Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Çok güzel anlattın dostum eline sağlık adamsın :rendeer: :) en kısa zamanda uygulamaya çalışcam bunları bakalım motorun gidişinde fark olacakmı :)
 
Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
6
Tüm motorcu arkadaşlarıma tekrardan selamlar hava sogukken jikle ile çalıştırıyormuşuz mümkünsede 5 dakika felan çalıştırıp gidiyormuşuz bu bilgi kalsın birini lazım olursa diye bu arada bilmiyorum whatsapp grubu varmı ama isterseniz haberleşmek için bir grup kuralım inş olmaz ama yolda kalırsak veyada bir sorun olursa iletişim içinde olup yardımcı oluruz birbirimize iyi günler
 
Katılım
22 Eyl 2015
Mesajlar
4
Fren borusu içerisindeki hidrolik miktarı değişmeyeceği için frenin nerede kavradığı da değişmeyecektir. Kalın balata takarsan fazla yağ ön fren manetinin oradaki küçük havuzda toplanacaktır. Fren borusu içerisindeki yağ miktarı aynı kalacaktır.
Bnm motorda manetin oradaki havuz full dolu ondanmi yukarı çıktığı?
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Bnm motorda manetin oradaki havuz full dolu ondanmi yukarı çıktığı?

soruyu anlamadım ama o küçük yağ havuzu aynı zamanda vakum yaparak fren balatasını geri çekmeye yarar. Yani frene bastın, balatalar sıkıştı, bıraktın gevşedi. 15 dakika boyunca basmadığında o havuz vakumlama yaparak fren balatalarını yavaş yavaş geri çeker.

Havuzda olması gerekenden fazla yağ varsa geri çekmeyi rahat yapamaz. havuzda ne kadar yağ olduğu frenin nerede kavradığını değiştirmez. Havuzda yağ çok az olursa o zaman hava girer fren borusuna ve fren tutmaz.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Benim drift cok yakmaya basladi galiba 65 liralik benzin aldim 370 de yedege gecti 400 de biter tahminimce sizinkiler nasil
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Benimki 0,12-0,14 TL arasında yakıyor kilometrede.söylediğine göre seninki 0,16 civarı yakıyor evet biraz fazla.
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
23
merhaba dostlar motorumu satmaya karar verdim ama fiyat koyamıyorum. 2014 model 4500 km de michelin lastikli koruma demirli maxem 45 l. lik çantalı motor ne kadar eder. kırmızı renk drift
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
merhaba dostlar motorumu satmaya karar verdim ama fiyat koyamıyorum. 2014 model 4500 km de michelin lastikli koruma demirli maxem 45 l. lik çantalı motor ne kadar eder. kırmızı renk drift

3.000 eder o civarlarda yazabilirsiniz belki daha yukarısını

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:04 ----------

Benim drift acemi olmama ragmen 30 TL ile 203 km gitmiş yaklaşık 15 kuruş yapıyor galiba, yazın 12 kuruşa kadar düşer diye tahmin ediyorum
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
üyesi çok olup bu kadar pasif olan başka grup yoktur hiç sesiniz çıkmıyor gençler :king:
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Arkadaslar bana az miktarda motulyag lazim uygun fiyata yarim litra felan nasil alabilirim umraniye civarindan
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
hadi ya :) 30 km anca götürür diye düşünmüştüm sürekli :D bide https://www.motoavm.com/ProductDetails/-ap-racing-157-sf-fren-balatasi/699/6427 bu fren balatası nasıldır driftin balatayla aynı gbi geldi bana uyumlumudur frenaja yardım sağlar mı ?

En az 75 km götürür yedek depo.

45 liralık bir fren balatası almak çok mantıksız. Ayrıca uyumlu olacağını sanmam. En iyi balata üstünde gelen balataydı bana göre. Daha sonra 3-4 sefer sırf denemek için değiştirdim. Tekrardan deltaforce olanından taktım. 5 lira çifti :mrgreen: Arka fren ile ön freni beraber ve etkili kullanabilirsen kendi freni yeter. Zaten fren çok iyi olsa bile teker kayıyor. Tekeri de kalitelisi ile değiştirirsen üzerine binen yükü ön amasörler taşıyamıyor ve burkulmaya başlıyor. Motor deli gibi sağa sola yalpalıyor.

125 cc bir çin malı motordan fazlasını beklemek, 45 liralık balata takmayı düşünmek fuzuli olur.
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
En az 75 km götürür yedek depo.

45 liralık bir fren balatası almak çok mantıksız. Ayrıca uyumlu olacağını sanmam. En iyi balata üstünde gelen balataydı bana göre. Daha sonra 3-4 sefer sırf denemek için değiştirdim. Tekrardan deltaforce olanından taktım. 5 lira çifti :mrgreen: Arka fren ile ön freni beraber ve etkili kullanabilirsen kendi freni yeter. Zaten fren çok iyi olsa bile teker kayıyor. Tekeri de kalitelisi ile değiştirirsen üzerine binen yükü ön amasörler taşıyamıyor ve burkulmaya başlıyor. Motor deli gibi sağa sola yalpalıyor.

125 cc bir çin malı motordan fazlasını beklemek, 45 liralık balata takmayı düşünmek fuzuli olur.

frenleri beraber kullanıyorum zaten hani biraz daha iyileştirsek diye demiştim bolca arka fren ön fren beraber çalıştım frenlerin limitlerini biliyorum artçım oldumu trafiği daha iyi okumaya çalışıyorum, hızımı düşük tutuyorum frenleme mesafesini uzun tutuyorum hani benimki aklımda soru işareti kalmasın diye :D
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
frenleri beraber kullanıyorum zaten hani biraz daha iyileştirsek diye demiştim bolca arka fren ön fren beraber çalıştım frenlerin limitlerini biliyorum artçım oldumu trafiği daha iyi okumaya çalışıyorum, hızımı düşük tutuyorum frenleme mesafesini uzun tutuyorum hani benimki aklımda soru işareti kalmasın diye :D

Bu motorla hayatta kalabılmek ıcın soyledıgınız taktıklerı aynen bende uygulamaya çalısıyorum. Bundan ıyısı bu motor ıcın pek mumkun degıl gıbı duruyor hocam. DArısı yeni bir japon motor olunca inşallah. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst