- Katılım
- 4 Ağu 2015
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Hocam hayırlı uğurlu olsun. Adınıza çok mutlu oldum. Bence XJ6N almayı inanılmaz istiyorum. Şu anlık imkanım olmadığı için kavuşamıyorum istediğime. En kısa zamanda çalışmaya başlayacağım almak içinUmarım kazasız belasız kullanırsınız. Tekerinize taş değmesin çok dikkatli sürün
![]()
hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela göstermesin.
Hayırlı olsun xj güzel motor bende bi ara çok araştırdım bazen keşke nc yerine xj alsaydım dediğin oluyor
Xj6 ile aramiza hosgeldin. Kalite performans ve konfora kavusmussun. Allah kaza bela vermesin.
Hayırlısı olsun kazasız belasız sürüşler
hayırlı olsun,güle güle kullanmanız dileklerimle.çok iyi bir tercih.rahat,konforlu,tasarruflu,sorunsuz bir motor.bu da benimki:



İyi günlerde binmek nasip olsun...
İyi tercih olmuşda Abs neden koymamışlar bu motora anlamak zor
Merhabalar elektrikli motor ve ardından ybr 125den sonra almak istediğim motoruma 29 eylül tarihinde kavuştum yaklaşık 1 ay oldu 2bin km yol yaptım, o gezilerimin resimlerinide en yakın zamanda paylaşırım inşallah. Rabbim herkesin gönlüne göre versin
Kazasız belasız tekrardan![]()
Amiiiinnn diyerek başlıyım
Kazasız belasız güle güle binin. Şekilli güzel motor.
İmzanız dikkatimi çekti. 30 yıl neyi beklediniz?:mrgreen: