Sonunda kavuştuk Yamaha XJ6 Diversion F

Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
8
Merhabalar elektrikli motor ve ardından ybr 125den sonra almak istediğim motoruma 29 eylül tarihinde kavuştum yaklaşık 1 ay oldu 2bin km yol yaptım, o gezilerimin resimlerinide en yakın zamanda paylaşırım inşallah. Rabbim herkesin gönlüne göre versin.

 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Hocam hayırlı uğurlu olsun. Adınıza çok mutlu oldum. Bence XJ6N almayı inanılmaz istiyorum. Şu anlık imkanım olmadığı için kavuşamıyorum istediğime. En kısa zamanda çalışmaya başlayacağım almak için :) Umarım kazasız belasız kullanırsınız. Tekerinize taş değmesin çok dikkatli sürün :)
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
8
Hocam hayırlı uğurlu olsun. Adınıza çok mutlu oldum. Bence XJ6N almayı inanılmaz istiyorum. Şu anlık imkanım olmadığı için kavuşamıyorum istediğime. En kısa zamanda çalışmaya başlayacağım almak için :) Umarım kazasız belasız kullanırsınız. Tekerinize taş değmesin çok dikkatli sürün :)

Şimdilik elimden geleni yapıyorum, inşallah sizde bir an önce isteğinize kavuşursunuz.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanın inşallah.

Vaktin olduğunda uzun dönem tecrübelerini de bizlerle paylaşır mısın? uzun yolda ve şehir içinde ne kadar yakıyor, uzun yolda rahat mı? almak isteyenlere tavsiye eder misin? beğenmedğin yanları var mı varsa nelerdir? vs vs... :)

Yeniden hayırlı olsun.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Hayırlı olsun.
Sıfır mı aldınız,
Ne kadara mâl oldu,
ABS li model mi bu sizdeki ?
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
8
Teşekkür ederim sağolun , uzun yolda çok rahat hiç titreşimi yok ama 100-150 km yaptıktan sonra en az 10 dk mola verme ihtiyacı duyoyorum belki çok tecrübem olmadığı için olabilir yakıt ise 220-240 km arası 50 tl yakıt ile gittim en son 200 km gittim sürüş çok önemli ne kadar hızlı okadar çok yakıt bence supersport 4 silindir 2014 model 20 bin tl civarına alınabilecek en iyi seçim olur bence beğendiğim yanları 6 bin devirden sonrası çok iyi geldi bana süspansiyonu ön freni gibi aklıma gelenler şu ana kadar tek eksisi bence orjinal egzoz sesi biraz sessiz düşük devirde oda normal sanırım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

Saolun sıfır almadım ilk sahibinden 2014 model 14 binde aldım tam 1 yıllık motor bende 1 ay da 2 bin km yaptım ABS modeli değil motora çanta taktırdım 22 civarını buldu
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Hayırlı olsun xj güzel motor bende bi ara çok araştırdım bazen keşke nc yerine xj alsaydım dediğin oluyor
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Xj6 ile aramiza hosgeldin. Kalite performans ve konfora kavusmussun. Allah kaza bela vermesin.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayırlı olsun,güle güle kullanmanız dileklerimle.çok iyi bir tercih.rahat,konforlu,tasarruflu,sorunsuz bir motor.bu da benimki:





 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
8
hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela göstermesin.

Amin çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:17 ----------

Hayırlı olsun xj güzel motor bende bi ara çok araştırdım bazen keşke nc yerine xj alsaydım dediğin oluyor

Teşekkürler , 2016 ağustosta değişiriz belki :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:20 ----------

Xj6 ile aramiza hosgeldin. Kalite performans ve konfora kavusmussun. Allah kaza bela vermesin.

Hoşbulduk teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:22 ----------

Hayırlısı olsun kazasız belasız sürüşler

Amin inşallah hepimize.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:25 ----------

hayırlı olsun,güle güle kullanmanız dileklerimle.çok iyi bir tercih.rahat,konforlu,tasarruflu,sorunsuz bir motor.bu da benimki:

Teşekkür ederim.



 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Merhabalar elektrikli motor ve ardından ybr 125den sonra almak istediğim motoruma 29 eylül tarihinde kavuştum yaklaşık 1 ay oldu 2bin km yol yaptım, o gezilerimin resimlerinide en yakın zamanda paylaşırım inşallah. Rabbim herkesin gönlüne göre versin

Amiiiinnn diyerek başlıyım:)
Kazasız belasız güle güle binin. Şekilli güzel motor.
İmzanız dikkatimi çekti. 30 yıl neyi beklediniz?:mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
8

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst