Selamın Aleyküm Abilerim, Ablalarım, Kardeşlerim, Dostlarım, Arkadaşlarım :)

Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
22
Herkese Merhaba ! :) İsmim Erhan 28 yaşındayım.
Ben bu makinelerden hep korkan ama herkes gibi korktuğu şeye ilgisi olan biriydim. Bu Stajyer Ehliyet Belgesi olayından sonra 2016 ocak olmadan ehliyetimi almaya bu işi öğrenmeye ve kimsenin canına kastetmeden keyfimce yolları kısaltmaya karar verdim. Diyeceksiniz ki motorun varmı hayır yok ancak Yamaha Delight isminde bir motor gördüm çok beğendim onu almayı düşünüyorum ve de arıyorum.O şekilde aranıza dahil oldum. Herkese saygı ve hürmetlerimi sunarım. Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Bu arada Adalet Bakanlığı personeli olarak İsanbul Anadolu Adliyesi Ağır Ceza Mahkemesi'nde Katip olarak görev yapıyorum yolu düşen olursa buyursun kahvemi içsin. Bu vesile ile burdan ABD'deki eski sevgilim Lisa'ya çok selamlar. Almanya'nın Munih kentindeki Amcam Veysel'ide çok öperim :bounce::thumleft::thumright:king:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Aleyküm Selam hocam hoşgeldiniz :)

Siteyi sık ziyaret edin.Bazen motosiklet ve sürüş hakkında çok faydalı bilgiler dönüyor :D
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Aleyküm selam abi hoşgeldin aramıza gerçi bende yeniyim ama olsun. :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Aleyküm selam hoşgeldin.


Eyyy Sirkeci'de hep gördüğüm Agv kasklı cici kız :mrgreen:
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
10
Herkese Merhaba ! :) İsmim Erhan 28 yaşındayım.
Ben bu makinelerden hep korkan ama herkes gibi korktuğu şeye ilgisi olan biriydim. Bu Stajyer Ehliyet Belgesi olayından sonra 2016 ocak olmadan ehliyetimi almaya bu işi öğrenmeye ve kimsenin canına kastetmeden keyfimce yolları kısaltmaya karar verdim. Diyeceksiniz ki motorun varmı hayır yok ancak Yamaha Delight isminde bir motor gördüm çok beğendim onu almayı düşünüyorum ve de arıyorum.O şekilde aranıza dahil oldum. Herkese saygı ve hürmetlerimi sunarım. Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Bu arada Adalet Bakanlığı personeli olarak İsanbul Anadolu Adliyesi Ağır Ceza Mahkemesi'nde Katip olarak görev yapıyorum yolu düşen olursa buyursun kahvemi içsin. Bu vesile ile burdan ABD'deki eski sevgilim Lisa'ya çok selamlar. Almanya'nın Munih kentindeki Amcam Veysel'ide çok öperim :bounce::thumleft::thumright:king:

Hoşgeldin,
Valla benim oturduğum sitede bitane yamaha deligt var arkadaşımın.Ufak şirin bir scooter.Artçılı falanda kullanıyor arkadaşım demekki motor kaldırıyor :) Çünkü 125lik ben zorlar diye düşünüyorum ama yamaha kalitesi devreye giriyor herhalde.Cüsseli biriyseniz size ufak gelebilir.Şahsen benim gözüme çok ufak geliyor.Şimdilik dışarıdan gözlemlediğim bu kadar :)
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
22
1.78 boy 66 kiloyum. Mis gibi giderim ben onla kızım gibi bakar koynumda yatırırım :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Hosgelmissiniz, hemen gidip bir kurs yeriyle gorusmenizde fayda var. Çünkü, ehliyet alana dek cook sohbet edip daha sonra motosiklet tarzları, yeter yetmez, üstüne 1 köy şunu al sohbetleri olacaktır. Ancak, bence bu sureyi tecrubenize bağlı olarak, ileri ve güvenli surus eğitimi ve ekipman araştırması olarak değerlendirin. Çünkü iş dönüp dolaşıp oraya gelecektir. Kısmet olursa pek çok motor alıp satacak veya deneyeceksiniz ama tecrübe ve ekipmaniniz
Ufakk tefek degisikliklerle hep baki kalacaktır..
Tekeriniz düz bassin...
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
22
Ehliyetimi aldım üstadım. Sadece gidip kartı almak kaldı. İnşallah motor da bulurum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst