15 Gün 4000km Abi Kardeş Karadeniz Turu

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
Hepsi farklı zamanlarda olmak üzere 3 kere tüm fotoğraflara bakıp notlarınızı okudum, mükemmel bir gezi olmuş. Özellikle memleketim ve yaz tatillerimi geçirdiğim Yakakent'i ve akrabamın yerini (gerçi herkes akraba orada ama neyse :D) görünce daha da mutlu oldum, hep böyle sorunsuz gezileriniz olur inşallah..
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Hepsi farklı zamanlarda olmak üzere 3 kere tüm fotoğraflara bakıp notlarınızı okudum, mükemmel bir gezi olmuş. Özellikle memleketim ve yaz tatillerimi geçirdiğim Yakakent'i ve akrabamın yerini (gerçi herkes akraba orada ama neyse :D) görünce daha da mutlu oldum, hep böyle sorunsuz gezileriniz olur inşallah..

Yakın olsa ablanın yerinde menemen için devamlı olurdum orada ama maalesef 600 küsür km kadar uzak :). Beğenmenize sevindim hocam. Cümlemizin gezileri sorunsuz olur inşallah...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İyi gezdiniz, fakat ne iyi gezdiniz, çok güzel gezdiniz, ama iyi gezdiniz :p

Yakıt sarfiyatı, konaklama harcamalarını boşver de, kaç kilo gittin kaç kilo döndün onu de hele :)
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Pek bir güzel gezmişsiniz Berkay, ama ne de güzel gezmişsiniz, çok iyi gezmişsiniz hatta :p
Daha nice geziler kazasız belasız inşallah :)

geçen seneki geziye yorumun

İyi gezdiniz, fakat ne iyi gezdiniz, çok güzel gezdiniz, ama iyi gezdiniz :p

Yakıt sarfiyatı, konaklama harcamalarını boşver de, kaç kilo gittin kaç kilo döndün onu de hele :)

bu seneki geziye yorumun çizgini hiç bozmuyorsun erdem abim:queen:

tonaj olarak gittim tonaj olarak döndüm abim :D Ayrıntıya girmeye gerek yok rakamlarla ilgilenmiyorum :queen::flower:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
geçen seneki geziye yorumun



bu seneki geziye yorumun çizgini hiç bozmuyorsun erdem abim:queen:

tonaj olarak gittim tonaj olarak döndüm abim :D Ayrıntıya girmeye gerek yok rakamlarla ilgilenmiyorum :queen::flower:
Çizgisini bozmayan adama çızığımızı bozmayız. Kazasız belasız nice kilometreler kardeşlik :)
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İmrenilecek bir tur olmuş. Keyifle okudum, Allah nicelerini nasip etsin...
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Zonguldaka gelirde forumdan biri Benim nasil haberim olmaz:pr: buraların fotolarini görünce duyulandim:salut:
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Dostum emeğine sağlık. Harika bir gezi ve anlatım.

İnsanı yoldan çıkaran türden bir yazı olmuş bende 15 gün izin patlatıp buralara gitsem diye şimdiden düşünmeye başladım :)
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
İmrenilecek bir tur olmuş. Keyifle okudum, Allah nicelerini nasip etsin...

sağolasın hocam beğenmenize sevindim.

Zonguldaka gelirde forumdan biri Benim nasil haberim olmaz:pr: buraların fotolarini görünce duyulandim:salut:

Zonguldak yakın hocam elbet buluşuruz :D

Dostum emeğine sağlık. Harika bir gezi ve anlatım.

İnsanı yoldan çıkaran türden bir yazı olmuş bende 15 gün izin patlatıp buralara gitsem diye şimdiden düşünmeye başladım :)

şimdi çok daha güzel olur ayder uzungöl falan açılmıştır kardan :D diyip bir tık daha düşünceye sevk edeyim o zaman hocam :D
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam maşallah iyi gezmişsiniz.
Bütçenin 4/3'ü yemege gitti herhalde? :)
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Harikasınız, Zonguldak a hoş geldiniz :) Yeniden bekleriz..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Gezi 15 gun sürmüş, fotoğrafları yüklemek 2-3 gün, konuyu okumak 30-40 dakika.. Vallahi tebrikler, çok keyifli aynı zamanda, yer yer macera bir gezi olmuş, gerçi biraz gurme gezisi gibi olmuş ( şaka şaka 15 gün dışarıda aç kalacak değilsiniz ya). Tekrar kazasız belasız sonlanmasına çok sevindim. Nice gezilere.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Harikasınız, Zonguldak a hoş geldiniz :) Yeniden bekleriz..

zonguldakta çok güzel dostlar edindik. Tekrar gelmek çok istiyorum inşallah sizinlede tanısırız hocam...

Gezi 15 gun sürmüş, fotoğrafları yüklemek 2-3 gün, konuyu okumak 30-40 dakika.. Vallahi tebrikler, çok keyifli aynı zamanda, yer yer macera bir gezi olmuş, gerçi biraz gurme gezisi gibi olmuş ( şaka şaka 15 gün dışarıda aç kalacak değilsiniz ya). Tekrar kazasız belasız sonlanmasına çok sevindim. Nice gezilere.

soğolun hocam yemeği sevince gezi "gezelim görelimden" ziyade "gezelim yiyelim" e dönüyor :D . Beğenmenize sevindim hocam...
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
25
Valla bu memur takımı yok mu polis asker öğretmen bu ülkenin turistik tesisleri bunlara çalışıyor garibim vatandaş mesela ben otellerde 50 tl kal sen git polis evinde 20 tl kal sonrada tur yaptık olsun he bu arada gezi süper yanlız hiç para harcamamışsınız açıkçası ben 6000 km ile ege karadeniz içanadolu marmara bölgesini gezdim 6700 tl harcadım km başına 1 tl gibi bir para harcamışım ama ben 60 tl ile 140 tl arasında otellerde kaldım

Kaldığım Oteller Fiyat Listesi

Ünye : 40 TL Apart
Trabzon : 60 TL Motel
Hopa Öğretmen Evi : 65 TL
üNYE : 40 TL Apart
Samsun Alaçam Geyikkoşan Öğretmen Evi Ölü sezon : 60 TL
Kastamonu Taşköprü : 40 TL Otel
Bolu Saruhan Tır Garajı Motel : 60 TL
İstanbul Kadıköy Harem Otel : 280 TL iki gün
Silivri : Metro tesisleri Motel : 60 TL
gÖLCÜK : Bedava ( Çadırda Yattım )
Erdek : Bedava ( Çadırda Yattım )
Çanakkale Merkez : Bedava ( Çadırda Yattım )
İzmir Seferihisar : 50 TL Motel
İzmir Sığacık : Bedava ( Çadırda Yattım )
Bodrum : Bedava ( Sel felaketine uğradım lastik patladı otobüs durağında yattım)
Milas : 45 TL Moto kıyafetlerimi yakmayı başaran otel olarak tarihe geçti
Afyon Dinar : 60 TL
Ankara ulus : 120 TL iki gün
Kırıkkale otel 71 : 150 TL 3 GÜN

sADECE 1150 tl konaklama masrafım olmuş

valla deiyorum ya bu ülkenin kaymağını polis asker jandarma bide öğretmen yiyor ne güzel gir otele 20 tl öde kaymak tabaka boşuna demiyorum
 
Katılım
28 Eki 2015
Mesajlar
30
Fotoğraflarla beraber 3-4 bardak kahve içmişimdir herhal, güzel bir gezi olmuş ben buradan keyif aldım açıkçası... :)
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
233
Valla bu memur takımı yok mu polis asker öğretmen bu ülkenin turistik tesisleri bunlara çalışıyor garibim vatandaş mesela ben otellerde 50 tl kal sen git polis evinde 20 tl kal sonrada tur yaptık olsun he bu arada gezi süper yanlız hiç para harcamamışsınız açıkçası ben 6000 km ile ege karadeniz içanadolu marmara bölgesini gezdim 6700 tl harcadım km başına 1 tl gibi bir para harcamışım ama ben 60 tl ile 140 tl arasında otellerde kaldım

Kaldığım Oteller Fiyat Listesi


Ünye : 40 TL Apart
Trabzon : 60 TL Motel
Hopa Öğretmen Evi : 65 TL
üNYE : 40 TL Apart
Samsun Alaçam Geyikkoşan Öğretmen Evi Ölü sezon : 60 TL
Kastamonu Taşköprü : 40 TL Otel
Bolu Saruhan Tır Garajı Motel : 60 TL
İstanbul Kadıköy Harem Otel : 280 TL iki gün
Silivri : Metro tesisleri Motel : 60 TL
gÖLCÜK : Bedava ( Çadırda Yattım )
Erdek : Bedava ( Çadırda Yattım )
Çanakkale Merkez : Bedava ( Çadırda Yattım )
İzmir Seferihisar : 50 TL Motel
İzmir Sığacık : Bedava ( Çadırda Yattım )
Bodrum : Bedava ( Sel felaketine uğradım lastik patladı otobüs durağında yattım)
Milas : 45 TL Moto kıyafetlerimi yakmayı başaran otel olarak tarihe geçti
Afyon Dinar : 60 TL
Ankara ulus : 120 TL iki gün
Kırıkkale otel 71 : 150 TL 3 GÜN

sADECE 1150 tl konaklama masrafım olmuş

valla deiyorum ya bu ülkenin kaymağını polis asker jandarma bide öğretmen yiyor ne güzel gir otele 20 tl öde kaymak tabaka boşuna demiyorum

günümüz malum en çok kaymak yiyor dedikleriniz şuan en çok mermi ve bombada yiyor bunu unutmayalım lütfen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst