Arkadaşlar kısmetse yarın bajaj boxer alacağım. Ruhsat ve plaka çıkartmayı bayi yaparsa 650 liraya yapacakmış. Kendi sigortacımı aradım sigortayı kendim yaparsam dahi 300 liradan aşşağı yapamazmışım. Durum böyle olunca aldığım bayiye yaptıracağım. Bunun dışında dükkandaki boxer 1 km'de idi test motosikleti değilmiş ama bu 1 km nerede oldu açıklamadı. Bir problem olmaz sanıyorum. Fikir vermek isteyen olursa kulağımıza küpe edelim