- Katılım
- 30 Eki 2015
- Mesajlar
- 27
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.
Adım Mustafa ve aranıza yeni katıldım. Motor olarak değil üye olarak. Motor olarak uzun süredir araştırmalar, teorik bilgiler ve bu konudaki hassasiyetler konusunda çok araştırma yaptım, yapıyorum da.
Öncelikle Samsun'dan aranıza katılıyorum fakat sürekli iş nedeni ile şehir seyahatleri yapmaktayım. Şuan istanbula geldim 10 gün buradayım ve kendimi sizlere açıklamak gibi bir zorunluluk hissediyorum artık.
Yaşım 26 ve motor deneyimim çok çok eski zamanlarda tecrübe edinecek kadar oldu fakat aradan o kadar uzun zaman geçti ki süpersport motor hayranlığına başladığım için acemilik çeker miyim bilmiyorum. Bu yüzden istanbula geldiğim için 1 günlük başlangıç ve 2. seviye eğitimlere katılmayı planlıyorum. süpersport motorların sesi ve karizmasına kapıldım. Hız delisi değilimdir. Spor araçlarla bile en fazla 150 yapmışımdır o da gümüşhane bayburt yolu arası. Aramızda o yolu bilmeyenler için düşünün ki, düz ufuk çizgisinde sadece yolun göründüğü bir bölge.
Asıl konuya gelmek gerekirse, başlangıç eğitimi ve 2. seviye eğitimden sonra kendimi tanıma fırsatım olacağını düşünüyorum ve bu eğitim sonrasında 600cc lik motorlar ile kendimi yavaş yavaş tecrübeye götürebilir miyim. Ekipmansız olmaz tabiki. Şuan için kafama yatan kask "Agv K-3 SV Matt Black" ve diğer mont dizlik bot vs için net marka model kararı veremedim. Ekipmansız kullanmayı asla düşünmemde motoru.
Kendime güvenim var ve kendime her konuda hakimim iradem çok yüksektik. Sırf deneme amaçlı motoru da zorlamam. Şimdi soracaksınız neden 600cc ile başlamak istiyorsun diye. Sebebi evliyim ve eşim 250cc lik motor alırsam tekrar 600cc liğe geçmem için imkanı yok kabul ettiremem.
Eğitim sonunda tekrar burada paylaşım yapacağım ama sizin bu düşüncem hakkkın da fikriniz nedir. Düşüncelerim doğru mu, yoksa tecrübelerinize göre yanlış mı düşünüyorum.
Adım Mustafa ve aranıza yeni katıldım. Motor olarak değil üye olarak. Motor olarak uzun süredir araştırmalar, teorik bilgiler ve bu konudaki hassasiyetler konusunda çok araştırma yaptım, yapıyorum da.
Öncelikle Samsun'dan aranıza katılıyorum fakat sürekli iş nedeni ile şehir seyahatleri yapmaktayım. Şuan istanbula geldim 10 gün buradayım ve kendimi sizlere açıklamak gibi bir zorunluluk hissediyorum artık.
Yaşım 26 ve motor deneyimim çok çok eski zamanlarda tecrübe edinecek kadar oldu fakat aradan o kadar uzun zaman geçti ki süpersport motor hayranlığına başladığım için acemilik çeker miyim bilmiyorum. Bu yüzden istanbula geldiğim için 1 günlük başlangıç ve 2. seviye eğitimlere katılmayı planlıyorum. süpersport motorların sesi ve karizmasına kapıldım. Hız delisi değilimdir. Spor araçlarla bile en fazla 150 yapmışımdır o da gümüşhane bayburt yolu arası. Aramızda o yolu bilmeyenler için düşünün ki, düz ufuk çizgisinde sadece yolun göründüğü bir bölge.
Asıl konuya gelmek gerekirse, başlangıç eğitimi ve 2. seviye eğitimden sonra kendimi tanıma fırsatım olacağını düşünüyorum ve bu eğitim sonrasında 600cc lik motorlar ile kendimi yavaş yavaş tecrübeye götürebilir miyim. Ekipmansız olmaz tabiki. Şuan için kafama yatan kask "Agv K-3 SV Matt Black" ve diğer mont dizlik bot vs için net marka model kararı veremedim. Ekipmansız kullanmayı asla düşünmemde motoru.
Kendime güvenim var ve kendime her konuda hakimim iradem çok yüksektik. Sırf deneme amaçlı motoru da zorlamam. Şimdi soracaksınız neden 600cc ile başlamak istiyorsun diye. Sebebi evliyim ve eşim 250cc lik motor alırsam tekrar 600cc liğe geçmem için imkanı yok kabul ettiremem.
Eğitim sonunda tekrar burada paylaşım yapacağım ama sizin bu düşüncem hakkkın da fikriniz nedir. Düşüncelerim doğru mu, yoksa tecrübelerinize göre yanlış mı düşünüyorum.