Ben bu motoru kulandım yaklasık 300 km kadar coook seri ve hızlı fırenleri baya iyi parasını kat ve kat hakeden bi motor
Bu motor fabrika çıkışlı olarak basık olduğundan 1.60 boyla bile rahat binersiniz. İlk motosiklet olarak tavsiye ederim tabiki.sele yuksekligi nedir acaba? bir de genel olarak ilk vitesli motosiklet olarak tavsiye eder misiniz?
Bacak boyu sürüşte seni etkilemez çünkü sadece motor alçak, sele ve ayak demiri arası mesafe motorun orjinali ile aynı. Ama durduğun yerde ayakların biraz daha yukarda kalır, hareket halinde bir fark olmaz.mengu 16, tesekkurler cevap icin. Aslinda ben 1,80 ve uzun bacak boyuna rahatsiz olur mu onu ogrenmek istemistim.
Motoru kullanan kimse yok mu acaba?
ilk defa motosiklet alacak biri olarak mondial masti'ye şu tarz lastik takılabilir mi boyut olarak? http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/d3/ab/66/d3ab6687abab8bac74131ded4a752de6.jpg
arkadaşlar bayi toplantısı yapan mondial aşağıdaki görselleri paylaşmış, web sayfalarında bulamadım fotolarını, bunlar da masti mi, kaç cc.lik olduğunu bilen var mı? Görüntü şahane ama cc.de yüksektir inşallah.
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.ne...=648c9d7ededfe900ae10f6384a55aa09&oe=56ECC1DC
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.ne...=ceb940186870bd68e38137e775396f51&oe=56AF3F68
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd...._=1458838303_e7f9c002673b9d48138db797c4c89784