- Katılım
- 29 Nis 2014
- Mesajlar
- 368
Hepsi farklı zamanlarda olmak üzere 3 kere tüm fotoğraflara bakıp notlarınızı okudum, mükemmel bir gezi olmuş. Özellikle memleketim ve yaz tatillerimi geçirdiğim Yakakent'i ve akrabamın yerini (gerçi herkes akraba orada ama neyse
) görünce daha da mutlu oldum, hep böyle sorunsuz gezileriniz olur inşallah..