Selamlar,
2011 Model CBR 600 FA motosikletimi satiyorum. En ufak derdi tasasi yoktur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kusursuz-2011-honda-cbr-600-fa-256286776/detay/
Akrapovic egzoz sesive birtanede foto koyayım, xh6dan sonra 1 hafta önce aldıgım ve aşık oldugum 600f im
https://www.youtube.com/watch?v=z6gvhIRgw9k
[url]http://i.hizliresim.com/GoEVyr.jpg[/url]
Plaka gs plakamıdır
Biraz tanıdık bi makina gibi o ise güzel makina bulmuşsunuz ve kaça aldınız ?
değilorj egzozu ile 17.5 aldım
Merhaba arkadaşlar. 2006 model motorumu repsol yapmak istiyorum. Daha önce yapan varmı. Yada bilgisi olan grenaj değişimi, jant boyası gibi yardımcı olurmusunuz.
Alınmayın ama geçmiş olsun
Ebayden grenaj seti alabilirsin ama iş sadece grenaj ile bitmeyecek birde depoyu boyatman lazım
Araniza katilmak icin son adimdayim...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-md-19.000-km-600-luk-takasli-260928256/detay
Cbr dan 600fmi sıkınti buyuk haci![]()
Dakar diyince akla gelen efsane motor Africa Twin'in resim galerisine bakmak isteyenler bu linke
http://honda.com.tr/motosiklet/adventure/africa-twin/galeri
geçmiş olucak bi durum yok Trde 1-2 adet büyük ihtimal benim motor fiyatıda gayet iyi
Karbon folyo kaplatan var mı çamurluk vs karenaj yerlerine?
NASIL OLMUŞ BEYLER BECEREBİLMİŞMİYİM
http://i.hizliresim.com/Go3mpv.jpg