn28M5.jpg[/url]
buraya ne olmuş anlayan var mı ya tırtıklı tırtıklı kavlamış gibi ilk defa gözüme çarptı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/28ZWdE.jpg[/url]
@kdiner
çekerim abi de bu sol taraftandaha uzaktan çekmeniz mümkün mü.
şu daire içine aldığım yer abi,eğer diğer arkadaşlarda orayı yakından çekip atarsa sevinirim .Zincirin olduğu kısım sanırsam ama daha net belli olsaydı iyi olurdu, kırılma oldu ise o şekil tutturulmuş sanırsam veya şuan kullanan arkadaşlar da çekip atarsa resim daha net ortaya çıkar, orijinali öyle mi yoksa farklı mı.
