Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki şimdi Drift fiyatı 3750
2016 modelinde fiyat artışı olurmu...

sanmıyorum kasa aynı gelecek zaten bende bu hafta sıfır mondial drift aldım siyah renk 3400 TL'ye Aydın/Nazilli de oturuyorum fabrikası burada olduğu için fiyatları iyi indiriyorlar..
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
6
Bir de ben bu driftin tek sevmedigim yani gösterge ( çok eski motorlarınki gibi )
Ybr nin veya başka bir markanın taktıysam uyarımı
{ şimdiden teşekkürler }
 
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
38
Motor

Selam arkadaşlar
Mondial driftten çok
İyi anlayan arkadaş
Bana yardımcı olabilir mi
Rica etsem

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

Arkadaşlar benim çok
Büyük bi sorunum
Var motorla
Yardımcı olur musunuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

Kimse yokmuu
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
10/40 normaldır. 10/30 ince olur...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

sorun nedir?
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
benim göstergede devir ve hız ibreleri çalışmıyor ( hız devamlı 40 ama çok basınca 80e çıkıyor bazen bikere 100 gördüm:) devir göstergeside 6 binde takılı kalmış oynamıyor ) ama vites göstergesinde sıkıntı yok. neden olabilir servise götürmeden önce bakabileceğim basit bi yöntem varmı
 
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
38
Bundan 3 gün önce Motorumu
Bakıma verdim bakıma
Vermeden önce motor
1.viteste seriydi boğulma
Yoktu şuan boğulma var gibi
Hissediyorum yağını
Hava filtresini değişmişler
60 lira aldılar benden
İçinden parca çalmış olabilirlermi
Arkadaşlar neden yapar
Motor böyle
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
motoun yeni ve servis bakımlıysa yani garantisi devam ediyosa servise götürüp garantiden değiştir kardeşim. yok yeni değilse ya motor km saatinin ordan darbe almıştır diye düşünüyorum...
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
motoun yeni ve servis bakımlıysa yani garantisi devam ediyosa servise götürüp garantiden değiştir kardeşim. yok yeni değilse ya motor km saatinin ordan darbe almıştır diye düşünüyorum...

Eray Abi, uzun zamandır uğramıyordun, hoşgeldin diyelim önce :D

Ancak göstergeden darbe almasını ve motorun boğulmasını ortak bir paydada toplayamadım ?

İlgisi nedir ?

Benim bildiğim ve açıp incelediğim kadarı ile drift ibresinin içerisinde motorun ateşleme vs sistemini etkileyecek bir parça yok. Klasik kadran.

Bence elemanın sorunu ya cigle çekili kaldı yada hava ayarı bozuk.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
hoş gördüm kardeşim
yanlış yoruma cevap vermişim sanırım :)
keyifsiz gazlama olayı da hava ayarı filtre ve karbüratör ayarıyla alakalı :)
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Doğru, Çigle asagida olacak.

Ilk calismada ortada olsun, motor isininca en alta indireceksin
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Arkadaşlar son zamanlardadrift için sigorta yaptıran var mı varsa fiyat paylaşabilirse sevinirim
Bi de plaka ruhsat falan nerden çıkartıyoruz
 
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
38
Ben motoru kapattıktan sonra
Jikleyi üste alıyorum
Öyle bırakıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

Whatsap grubu kuralım
Arkadaşlar yardimlasmamiz
Daha hızlı olur
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
arkadaşlar kardeşler jikle ilk çalıştırmada en üst konumda olmalı. motor çalıştıktan sonra jikle orta seviyeye getirilmeli. yola çıkacağınız zamanda en alt seviyeye alıp yola öyle çıkmalısınız. tecrübe ile sabit ;)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
arkadaşlar kardeşler jikle ilk çalıştırmada en üst konumda olmalı. motor çalıştıktan sonra jikle orta seviyeye getirilmeli. yola çıkacağınız zamanda en alt seviyeye alıp yola öyle çıkmalısınız. tecrübe ile sabit ;)

Usta jikle ustte alinca istop ediyo motor rolontide durmuyo ortada calisiyoda ustte sıkıntı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst