Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
37
Ilk bakimda pek bisey yapmiyorlar yagini degistirip gonderiyolar

Tamam sağol ama ben şunu öğrenmek istiyorum yağı benim seçme şansım var mı şöyle kaliteli bişeyler olsun? Ya da koyulacak olan yeterli mi? Ayrıca kaç lira ücret ödiyecem bir de bişey sorucam kitapçığında 500-1000km bakımı aynı kutucuk altında boşluk var yani bir kaşe basılacak bir de 2000 - 2.250 KM var ilk 500-1000km 1 ay diyor diğeri 3. Ay diyor şimdi ben sadece 500de bakıma sokucam en yeterli km ne olur ?

Kusura bakma biraz acemice ama ilk motorum hem öğreniyim hem de pahalıya mâal olmasın diye uğraşmak istiyorum kendi çapımda.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Tamam sağol ama ben şunu öğrenmek istiyorum yağı benim seçme şansım var mı şöyle kaliteli bişeyler olsun? Ya da koyulacak olan yeterli mi? Ayrıca kaç lira ücret ödiyecem bir de bişey sorucam kitapçığında 500-1000km bakımı aynı kutucuk altında boşluk var yani bir kaşe basılacak bir de 2000 - 2.250 KM var ilk 500-1000km 1 ay diyor diğeri 3. Ay diyor şimdi ben sadece 500de bakıma sokucam en yeterli km ne olur ?

Kusura bakma biraz acemice ama ilk motorum hem öğreniyim hem de pahalıya mâal olmasın diye uğraşmak istiyorum kendi çapımda.

Benim uyguladigim yaptiklarimi soleyim ben sana yag konusunda servis mondoil yag koyuyor veya shel koyuyor bizim burda bole kendin alip gotursen olur belki ama bazi servisler kabul etmiyor laf yapiyor belli olmuyor sagi solu yani garantiyide isletcen ben kitapcagi kaseletmrdim hic ama kayit ediyorlardi galiba km le araliklarino bilgisayara zaten 4000 drn sonra gerek gormedim servisi bi daha 40 50 lira para aliyolar zaten motorina alistikdan sonra sende goturmessin 500 de gotur motoru sonra sana 1500 veya 2000 de gel dicek ama ben kendim 1000 de degidtirip 2000 de servise degistirdim 3 binde gene kendim 4 binde servise degistitrdim ve bi daha gitmedim ilk bakimlari onemli olur sikinti cikmamasi acisindan gitmeue calis yag olaraksa castrol power 1 kullaniyorum balikesir nerrsindrnsin
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
37
Benim uyguladigim yaptiklarimi soleyim ben sana yag konusunda servis mondoil yag koyuyor veya shel koyuyor bizim burda bole kendin alip gotursen olur belki ama bazi servisler kabul etmiyor laf yapiyor belli olmuyor sagi solu yani garantiyide isletcen ben kitapcagi kaseletmrdim hic ama kayit ediyorlardi galiba km le araliklarino bilgisayara zaten 4000 drn sonra gerek gormedim servisi bi daha 40 50 lira para aliyolar zaten motorina alistikdan sonra sende goturmessin 500 de gotur motoru sonra sana 1500 veya 2000 de gel dicek ama ben kendim 1000 de degidtirip 2000 de servise degistirdim 3 binde gene kendim 4 binde servise degistitrdim ve bi daha gitmedim ilk bakimlari onemli olur sikinti cikmamasi acisindan gitmeue calis yag olaraksa castrol power 1 kullaniyorum balikesir nerrsindrnsin

Sağol, Erdekliyim. Ama Burdaki mondial servisini hiç sevmiyorum dalgıç diye bi adam işinin ehli değil alaycı bi tip bandırmada yaptırıcam ne yapıcaklarsa her seferinde.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Biz yağ kontrolü yapıyoruz fakat yağ çubuğu sıkılı mı bakıcaz sıkmadan mı bakacağız ?

Orta sehpayı sökemedim ..
1-arka fren pedalı söküyoruz
2-Baştaki mili tutan teli çıkarıyoruz fakat ayaklıgı tutan mil çıkmıyor ne yapmam lazım
 
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
11
bende mh driftimi alalı 2 hafta kadar olmak üzere. Ancak motor stop ediyo giderken yada durdugu yerde gaz verinde stop ediyo. Önceleri ısınmadıgı için ettiğini düşünüyodum bi kac defa uzun süreli sürdum durmadan yine ediyodu sonra rolantisinin düşük oldugundan ettiğini düşünerek rolantiyi yükselttim ama hala ediyo hafif gaz verince yaa hızlı giderken gaz kesince akü amperi düşük müdür ki. benim motorumundan amperi düşükse bu stop sorununu tetikliyebilirmi ???
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
bende mh driftimi alalı 2 hafta kadar olmak üzere. Ancak motor stop ediyo giderken yada durdugu yerde gaz verinde stop ediyo. Önceleri ısınmadıgı için ettiğini düşünüyodum bi kac defa uzun süreli sürdum durmadan yine ediyodu sonra rolantisinin düşük oldugundan ettiğini düşünerek rolantiyi yükselttim ama hala ediyo hafif gaz verince yaa hızlı giderken gaz kesince akü amperi düşük müdür ki. benim motorumundan amperi düşükse bu stop sorununu tetikliyebilirmi ???

arkadaşla aynı sorun bende de var .sıcak soğuk hiç farketmiyor motor bi anda boşa düşüyor ve gaz verince istop ediyor. Neden olabilir bilgisi olan yardımcı olsun ..
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
Arkadaşlar bizim motorların subap aralık değerlerini bilen varmı internetde arastirdim bulamadım ?
 
Katılım
14 Kas 2014
Mesajlar
82
11988522_1667069256902876_8271096881538127828_n.jpg


11255094_1667069273569541_8098125759380267508_n.jpg
 
Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
31
Egzoz çok güzelmiş ya teh keşke biraz daha bekleseymişim bn aldım yeni modeli çıktı arkadaş 😕😕
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
52
Daha cikmadi yani hic bir yer de bi bilgi bulamadm ben arastrdim ama sfir bilgi. Ve mondialin de 5 den asa vericeni sanmam 150ligi
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Neden abi ?

düşük viteste yüksek devir vs yüksek viteste yüksek devir farkı nedir ?
Motordaki tork tekere düşük viteslerde iletilse de motor yüksüz kaldığından aşırı devirde kendi kendini yiyor. 5. viteste yaptırdığın aşırı devir sonucu oluşan güç ise tamamen kullandığı için o kadar zararlı değil.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Motordaki tork tekere düşük viteslerde iletilse de motor yüksüz kaldığından aşırı devirde kendi kendini yiyor. 5. viteste yaptırdığın aşırı devir sonucu oluşan güç ise tamamen kullandığı için o kadar zararlı değil.

Viteste giderken gazı birden bıraktığımda arkadan tık tık sesler geliyor her viteste 2 3 kez zincir çarpması mı o ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst