- Katılım
- 11 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,209
Selam arkadaşlar. 2009 model 25000 km olan cbf motosikletim için yağ olarak ne önerirsiniz,daha önceki 2 değişimimde antalyada yaşamam sebebiyle mobil1 15/50 kullanmıştım. 10/40 a dönmelimiyim yoksa aynen devammı etmeliyim. Ayrıca marka olarak ne önerirsiniz.
Bazı kullanıcılar cbf150 yağ eksilttiği için kalın yağ kullanıyorlar. Bu büyük bir hata. Motor belki az yağ eksiltir ama film çok kalınlaşacağından iyi yağlama yapılmaz ve motorun ömrü kısaır. Her zaman 10/40 kullan. Sıcaklarda yağ eksiltir ise tamamlarsın, kafaya takacak birşey yok. Sadece motorun 100 binlere geldiğinde ve 10/40 ile ses yapmaya başlarsa 10/50 kullanabilirsin.



