Mondial Mondial Masti x 100-175 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Mondial Masti x 175




Mondial Masti x 100


 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çok şık görünen bi cg yapmışlar doğrusu. Şu 162cc'lik mastik'in lastikleri 2.75, 90/90-18 olsa hemen alırdım bu haliyle arka lastiği benim motorun ön lastiğinden daha ince.
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Lastikler bu derece ince olmayaydı cafe racer yahut scrambler isteyenlerin dikkatini çekerdi.
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
eğer teknik bilgilerde yanlışlık yoksa 162 cc olanın torku şahane çok güzel çekişi vardır. alçak gidon bel ağrısı yapabilir.
 
Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
100
Arkadaşlar bu motoru almayı düşünüyorum aranızda kullanan yokmu?
 
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
3
Ben bu motoru kulandım yaklasık 300 km kadar coook seri ve hızlı fırenleri baya iyi parasını kat ve kat hakeden bi motor
 
Katılım
26 Şub 2007
Mesajlar
2
Ben bu motoru kulandım yaklasık 300 km kadar coook seri ve hızlı fırenleri baya iyi parasını kat ve kat hakeden bi motor

Uğur Bey iyi günler bu motosikleti kullandığınızı söylediniz. Titreşimi hakkında bilgi verebilir misiniz? Ben hafta sonları ufak turlar yapmayı planlıyorum.
Soruma cevap verebilirseniz çok sevinirim.
Tekrar iyi günler dilerim.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
17
Motoru kullanan kimse yok mu acaba?

ilk defa motosiklet alacak biri olarak mondial masti'ye şu tarz lastik takılabilir mi boyut olarak?
d3ab6687abab8bac74131ded4a752de6.jpg
 
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
3
Dede 8585 motorda herangibi titreşim yok ben cok devirli kulandım rodajdaykende mptor cok iyidi ben al derim uzun zaman arkama bakmam cok güzel bi sürüşü var ilgi odohı oluyosun bi anda
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Kardeşim ben denedim, motorda titreşim var yok dersek doğru olmaz. Titreşim bana düşük devirlerde o kadar da tahammül edilmez gibi gelmedi. Ama sürekli yüksek devirde nasıl olur bilemem.

Deneyerek karar vermekte faide var. Ama şekli güzel hakikaten. Diğer CG kopyalarına göre çok daha şık.
 
Katılım
19 Ağu 2015
Mesajlar
6
sele yuksekligi nedir acaba? bir de genel olarak ilk vitesli motosiklet olarak tavsiye eder misiniz?
 
Katılım
19 Ağu 2015
Mesajlar
6
mengu 16, tesekkurler cevap icin. Aslinda ben 1,80 ve uzun bacak boyuna rahatsiz olur mu onu ogrenmek istemistim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
mengu 16, tesekkurler cevap icin. Aslinda ben 1,80 ve uzun bacak boyuna rahatsiz olur mu onu ogrenmek istemistim.
Bacak boyu sürüşte seni etkilemez çünkü sadece motor alçak, sele ve ayak demiri arası mesafe motorun orjinali ile aynı. Ama durduğun yerde ayakların biraz daha yukarda kalır, hareket halinde bir fark olmaz.
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
12
arkadaşlar bayi toplantısı yapan mondial aşağıdaki görselleri paylaşmış, web sayfalarında bulamadım fotolarını, bunlar da masti mi, kaç cc.lik olduğunu bilen var mı? Görüntü şahane ama cc.de yüksektir inşallah.


11988416_666812720089196_6461605113868596151_n.jpg

12208386_666812683422533_2313164442589508579_n.jpg

12208715_666812776755857_7728326232587809369_n.jpg
 
Katılım
7 Tem 2015
Mesajlar
408
arkadaşlar bayi toplantısı yapan mondial aşağıdaki görselleri paylaşmış, web sayfalarında bulamadım fotolarını, bunlar da masti mi, kaç cc.lik olduğunu bilen var mı? Görüntü şahane ama cc.de yüksektir inşallah.


https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.ne...=648c9d7ededfe900ae10f6384a55aa09&oe=56ECC1DC
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.ne...=ceb940186870bd68e38137e775396f51&oe=56AF3F68
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd...._=1458838303_e7f9c002673b9d48138db797c4c89784

nikelaj renk olan çok hoşuma gitti, mastiye çok özen gösteriyor mondial..
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
19
Selamın Aleyküm arkadaşlar aranızda yeniyim benim Bi sorum olacaktı ben mondial 175 Masti x ile Kuba çita 170 f arasında kaldım bu iki motordan biri benim ilk motorum olacak sizce bu iki motordan hangisi başlangıç motoru olur şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------

Arkadaşlar bu motoru pek kullananlar yok herhalde mondial 175 masti x 🙁
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst