Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 May 2014
Mesajlar
334
NgkB7a.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

G23MY7.jpg
[/url][/IMG]

Biraz da ben renklendireyim konuyu.
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
29
Arkadaşlar merhaba. Motor değişikliğine gittiğim için Ninja'yı satışa çıkardım. Eğer ABS li modelle ilgilenen olursa bana ulaşabilir.
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Merhabalar 250sl'in benzin çizgisi yanıp sönmeye başladığında ne kadar götürdüğünü bilen varmı?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Merhabalar 250sl'in benzin çizgisi yanıp sönmeye başladığında ne kadar götürdüğünü bilen varmı?


Merhaba , benzin çizgisi yanıp sönmeye başladığı zaman depoda tam 3 litre benzin kalıyor . Yaklaşık olarak 70 80 km civarı yol götürür kullanmaya bağlı olarak .
 
Katılım
5 Ara 2015
Mesajlar
215
Bu yaz kısmetse arabadan inip motora başlangıç yapacağım inşallah. Kawasaki nin diğer seçeneklere göre abs artısı dikkat çekiyor. Bu ne kadar önemli? Diğer markalarda lastik değiştirilmesi önerilirken ninja da bu bir avantaj. Peki merak ettiğim ikinci şey ise yedek parça fiyatları konusu. Örneğin yeni başlayan biri olarak motoru düşürdük ve sinyal farini kırdık bu atıyorum honda cbr250 de 100 tl ise kawasaki de ne kadardır?
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Bu yaz kısmetse arabadan inip motora başlangıç yapacağım inşallah. Kawasaki nin diğer seçeneklere göre abs artısı dikkat çekiyor. Bu ne kadar önemli? Diğer markalarda lastik değiştirilmesi önerilirken ninja da bu bir avantaj. Peki merak ettiğim ikinci şey ise yedek parça fiyatları konusu. Örneğin yeni başlayan biri olarak motoru düşürdük ve sinyal farini kırdık bu atıyorum honda cbr250 de 100 tl ise kawasaki de ne kadardır?

Tam bilmemekle birlikte 450 diye hatırlıyorum o civarlardı galiba önceki postlara göz gezdirin elbet yazanlar olmuştur.
 
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
14
Merhaba, 250sl kullanıpta debriyajı sert olan bir arkadaş var mı aramızda??
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Merhaba Arkadaşlar , bende z 250 sl var bu motora bayılıyorum.Tek silindir 250 cc , düşük devirde kullanırken birden gaz açtığınızda, aşağıdan gelen güçlü bir patlama ile bir anda hızlanması ,çok hoşuma gidiyor.Küçüğüm ama üzerime düşeni yaparım edası var. Dün yine havadan istifade edip , güzel bir tur attım , özlemişim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
14
Merhaba Arkadaşlar , bende z 250 sl var bu motora bayılıyorum.Tek silindir 250 cc , düşük devirde kullanırken birden gaz açtığınızda, aşağıdan gelen güçlü bir patlama ile bir anda hızlanması ,çok hoşuma gidiyor.Küçüğüm ama üzerime düşeni yaparım edası var. Dün yine havadan istifade edip , güzel bir tur attım , özlemişim :)

kardeşim makinenin debriyajı nasıl ?
 
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
14
servsinize uğrayıp ayarını yaptırabilirsiniz.

diğer 250sl lerin debriyajları yumuşak yani? Genel bir sıkıntı mı değil mi onu öğrenmek istemiştim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------

mO7SwiW.png


güzel makina.

http://pasteboard.co/mO7SwiW.png
 
Katılım
22 Ara 2015
Mesajlar
2
Arkadaşlar motorun gidişi nasıl vites geçişleri nasıl hararet göstergesi olmaması sorun oluyomu yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
29
Arkadaşlar motorun gidişi nasıl vites geçişleri nasıl hararet göstergesi olmaması sorun oluyomu yardımcı olursanız sevinirim

Vites geçişlerinde bence bir sıkıntı yok. Vites geçişlerini hissedebiliyorsun. Geçti mi geçmedi mi derdini hiç yaşamadım.
Hararet göstergesi motor sıcaklığını anlık göstermemek anlamındaysa evet yok. Fakat sıcaklık belli bir değerin üzerine çıkınca sinyal veriyor. Fakat şu ana kadar herhangi bir hararet problemi olmadı.
Hızlanma ve performans konusunda da, 250lik bir motor olarak güzel gidiyor. Sadece uzun, düz yollarda sıkılıyorsun ama o da tüm düşük cc motorlarda olan bir şey.
 
Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
25
Herkese Merhaba,

Büyük bir aşkla aldığım ve kullanmakta olduğum motorumu CC yükseltmek için satışa çıkardım. Sizlerin de bilgisi olsun. Zaten bir bölümünüz beni ve motosikletimi tanıyor. Herkese mutlu sürüşler..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-hatasiz-ninja-250-sl-abs-261774706/detay
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
43
Arkadaşlar sadece scooter tecrübem var acaba bu motorla başlayabilirmiyim beni kendine aşık etti resmen namussuz. Yaşadığım yerde trafik yok ve boyum 1.73 kilom ise 70 tir iyi günler
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Arkadaşlar 250Sl e 800km bakımından sonra ne zaman yağ koyuyoruz. Benim makina 3000de,hala yağ değişmedi aradan 2000km geçti değistirmelimiyim? Ve yağ olarak castrol,motul ve iphone arasında kaldım hangisini önerirsiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst