- Katılım
- 14 Eyl 2012
- Mesajlar
- 644
http://i.hizliresim.com/rVWRr3.jpg
Dün yaptığım gidiş dönüş toplam 120 km'lik geziden 60 km'lik dönüş kısmında topladığım GPS verileri...
http://i.hizliresim.com/7b9PzN.jpg
Maximum 99 km hız yapmışım oysaki kadranda 105-110 görmüştüm demek ki hız göstergesi 5-10 km fazla gösteriyor.
1084 mt iniş 676 mt tırmanış yapmışım. inişlerde motor gayet hızlanıyor bassam demek rahat 110-115 yaparmış ama ben basmadım.havada baya rüzgarlıydı. Motorum 1600 km de ve giderek titreşim azalıyor dünkü gezim gayet konforlu ve rahat geçti titreşim rahatsız edici boyutta değil zaten sadece çok yüksek devirlerde hissediliyor oda konforu etkilemiyor motor zorlanmadan ve bağırmadan gidiyor. rodaj dönemindeki tekleme öksürme problemleri de km ilerledikçe azalıyor 2000 km den sonra kalmaz diye düşünüyorum rodajda ki gibi öksürme yapmıyor.
Motorumu seviyorum alacak herkese de öneriyorum herkese iyi bayramlar![]()
Ankaradasiniz