300 tlye kadar en iyi f/p kask önerisi

Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
401
mt blade tevsiye ederim. revengeden sonra çıktı ve revenge in kötü yanlarını tamamen düzelttikleri bir model.
 
Katılım
11 Eki 2015
Mesajlar
70
blade'in revenge göre üstün olan yanları nedir hocam,revenge'in evo modeli var ondanda düzeltilmiş olarak biliyordum ama ben yanlışım var sanırım bşde sharp testi göremedim ben blade ili alakalı
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
401
blade sharptan 3 yıldız almış ama 900euro luk shoei lerin de 3 yıldız aldığını düşünürsek o yıldızlar benim için hiç birşey ifade etmiyor. görünürde sadece güneş vizörü olarak artısı var ama yabancı kaynaklı kullanıcı yorumlarından anladığım kadarıyla havalandırma kanalları ve ses alma konusunda baya iyileştirmeler yapılmış.

http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/mt-blade

not: 3000km dir blade sv raceline kullanıcısıyım.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2015
Mesajlar
70
sen kendi kaskını nasıl tanımlarsın hocam ses ve kalite açısından
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
302
blade sharptan 3 yıldız almış ama 900euro luk shoei lerin de 3 yıldız aldığını düşünürsek o yıldızlar benim için hiç birşey ifade etmiyor. görünürde sadece güneş vizörü olarak artısı var ama yabancı kaynaklı kullanıcı yorumlarından anladığım kadarıyla havalandırma kanalları ve ses alma konusunda baya iyileştirmeler yapılmış.

http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/mt-blade

not: 3000km dir blade sv raceline kullanıcısıyım.

vizör açma kapatma yerinden rüzgar almıyor mu yani senin kask
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
401
vizör açma kapatma yerinden rüzgar almıyor mu yani senin kask

benim cam kasın en üst noktasına kadar rüzgarı engelliyor. başım tamamen rüzgara kapalı. lastik ve motor sesi haricinde pek ses duymuyorum. rüzgar yandan estiği zaman üfleme tabiki oluyor. max hız 130 a kadar tabi bu durumlar. sonrasında ne olur bilmiyorum. ama tabi 90 euro luk bi kasktan bahsediyoruz öyle efsane bi sessizlik yok. sonuçta f/p olarak tatmin eder bence.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
302
benim cam kasın en üst noktasına kadar rüzgarı engelliyor. başım tamamen rüzgara kapalı. lastik ve motor sesi haricinde pek ses duymuyorum. rüzgar yandan estiği zaman üfleme tabiki oluyor. max hız 130 a kadar tabi bu durumlar. sonrasında ne olur bilmiyorum. ama tabi 90 euro luk bi kasktan bahsediyoruz öyle efsane bi sessizlik yok. sonuçta f/p olarak tatmin eder bence.

ben oyumu revengeye veriyorum :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Mobildeyim o yüzden tek mesajdan hepinize cevap veriyim :) kasklar 2015 üretim tarihli. Maalesef hudsonda n11 üzerinden satış yapmak gibi şansım olmuyor ve bize söylenilen bir tarih yok henüz. Şunu da belirtiyim sadece Hudson Hasanpaşa şubesinde bu fiyatlar gecerli. İnternet sitesinden bakıp veya diğer subelerle gorusup normal fiyatlarını öğrenebilirsiniz. Full karbon olan model hariç revenge blade ve diğer full face MT kasklar sabit 225 TL.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst