300 tlye kadar en iyi f/p kask önerisi

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
200 TL lik kaskın 5 yıldız alması mümkün mü ? Gecen bir arkadaş Ls2 sharp testi oyununu ifşa edice altına cok acıklayıcı bir yorum gelmişti bu test hakkında. Onu okumanızı tavsiye ederim

tabiki mümkün MT Revenge 250 lira civarında sharp testinden 5 yıldızlı. açın sharp sitesine bakın.
LS ye gelince FF350 serisi eski kasklar 4 yıldızlı iken FF351 serileri 1 yıldız almış. ama LS2' hala uyanıklık yapıp 4 yıldızlı diye satıyor.
15 gün kadar önce MT Revenge aldım henüz kullanmadığım için yorum yapamam ama kaliteli bir kask.

http://sharp.direct.gov.uk/testhelmetlist?sharp-make=460&sharp-model=&sharp-type=All&sharp-rating=1&sharp-price-from=0&sharp-price-to=9999&discontinued=1

http://sharp.direct.gov.uk/testhelmetlist?sharp-make=119&sharp-model=&sharp-type=All&sharp-rating=1&sharp-price-from=0&sharp-price-to=9999&discontinued=1
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
107
Anlamiyorum nitro aikidoya ruzgar aliyor hatta sağır olursun diyenleri -5 +30 derece yagmur camur demeden bindim uzun yol sürdüm en fazla boynunu düzgün kapatmazsan biraz rüzgar alir kulakla ne alakasi var.mt revenge de kullandim bence ikiside cok iyi kasklar tabi f/p olarak.
Soylediklerim bana gore max 250cc motor kullanicilarina.
Sunu soylemeden edemeyecegim gecen hafta da istanbuldaydim nerde bi cbr 250 hepsinde ls2 burda herkes atıp tutuyor
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
266
kutunun içinde herhangi bir koruma varmıydı ?
malum kargo çalışanları kolileri araçtan indirirken yere atıyorlar tekmeliyorlar vs

İçinde hareket etmesin diye kartondan destek yapılmıştı. Kask da bez çantasının içindeydi. Bir de hediye buff çıktı içinden.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Hudson Hasanpaşa şubesinde çalışıyorum arkadaşlar. MT kasklarda kampanya var 225 tl ye veriyoruz blade ve revenge serilerini. ihtiyacı olan gelip beni bulursa yardımcı olurum ismim furkan.
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Hudson Hasanpaşa şubesinde çalışıyorum arkadaşlar. MT kasklarda kampanya var 225 tl ye veriyoruz blade ve revenge serilerini. ihtiyacı olan gelip beni bulursa yardımcı olurum ismim furkan.

Ne zamana kadar devam edecek ? 2-3 haftaya bi mt almayı düşünüyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
266
inceleme bekliyoruz sizden merak ettim hayırlısıyla önümüzdeki ay alacam bende

Bu sabah ilk defa kullanma fırsatı buldum. En fazla 90-100 km civarı hız yaptım. Rüzgar sesi geliyor ama daha önce kullandığım Schubert C2 veya AGV'den farklı gelmedi. Yüksek hızlarda ne olur bilemiyorum.

Sıcaklık -2 dereceydi ve durduğum zaman baya fazla buhar oldu ama hareket edince ağız kısmından aldığı hava ile buharı yok etti. Üst hava kanallarını hiç açmaya gerek duymadım. Açsam belki daha iyi olabilir.

Genel malzeme kalitesi olarak oldukça iyi göründü. İçinde kullanılan kumaş kalitesi Schubert ve AGV'ye göre biraz daha düşük sanırım. Daha naylonumsu bir his var. Balaklava ile kullandığım için kaşıntı yapar mı bilemiyorum. tabi bu kişiye göre değişecek bir durum. Alerjik ve hassas bir cilde sahip olmama rağmen balaklava olmadan taktığım kısa sürede bir kaşıntı yapmadı.

Ön hava kanalı kapalı iken de içine hava alıyor sanırım. Dudaklarım üşüyünce kapattım ama fazla fark göremedim. Tabi -2 derece olduğunu unutmamak gerek.

Şimdilik hoşuma gitmeyen tek tarafı, vizörü kapatırken tam bir oturma hissi olmaması. Diğer kasklarımda sağlam bir kapanma sesi geliyordu ama bunun kapanıp kapanmadığını anlayamıyorum.

Kullanma süreleri geçtiği ve oldukça yıprandıkları (özellikle vizörleri berbat oldu)için kullanımdan kaldırdığım kasklardan konfor olarak bir farkı yok. Bu arada okuduğum yorumlarda kafa yan taraflarına baskı uygulandığı söylenmiş. Benim kafa biçimim dar ve uzun olduğu için bende böyle bir sıkıntı da olmadı.

Olumsuz bir durum ile karşılaşırsam, buradan paylaşırım.

Umarım kimse kaskının sağlamlığını test etmek durumunda kalmaz :)
 
Katılım
11 Eki 2015
Mesajlar
70
Bu sabah ilk defa kullanma fırsatı buldum. En fazla 90-100 km civarı hız yaptım. Rüzgar sesi geliyor ama daha önce kullandığım Schubert C2 veya AGV'den farklı gelmedi. Yüksek hızlarda ne olur bilemiyorum.

Sıcaklık -2 dereceydi ve durduğum zaman baya fazla buhar oldu ama hareket edince ağız kısmından aldığı hava ile buharı yok etti. Üst hava kanallarını hiç açmaya gerek duymadım. Açsam belki daha iyi olabilir.

Genel malzeme kalitesi olarak oldukça iyi göründü. İçinde kullanılan kumaş kalitesi Schubert ve AGV'ye göre biraz daha düşük sanırım. Daha naylonumsu bir his var. Balaklava ile kullandığım için kaşıntı yapar mı bilemiyorum. tabi bu kişiye göre değişecek bir durum. Alerjik ve hassas bir cilde sahip olmama rağmen balaklava olmadan taktığım kısa sürede bir kaşıntı yapmadı.

Ön hava kanalı kapalı iken de içine hava alıyor sanırım. Dudaklarım üşüyünce kapattım ama fazla fark göremedim. Tabi -2 derece olduğunu unutmamak gerek.

Şimdilik hoşuma gitmeyen tek tarafı, vizörü kapatırken tam bir oturma hissi olmaması. Diğer kasklarımda sağlam bir kapanma sesi geliyordu ama bunun kapanıp kapanmadığını anlayamıyorum.

Kullanma süreleri geçtiği ve oldukça yıprandıkları (özellikle vizörleri berbat oldu)için kullanımdan kaldırdığım kasklardan konfor olarak bir farkı yok. Bu arada okuduğum yorumlarda kafa yan taraflarına baskı uygulandığı söylenmiş. Benim kafa biçimim dar ve uzun olduğu için bende böyle bir sıkıntı da olmadı.

Olumsuz bir durum ile karşılaşırsam, buradan paylaşırım.

Umarım kimse kaskının sağlamlığını test etmek durumunda kalmaz :)
sağolun inceleme için ancak kafama şu takıldı, vizör nasıl tam kapanmıyor mu ?,soğuklarda yüksek hızlarda sıkıntı olacak kadar çok rüzgar alıyor mu kask? eğer böyleyse soğumama neden olabilir bu kasktan ,çünkü o rüzgarı birçok kez yedim ,burnun ve yanakların donması pek hoş hisler değil :)
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
266
sağolun inceleme için ancak kafama şu takıldı, vizör nasıl tam kapanmıyor mu ?,soğuklarda yüksek hızlarda sıkıntı olacak kadar çok rüzgar alıyor mu kask? eğer böyleyse soğumama neden olabilir bu kasktan ,çünkü o rüzgarı birçok kez yedim ,burnun ve yanakların donması pek hoş hisler değil :)

Vizör tam kapanıyor ve kenarlarından hava geçirmiyor. Alnıma ve gözlerime rüzgar gelmiyor. Soğuktan gözlerim yaşarmıyor mesela. Ama ağız kısmından hava alıyor sanırım ki almasa kaskın içi buhar olur. Akşam dönerken daha iyi kontrol edeceğim.
 
Katılım
11 Eki 2015
Mesajlar
70
tamamdır, kilit sistemi ile ses geçirmezliği nasıl acaba güneş vizörü ayrı satılıyor sanırım üründe ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst