Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
peki gidonu bırakınca acayip şekilde sağa sola sallıyor kafayı hız azalınca sallama azalıyor hız artınca sallamada artıyor yani gidonu tutmasan ne olur kim bilir bunun nedeni nedir _
Ön amortisörlerde boşluk vardır, ön freni sıkıp bırakırken tekere bakarsan çamurluğun sağa sola oynadığını görürsün. Arkada çanta varsa o da biraz sallar gidonu.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
maxem sl 45 litrelik var o yapar mı acaba ama aşırı derecede
Ön-arka ağırlık dengesi çok fark ettiriyo gidonun sallamasını. Çanta etkiler yani. Benim motoru modifiye edip yükleyince 3-4 kilo ağırlaştı ön taraf. Eskisine göre çok az sallanıyo gidon. Benim amortisörlerde boşluk da var bide. Hiç kazasız motorun amortisörlerini de değiştiresim gelmiyo, bi tane usta amortisör gagaları değişecek demişti. Amortisör'ün içindeki değişecek parça neyse onun yedeğinden bulamadım ama.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Tekerlerin havası çoksa, arkada artçı varsa veya yan çanta, arka çanta varsa elleri bırakınca gidon tank slapper yapacakmış gibi sallanır.

Ön dişliyi değiştirmeyin arkadaş :mrgreen: 3-4 defa denedim, hız artmıyor ama motor güçten düşüyor. Motorun orjinal olan hiçbirşeyini değiştirmeyin. (lastik hariç)

fren balatalarını kaç kere değiştirdim, asla ilk seferki gibi olmadı. 1 hafta çok güzel tutuyorlar, ondan sonra sıçış :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaslar far isigini yukseltmek istiyorum onerisi olan varmi kullanan xenon far olarak mercek olmadan isik cok dagiliyo diyolar kullanipda memnun olan varmi yetersiz kaliyor geceleyin isiklar
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
Arka plakalik ışığını tamir eden varmi benimde bozuldu baglantilari kopmustur diye dusunuyorum
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
37
Benimde ayni bozuk motoru aldigim 1 ay sonra bozuldu genel sorun heralde ilk bi cakar yapmaya basladi sonra sondu bir daha yanmadi isik

Aynen benimde aldıktan 3 hafta sonra bozuldu 100kmde götürdüm ama 500de gel bakalım daha iyi olur onuda hallederiz dediler var bi problem genel heralde söylediğin gibi
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Genel bencede cevredede var driftlerde yanmiyor hep kronik sorun heralde cokta onemli bisey degil ama insan o kadar para verince hemen bozulunca ister istemez sinir olabiliyo
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
37
Beyler bu motorun bagajı yok galiba bozuk para gibi şeyler atamam ama ruhsat cüzdanı veya disk kilidi gibi bişey koyulabilir mi oraya var mı o bölmeyi kullanabilen ?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Beyler bu motorun bagajı yok galiba bozuk para gibi şeyler atamam ama ruhsat cüzdanı veya disk kilidi gibi bişey koyulabilir mi oraya var mı o bölmeyi kullanabilen ?

Motorun koltugu kaldirinca arkada stop lambasinin oldugu yerde ufak biyer var oraya ruhsat falan 2 metrelik zincir falan koydugum olmustu ufak tefek seyler koyulabilir motorun altindaki bolgeyi soruyorsan kucuk uzun ice dogru oraya tornavida falan bujidir ufak tefek seyler koyabilirsin oyle
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
37
Motorun koltugu kaldirinca arkada stop lambasinin oldugu yerde ufak biyer var oraya ruhsat falan 2 metrelik zincir falan koydugum olmustu ufak tefek seyler koyulabilir motorun altindaki bolgeyi soruyorsan kucuk uzun ice dogru oraya tornavida falan bujidir ufak tefek seyler koyabilirsin oyle

Aynen stop lambasının olduğu yeri soruyom bu seleyi kilit ile açınca o çıkan boşluğu ama o boşluk böyle yanlardan açık delikli gibi oraya ruhsat cüzdanı koysam çamur, su vs girmez değil mi herhangi bi problem olmaz? Yani orası öyle bi yer ki bozuk para, kağıt para, anahtar gibi şeyler koyulabilcek bi yer değil ama disk kilidi, ruhsat cüzdanı veya normal bi cüzdan orada kirlenmeden ıslanmadan düşürülmeden taşınabilir mi?

Ayrıca zincir taşıdığını söylemişsin hiç zincir orada duruyorken ses yaptı mı ve oradaki bölmelerden dışarı hiç sarkmadı değil mi?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Aynen stop lambasının olduğu yeri soruyom bu seleyi kilit ile açınca o çıkan boşluğu ama o boşluk böyle yanlardan açık delikli gibi oraya ruhsat cüzdanı koysam çamur, su vs girmez değil mi herhangi bi problem olmaz? Yani orası öyle bi yer ki bozuk para, kağıt para, anahtar gibi şeyler koyulabilcek bi yer değil ama disk kilidi, ruhsat cüzdanı veya normal bi cüzdan orada kirlenmeden ıslanmadan düşürülmeden taşınabilir mi?

Ayrıca zincir taşıdığını söylemişsin hiç zincir orada duruyorken ses yaptı mı ve oradaki bölmelerden dışarı hiç sarkmadı değil mi?

Kirlenirmi kirlenmezmi bilmiyorum pek kullanmadim yagmurlu havada orayi ama cok bi kir olmaz heralde ufak toz falan olabilir belki sarkma falan olmadi hic sehir disina gittigim icin motor disarda kaldigindan dolayi almistim yola giderken oraya koymustum herhangi bi sorun cikmamisti tabi cukarlara falan girdiginde ses yapabilir ama dusme falan olmaz oyle

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/10/31/20151029_225814.jpg

Buda benim motor arkadaslar yeni yaptim
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
Bozuk olsun daha iyi değil mi plakayı aydınlatıp ne yapıcan :cherry:
İlk aldigimda yaniyordu beyaz ışık oldugundan asaletli duruyordu :D polisleri kafaya takmiyorum ceza yazacakları birşey yapmıyorum trafikde :D genede yansın 3 tane led var hemen sondu bugün vakit bulursam söküp bakıcam ne var ne yok :D
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Herkese merhabalar benim şuanlık motorum 960 km de 29 ekimden önceye kadar motorum sürekli boğuluyor gaz yemiyordu 29 ekim kortejinde tanıştığım bir abi bunun sebebinin jikleyi açık bıraktığımdan olduğunu söyledi jikleyi kapattı çalıştırdı sesini felan dinledi ve jikleyi açık bırakmamı ısıtırken çok az bir gaz verip öyle ısıtmamı söyledi neyse ki öyle olduktan sonra motor sanki tamamen değişti çok atik oldu devirlnmrsi harika oldu adeta kendinr büyüledi beni fakat bugun okuldan çıktığımda motoru ısıtırken gazı bi aniden çevirdim ve istop etti çalıştırdım tekrar yaptım gazı aniden açınca istop ediyor acaba bu büyük bir sıkıntı mıdır yada habercisimidir yoksa ısınmaığınfan felanmıdır şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
motor soğullen tam gaz verilmez 1000 devir çevirirken tam gaz veriyorsun motor boğuluyor haliyle sorun yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst