Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
29
Ortalık şenlensin :p http://i.hizliresim.com/NWoZnN.jpg http://i.hizliresim.com/o9mObQ.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

Kırk yılda bir resim koyalım dedik onuda beceremedik :pr:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ortalık şenlensin :p http://i.hizliresim.com/NWoZnN.jpg http://i.hizliresim.com/o9mObQ.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

Kırk yılda bir resim koyalım dedik onuda beceremedik :pr:

senin yerine yapayım resim atma işlemini.

NWoZnN.jpg

o9mObQ.jpg
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
1
Arkadaşlar yeni üye oldum .. herkese selammlar benim sorun 125 drift tin orjinal lastigi dublex mi az once işe gelirlken havası dibi gordu patladı herhalde
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaslar bugun dusuyodum yol egimliydi bozuktu biraz motoru zor zar tuttumda durdum ayakklarimla kaydi lastikler cok tehlikeli sonra baktim motordan benzinmi artik yagmi akmis biyerden anlamadim motoru carpma falan olmadi yerede benzin kokusuna benziyodu ama depodan islaklik falan yoktu eksozdan suphelendim ben bide motor 1 2 dk calismadi sonra normale dondu neden olmus olabilir bole
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
29
Teşekkür ederim Kdiner :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------

Yağ akmıştır hocam
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Teşekkür ederim Kdiner :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------

Yağ akmıştır hocam

Walla bilmiyorumki nerden yag akti falan gorunurde bsey yok ama zincir biraz yagliydi tekere falanda sicratmis on disli tarafida vardi yag die dusundum bende yada karburatorden benzin falan belki dokuldumu acaba kafama takildi yag seviyesone baktim full gosteriyo belkide bulundugum yerde varda oda olabilir kafama takildi bu durum :)
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
29
Hiç sıkıntı yapma aynısı benim başımada geldi , sabaha karşı caddede yollara su atan bir araç var adını bilmiyorum belediyenin. Onun arkasından giderken dönüş yapmak zorundaydım hızım düşüktü 40-45 malum Cst lastikte olunca sağa sola kaydı durdu ufaktan düştüm. Eve geldiğimde farkettim pantolonum falan hep siyah siyah yağ olmuştu.Kaldırımdan inerken de aynı durum olabiliyor altını vurursan. Mengü okursa çok daha iyi bilgilendirir bu konuda.
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
Motosikletim 1500 km de ön far tarafindan 6 bin devir bandında bi zırıldama sesi geliyor söküp bakacağım ama sizede sorayim dedim böyle bir seyle karşılaşan varmı varsa ses nereden kaynaklı teşekkürler şimdiden :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Hiç sıkıntı yapma aynısı benim başımada geldi , sabaha karşı caddede yollara su atan bir araç var adını bilmiyorum belediyenin. Onun arkasından giderken dönüş yapmak zorundaydım hızım düşüktü 40-45 malum Cst lastikte olunca sağa sola kaydı durdu ufaktan düştüm. Eve geldiğimde farkettim pantolonum falan hep siyah siyah yağ olmuştu.Kaldırımdan inerken de aynı durum olabiliyor altını vurursan. Mengü okursa çok daha iyi bilgilendirir bu konuda.

Benim arka kaydi motor zipladi falan degisik biseler oldu nasil dusmedim hayret ettim sonra durdu kaldirdim motoru hafiften yatikti bi sure claismafi 1 dk falan sonra duzeldi rolanti ayari falan kacti heralde oynayinca kendine geldi ayagimla 1 2cmetre yan gittim dengede durarak arkamdada artci vardi hafiften yatti yere blogun sol tarafi hafiften deydi

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------

Motosikletim 1500 km de ön far tarafindan 6 bin devir bandında bi zırıldama sesi geliyor söküp bakacağım ama sizede sorayim dedim böyle bir seyle karşılaşan varmı varsa ses nereden kaynaklı teşekkürler şimdiden :)
O ses deponun oralardan geliyor tahminen bendede yapiyodu
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
İyi akşamlar hepinize.
Benım drift in sinyal sorunu çıktı. Sağ veya sol tarafa sinyal verince 1 defa yanıp sönüyor devamı yok. ama dörtlüler süper çalışıyor.Sizce sorun nedir ? Ayrıca motorumda hiç beklemediğim bi sorun oldu yağ damlatıyor.üst kısımdamı nedir motor bloğu biraz nemli yağlı. akşam park ediyorum sabah baktıgımda iki üç damla yağ var acaba conta mı gitti ?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
İyi akşamlar hepinize.
Benım drift in sinyal sorunu çıktı. Sağ veya sol tarafa sinyal verince 1 defa yanıp sönüyor devamı yok. ama dörtlüler süper çalışıyor.Sizce sorun nedir ? Ayrıca motorumda hiç beklemediğim bi sorun oldu yağ damlatıyor.üst kısımdamı nedir motor bloğu biraz nemli yağlı. akşam park ediyorum sabah baktıgımda iki üç damla yağ var acaba conta mı gitti ?

Motor yenimi eskisiyse videlarini kontrol et bence cunku gevseyebiliyor blogun videlari
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
17
selam arkadaşlar, bu motorla uzun yol yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi, kaç km aralıksız gittiniz ne kadar molalar verdiniz, konforu nasıl uzun yolda? Genel olarak nasıl yani uzun yolda, en azından 150km gidiş, 150km dönüş performansı nasıl olur?
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
selam arkadaşlar, bu motorla uzun yol yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi, kaç km aralıksız gittiniz ne kadar molalar verdiniz, konforu nasıl uzun yolda? Genel olarak nasıl yani uzun yolda, en azından 150km gidiş, 150km dönüş performansı nasıl olur?
Gidiş geliş 300 km yaptım sele berbat ötesi motor gider de sen gider misin bilemem
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
2016 da mondial drift in 150 liğini piyasaya sürüyor resimleri internete düştü,görünüş olarak sticker ve egzoz değişikliği var blok da büyük ihtimalle mcx bloğudur tahminimce birde cross tarzı mh adventure çıkmış
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
24
Arkadaşlar öncelikle herkese selamlar.
Arkadaşlar drift'e mcx in 162cc'lik silindirini takmayı düşünüyorum.Sadece silindiri değiştirsek üst kapak orjinal 135cc'lik drift'in kapağı kalsa olur mu?
Birde Silindiri büyütünce pz27 karbüratör yeterli olur mu? Olmazsa kaç kaç karbüratör takmak gerekir?
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
37
Arkadaşlar motorumu 1 hafta, 10 gün içerisinde 500 km bakımına götürücem ilk bakımda dikkat etmem gereken şeyler neler ve Marmara bölgesinde yaşıyorum Balıkesirdeyim hangi yağı seçmeliyim ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst