Benim bi sorum olucak yalniz istedigim cevap,motorunu efendice kullanan kisilerden olursa sevinirim,teker yapan,teker yakan ,yok iste ben 140-150 leri goruyorum dişli degistirdim,diyen insanlardan olmazsa sevinirim,boyle insanlari kucumsemek degil amacim ama yorumlari insani yanilta biliyor.efendi kullanicilara sorum mondial drift 125mh gercekten duzgun kullanildiginda iyi motormu.ben sunuda ekliyim 1 motorun son omru 5 seneyse ,ben kisiligim olarak onu 7-8sene kullanabilecek bi kisilige sahibim oyle guzel bakarim motoruma deger veririm.bunlari dikkate alarak cvp verirseniz,abilerim kardeslerim cok cok mutlu olurum,visne curugu gibi bi rengini canli gordum cok hosuma gitti .simdiden tskkurler