blade sharptan 3 yıldız almış ama 900euro luk shoei lerin de 3 yıldız aldığını düşünürsek o yıldızlar benim için hiç birşey ifade etmiyor. görünürde sadece güneş vizörü olarak artısı var ama yabancı kaynaklı kullanıcı yorumlarından anladığım kadarıyla havalandırma kanalları ve ses alma konusunda baya iyileştirmeler yapılmış.
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/mt-blade
not: 3000km dir blade sv raceline kullanıcısıyım.
vizör açma kapatma yerinden rüzgar almıyor mu yani senin kask
benim cam kasın en üst noktasına kadar rüzgarı engelliyor. başım tamamen rüzgara kapalı. lastik ve motor sesi haricinde pek ses duymuyorum. rüzgar yandan estiği zaman üfleme tabiki oluyor. max hız 130 a kadar tabi bu durumlar. sonrasında ne olur bilmiyorum. ama tabi 90 euro luk bi kasktan bahsediyoruz öyle efsane bi sessizlik yok. sonuçta f/p olarak tatmin eder bence.