- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 577
Arkadaşlar bazen vites geçişlerinde kütürt diye ses geliyor ve çok yavaşken 2.viteste kalkınca yine bi kütürdeme oluyor neden olabilir ?
2ci viteste kalkarsan yaoabilir normaldir sanirim tak diye bi ses geliyor kavramada cunku 2ci viteste oldugu icin birde bazen 1.ci vitesle 2ci vites arasi ses yapabiliyo bendede yapiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------
Anladım öyle yapıyım ama önce deponun fullenmesi lazım onun içinde para :cherry: ne kadara fulleniyo 70 felanmı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------
3 ay önce motoru alsam size bir sürü resim atarım diyodum buyrun
iyice alıştım ben bu canavara :cherry:
http://imageshack.com/a/img903/4557/BhoyXB.jpg
Ben dun 60 liraya fulledim pompaciyada bagli biraz bazen duz hesap yapiyo doldururken dikkat et tam agzina kadar doldurmuyo kimileri