Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
http://i.hizliresim.com/rVWRr3.jpg
Dün yaptığım gidiş dönüş toplam 120 km'lik geziden 60 km'lik dönüş kısmında topladığım GPS verileri...

http://i.hizliresim.com/7b9PzN.jpg

Maximum 99 km hız yapmışım oysaki kadranda 105-110 görmüştüm demek ki hız göstergesi 5-10 km fazla gösteriyor.
1084 mt iniş 676 mt tırmanış yapmışım. inişlerde motor gayet hızlanıyor bassam demek rahat 110-115 yaparmış ama ben basmadım.havada baya rüzgarlıydı. Motorum 1600 km de ve giderek titreşim azalıyor dünkü gezim gayet konforlu ve rahat geçti titreşim rahatsız edici boyutta değil zaten sadece çok yüksek devirlerde hissediliyor oda konforu etkilemiyor motor zorlanmadan ve bağırmadan gidiyor. rodaj dönemindeki tekleme öksürme problemleri de km ilerledikçe azalıyor 2000 km den sonra kalmaz diye düşünüyorum rodajda ki gibi öksürme yapmıyor.
Motorumu seviyorum alacak herkese de öneriyorum herkese iyi bayramlar :)

Ankaradasiniz:)) bir gun bi organizasyon yapsak da turlasak...
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
4
s.a abilerim benim motosikletimin silindirinden yağ kaçırıyodu.Silindir Garantiden değişti tabi içindeki parçalarda segman piston vs. yeniden rodaj gerekir mi? ve 500 km de yağ değiştirmem gerekir mi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
125
Ankaradasiniz:)) bir gun bi organizasyon yapsak da turlasak...

Olur bana uyar üç beş kişi olursak güzel olur


ngz4dR.jpg

VLojOP.jpg

lyJAXE.jpg

oZGJ57.jpg

B0JjnD.jpg
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
fabialife,

bende de 45lt çanta var 1,5 senedir o zayıf denilen yerlere bağlı bir çanta demiri kullanıyorum. bende çarşıya pazara gidiyorum topcase sürekli dolu hatta alttaki resimde yaklaşık 1230 km yol yaptım, 10/15kg lık valiz,ve topcase full dolu olarak.
herhangi bir alt bağlantı filan yok, kuyruklara sabitli

daha sıkıntı yaşamadım.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd...._=1453634623_82a2ed976302c5c65d1703df5f24ef71

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.ne...=1499c7d513d15be868ae795733033c6f&oe=56989FBA

ben firma sahibi ile telefonda 10 dakika sohbet ettim, kendisinin söylediği aynen böyle. ben bu ürünü ilavelerle sağlamlaştırırım ama sürümü yok fiyat yükselince hiç gitmez dedi.
pulsar için istediğin garantiyi veririm ama 125 için 3-4 kg.mı geçen ağırlıklar için tavsiye etmem dedi.
geçen hafta İzmitte idim kafam yatsa alacaktım.
hatta arkadaşta motorcu imiş.
sende problem olmamış senin adına sevindim ama bem işimi garantiye alayım dedim.
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
ben firma sahibi ile telefonda 10 dakika sohbet ettim, kendisinin söylediği aynen böyle. ben bu ürünü ilavelerle sağlamlaştırırım ama sürümü yok fiyat yükselince hiç gitmez dedi.
pulsar için istediğin garantiyi veririm ama 125 için 3-4 kg.mı geçen ağırlıklar için tavsiye etmem dedi.
geçen hafta İzmitte idim kafam yatsa alacaktım.
hatta arkadaşta motorcu imiş.
sende problem olmamış senin adına sevindim ama bem işimi garantiye alayım dedim.

Malzeme kalitesi bizim kullandıklarımızla aynı olmasa gerek. Daha bugün maxem çantanın içine tıkabasa kurban eti koyup (45kg kadar) 60km gittim. Yada satıcı olası sıkıntıda kendini muaf tutma çabası içinde olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------

s.a abilerim benim motosikletimin silindirinden yağ kaçırıyodu.Silindir Garantiden değişti tabi içindeki parçalarda segman piston vs. yeniden rodaj gerekir mi? ve 500 km de yağ değiştirmem gerekir mi ?

Yağ değişimi konusunda servisten bilgi alın. Motoru yeni almış gibi kullanmalısınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------


Yılan bu yılan...

Çok isterim.
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
4
Siz bilirsiniz ama ben servisin tavsiyelerine uymanizi oneririm.

Sağolun teşekkür ederim. Servis şanzıman dişlileri artık rodajlı olduğu için dişliler talaş yapmaz dedi ve piston silindirden bir zarar gelmez yağını normal km sinde değişelim dedi Öyleyse bende 5000 bakımına götürdüğümde değiştiririm. İyi günler :)
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
Sağolun teşekkür ederim. Servis şanzıman dişlileri artık rodajlı olduğu için dişliler talaş yapmaz dedi ve piston silindirden bir zarar gelmez yağını normal km sinde değişelim dedi Öyleyse bende 5000 bakımına götürdüğümde değiştiririm. İyi günler :)

Şanzıman nasıl talaş yapmaz o da sorulması gereken ayrı bir soru. Siz silindir piston değişmiş. Yani rodaj sürceci baştan başlamış. Piston ve silindirden çıkan talaş ne olacak? Önce 1500km demişler sonra normal bakım kmsi demişler?

Bana sorarsanız 1000-1500kmde ilk yağ değişimini yapın. Servis görevlisi ne dediğinin farkında değil sanırım.

sonra conta yandığında yada yatak sardığında kullanıcı hatası diyecekler...
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
4
Şanzıman nasıl talaş yapmaz o da sorulması gereken ayrı bir soru. Siz silindir piston değişmiş. Yani rodaj sürceci baştan başlamış. Piston ve silindirden çıkan talaş ne olacak? Önce 1500km demişler sonra normal bakım kmsi demişler?

Bana sorarsanız 1000-1500kmde ilk yağ değişimini yapın. Servis görevlisi ne dediğinin farkında değil sanırım.

sonra conta yandığında yada yatak sardığında kullanıcı hatası diyecekler...

Şuan 3960 km de 4500-5000 bakımına 4500 km civarında götüreyim garanti olsun. Servisin dediği şey

yağım yeni değişmişti ve ben 1900 kmde bir değiştiriyorum.Serviste dedi ki 5500 km civarında gelirsin bakım yaparız dedi. Silindiri Değiştirirken Yağı değiştirmemiş.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kuryeler Salcano'nun Kuba'nın sıfır titreşimli YBR çakmalarını alır ama bunu almaz çünkü titreşim var. Bütün gün motor üzerinde oturan insanlar için titreşim hiç sağlıklı değil. Eklemlere ve erkeklerde testislere zarar veriyor.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
125
Malzeme kalitesi bizim kullandıklarımızla aynı olmasa gerek. Daha bugün maxem çantanın içine tıkabasa kurban eti koyup (45kg kadar) 60km gittim. Yada satıcı olası sıkıntıda kendini muaf tutma çabası içinde olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------



Yağ değişimi konusunda servisten bilgi alın. Motoru yeni almış gibi kullanmalısınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------



Yılan bu yılan...

Çok isterim.

Sincandayim 15:00 a kadar gel :)
 
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
25
Güneşte bekleyince çalışmama sorunu yaşayan var mı? Depo kapağını açıp kapatınca düzeliyor ama kalıcı bir çözüm lazım. Bizim buradaki servis aşırı ilgisiz götürmek istemiyorum.
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
15 gün kadar önce yazlıkta kullanmak için ikinci motor olarak discover 125 almıştım.
çanta demirini, halat kilidini, arka çantayı aldım. kask ve mont bakıyorum.
motoru şimdi kullanmayacağım için teslim almadım hala bayide duruyor, 1-2 güne teslim alıp bir yere kilitleyeceğim ve muhtemelen mayısa kadar yatacak. faturayı da yılbaşından sonra kestirip plakayı 2016 da çıkartacağım.
sizlerden ricam motoru teslim alırken nelere dikkat etmem lazım, ne gibi avadanlıklar vs veriliyor?
eğer aku şarj olmadıysa olduğu gibi kalsın diyorum. kısa mesafa çalışarak geleceğinden ayak marşı ile sıkıntısız çalışıyormu?
motor servise gitmediyse ki muhtemelen gitmemiştir servise götürüp debriyaj vs. ayarı yaptırmak sağına soluna baktırmak gerekiyormu?
depoyu tam doldurup öylemi bırakayım?
fikirlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.
 
Katılım
17 Eki 2015
Mesajlar
27
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katılmış bulunmaktayım bendede bajaj discover 125 st var üzerinde biraz oynama yapmayı düşünüyorum çünki 120 yi geçmiyor sizce arka dişliyi 42 yapıp önüde 15 yapsam nasıl olur yada dişli tavsiyesi verirseniz güzel olur
şimdiden teşekkürler :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------

bune ya aktif olan kimse yokmu bi önceki soruma cevap veren yok lütfen yardımcı olun biraz. :silent:
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katılmış bulunmaktayım bendede bajaj discover 125 st var üzerinde biraz oynama yapmayı düşünüyorum çünki 120 yi geçmiyor sizce arka dişliyi 42 yapıp önüde 15 yapsam nasıl olur yada dişli tavsiyesi verirseniz güzel olur
şimdiden teşekkürler :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------

bune ya aktif olan kimse yokmu bi önceki soruma cevap veren yok lütfen yardımcı olun biraz. :silent:

"Armut pis agzima dus" yok burda
Daha 2-3 sayfa once disli degistirme konusuyla ilgili paylasimim oldu. Okuyun.

Ayrica, Amaciniz hizli gitmekse buyuk motorlu bir motosiklet edinin.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
125
Orjinalini bozma sürat motoru değil alt tarafı 125 lik bir commuter adamlar ona göre tasarlamış yapmış bajajın mühendislerinden iyi bilemeyiz heralde gidişi duruşu torku yerli yerinde bir motor keyfini sür tadını çıkar kafana takma böyle şeyleri
 
Katılım
17 Eki 2015
Mesajlar
27
sağ bujinin ordan yağ atıyor birde aşşagıda bi yerden akıtıyor neden yapıyor bunu arkadaşlar başına gelen varmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst