- Katılım
- 30 Ağu 2014
- Mesajlar
- 5,467
sjcam in wifi li versiyonu var mı hocam?
sjcam in wifi li versiyonu var mı hocam?










uygun şeyler görüp haber verenlere teşekkürler ellerinize sağlık
birde ben şunu almak istiyorum ama gümrük vergisine sanırım denk gelir sizce çok mu artıyo fiyat
http://www.ebay.com/itm/New-REPSOL-...ectors-/161702782411?var=&hash=item25a63ca5cb
Şu an %50 indirimli ,
Yazlık eldiven 6.40 dolar ,baya kaliteli duruyor
Bir adet aldım
Bir noktada yanlışınız var. Ben yaza girerken yurt dışından yüklü alışveriş yaptım. Ürünler gümrükten geçti, ptt kargo ayağıma kadar getirdi, vergiyi de getiren kişi tahsil etti.
Heybe güzelmiş..
Alsam elime gelene kadar bana ne kadara patlar acaba???
İlk sayfada paylasilan alpinestars eldiven cok hosuma gitti ama biraz arastirinca tamamen goz boyama oldugunu anladim. Urun distan orjinaline tamamen benziyor fakat izledigim bi karsilastirma videosunda eldivenleri incelemk icin ortasindan yardiklarinda gordugum sey beni almaktan vazgecirdi. İcinde koruma olmasi gereken yerlerde bildiginiz 2 mmlik yumusacik sungerler var. El ustundeki korumalar da tamamen uydurma sadece gorunusten ibaret. Motosiklet ekipmanlarinizi guzel gorunmek icin giyiyorsaniz alabilirsiniz ama asil amaci korunmak olan biriyseniz uzak durun bu urunlerden derim.
Konu sahibine boyle duzenli, yararli bi konu icin tesekkur ederim ama bu uyarilari her koruma ekipmani linki paylastiginda altina not olarak eklemeli bence.