-Yamaha R1 Vs Kawasaki ZX10R ! -Top Speed ! 2015-

Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
https://www.youtube.com/watch?v=jsOfmML4Bzk

Olay videolardan bir tanesi Erbil kamba adlı youtube kanalından diğer kapışma videolarınıda izlemenizi tavsiye ederim hemen hemen hepsi var.

Bmw s1000rr namıdeğer sarıcivciv Erbil abinin motoruydu.Motoru satınca kawa zx-10r aldı ve bilğidim kadarıyla en az 15 bin lira harcadı yani alınabilecek herşeyi aldı taktı sonra bmwyi sattığı arkadaşıyla bu videoyu çekti.Kawanın üstündeki Erbil abi sonradan motorları değiştirip tekrar denediklerini söylediler.
Düşünün normal kawa, suziyi yamahayı hondayı baya zorlar.Sarıcivcivi geçenbilen motoru ben daha ne duydum ne gördüm baya uzun bir süredir takip ediyorum ama tabi h2 geçer bmw yi.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Konu old school, hangisi daha uzağa işiyor mevzusu

Varsa belge, test, link alalım... Fazla bilgi göz çıkarmaz:p
:)
Bunların hangisi hızlı anlamak için Avrupa kupası düzenleniyor yahu.
Hani bizim Toprak geçen yıl 600 cc de yarışıp kawasaki ile destan yazdı ya o yarışlar.

Adamlar biz bu motorları alıp hiç dokunmadan yarıştırsak hangisi kazanır diye merak edenlere bir cevap veriyorlar aslında.
Geçen sezon 1000cc sınıfında ilk üçte bir tane bile Japon yok.
Aprılıa 8 yarışın dördünü kazanıp şampiyon oldu.
Kazanamadığı yarışlarda da ya 2 ya 3. sıradaydı.
İkinci BMW üçüncü ise Ducati oldu.
Geçen sezon tek yarış kazanan Japon Yamaha, o da galiba son yarış.


Adamlar bir de bu makinaları alsak, gırtlağına kadar modifiye etsek hangisi kazanır diye merak edip Sbk yarışlarını düzenliyorlar.
1000 cc de Kawasaki neredeyse bütün yarışları kazanıp şampiyon oldu diğerlerinin sırasını hatırlayamadım ama bildiğim kadarıyla yamaha yarışmadı.
600 cc de ise yine Kawasaki ve Kenan Sofuoğlu hegemonyası var.

Yani ben kimseye kulak asmam.
Benim bir arkadaşımın eniştesinin teyzesinin oğlunun bacanağı kanuni seyhanla 399 görmüş videosu var geyiği karın doyurmaz. :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
:)
Bunların hangisi hızlı anlamak için Avrupa kupası düzenleniyor yahu.
Hani bizim Toprak geçen yıl 600 cc de yarışıp kawasaki ile destan yazdı ya o yarışlar.

Adamlar biz bu motorları alıp hiç dokunmadan yarıştırsak hangisi kazanır diye merak edenlere bir cevap veriyorlar aslında.
Geçen sezon 1000cc sınıfında ilk üçte bir tane bile Japon yok.
Aprılıa 8 yarışın dördünü kazanıp şampiyon oldu.
Kazanamadığı yarışlarda da ya 2 ya 3. sıradaydı.
İkinci BMW üçüncü ise Ducati oldu.
Geçen sezon tek yarış kazanan Japon Yamaha, o da galiba son yarış.


Adamlar bir de bu makinaları alsak, gırtlağına kadar modifiye etsek hangisi kazanır diye merak edip Sbk yarışlarını düzenliyorlar.
1000 cc de Kawasaki neredeyse bütün yarışları kazanıp şampiyon oldu diğerlerinin sırasını hatırlayamadım ama bildiğim kadarıyla yamaha yarışmadı.
600 cc de ise yine Kawasaki ve Kenan Sofuoğlu hegemonyası var.

Yani ben kimseye kulak asmam.
Benim bir arkadaşımın eniştesinin teyzesinin oğlunun bacanağı kanuni seyhanla 399 görmüş videosu var geyiği karın doyurmaz. :)

Şu standartla arasındaki neredeyse uçuk seviyedeki fark yüzünden SBK yı geçresek

Superstock yarışında amortisörler ve yürür aksam lastikler, komple eksoz ve ecu modifiyeli diye biliyoruz ayrıca karbon parçalar ve ağırlık azaltımı var. . Ayrıca Superstock bir makinanın fiyatının standart Fabrika çıkışlı bir motora göre 3 misli olması lazım en az.

Ayrıca yarışçıların formu ve yeteneğide çok belirleyici. Dünyanın en sofistike otomobil yarışında Formula 1 de bile pilotaj ın şampiyonaya etkisi motosiklet yarışına göre oldukça geride.

Arkadaşın sorduğundan kasıt hangi takımın daha iyi setup yapıp formda pilotla nasıl derece aldığı değil gariban fabrika SS lerinin hangisinin daha güçlü olduğu ve top speed e ulaşma isteğinde daha üstün olduğu.

Diğer yandan Türkiyede spora ve sporcuya destek tam gaz. TV kanallarının yüzde 90 ının yayın politikasında söz sahibi olan 13-14 yıllık iktidar TV de spor haberlerinde falan hep Kenan ın başarısından söz ediyor. Öyle ki sokak ta Kenan sofuoğlu kim desen yüz kişiye 90 ı bilmez:)

Ailece gidip superbike ve Moto GP izlemek de çok zevkli. Ama o o yıl yapılırsa tabi. Burası çok güzel gelsene...
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
16
Şu standartla arasındaki neredeyse uçuk seviyedeki fark yüzünden SBK yı geçresek

Superstock yarışında amortisörler ve yürür aksam lastikler, komple eksoz ve ecu modifiyeli diye biliyoruz ayrıca karbon parçalar ve ağırlık azaltımı var. . Ayrıca Superstock bir makinanın fiyatının standart Fabrika çıkışlı bir motora göre 3 misli olması lazım en az.

Ayrıca yarışçıların formu ve yeteneğide çok belirleyici. Dünyanın en sofistike otomobil yarışında Formula 1 de bile pilotaj ın şampiyonaya etkisi motosiklet yarışına göre oldukça geride.

Arkadaşın sorduğundan kasıt hangi takımın daha iyi setup yapıp formda pilotla nasıl derece aldığı değil gariban fabrika SS lerinin hangisinin daha güçlü olduğu ve top speed e ulaşma isteğinde daha üstün olduğu.

Diğer yandan Türkiyede spora ve sporcuya destek tam gaz. TV kanallarının yüzde 90 ının yayın politikasında söz sahibi olan 13-14 yıllık iktidar TV de spor haberlerinde falan hep Kenan ın başarısından söz ediyor. Öyle ki sokak ta Kenan sofuoğlu kim desen yüz kişiye 90 ı bilmez:)

Ailece gidip superbike ve Moto GP izlemek de çok zevkli. Ama o o yıl yapılırsa tabi. Burası çok güzel gelsene...

Güzel özetlemişsin :cherry:
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
duv duv duvv ::gazla:: çevir gazı yansın ortalık
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Paylaştığım videoda ZX 10,S 1000 rr'ı geçiyordu sanırım.Hala s 1000 rr diyenlere kapak olur belki:)
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Okuma yazmanız varsa,s 1000 rr olduğunu görmüşsünüzdür.Ayrıca HP4 olması çok bir fark yaratmıyor sanırım.
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
16
http://youtu.be/COSmkWTWWl8[/url]

o zaman dans" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
:cherry:" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Kawasaki zx-10R nam-ı diğer japonların italyanı özellikle yeni modeli bi acayip ama elektronik konusunda galiba r1'den geride.Birde hp4'ün s1000rr'ı nasıl daha canavara çevirdiğine bir bakın derim.

Sonuç olarak benim paylaştığım videoda da s1000rr zx-10'u geçiryor :)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
hepsi acayip hızlı işte neyi tartışılıyorki

bir videoda o geçer bir videoda öbürü
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
16
Haklısın sürücüye göre bu sonuçlar değişebilir:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst