RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Buji olarak ngk cr6hsa alternatif olarak ne kullanabiliriz

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

Bir de elinde orjinal dikiz aynasi olan varsa alabilirim dun aynayi sikarken fazla sikmisim herhalde aynanin disi kirildi...japonla yapistirdim ama ne kadar saglikli olur bilmiyorum...

linkte manual var, sayfa 19'a yazmışlar, dediğin buji yamaha ybr 125 içindir, ben de zamanında onun uygun olduğunu araştırmıştım, üzerinden çıkan da oydu, ama linkte ngk d7ea/champion a8yc/nhsp/ld/d8rtc yazmışlar ...
http://www.motorcycle.in.th/filemgmt/index.php/157

bizim motor Tayland'da SYM tarafından satılıyormuş, SYM marka olarak yutturmaya çalışıyorlarmış:)
http://topicstock.pantip.com/ratchada/topicstock/2011/12/V11463424/V11463424.html
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
2
detay

ilan no:231282087
ilgilenen arkadaşlar 05435348858 nolu telefondan ulaşabilir.
resimlere sahibindende bakabilirsiniz gerekli açıklama ilanda var.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-acil-ihtiyactan-231282087/detay/
ilan no:231282087
ilgilenen arkadaşlar 05435348858 nolu telefondan ulaşabilir.
resimlere sahibindende bakabilirsiniz gerekli açıklama ilanda var.

foto yüklerseniz buraya iyi olurdu, blackster gibi olmuş :)

bu arada benim km saatim depoyu söküp takınca düzeldi, km telinin montajında sorun varmış :)

ngk buji başlıklarını da kn açık hava filitresi ile taktık, artık otoban denemesine kaldı, şu an atik görünüyor ...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Bir ara almak istiyorum ama max 7000 verebilirim yardımcı olacak olan varsa tekliflere açığım
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Amazon'dan aldığım modifiyeli ecu karbüratörlü model içinmiş, bugün ptt kargo ile 11 tl'ye amerikaya geri yolladım, tracking number da veriliyor, bu kadar ucuz olacağını hiç sanmıyordum, Amazon'dan aldığım için firma zorluk çıkarmadı ...
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Amazon'dan aldığım modifiyeli ecu karbüratörlü model içinmiş, bugün ptt kargo ile 11 tl'ye amerikaya geri yolladım, tracking number da veriliyor, bu kadar ucuz olacağını hiç sanmıyordum, Amazon'dan aldığım için firma zorluk çıkarmadı ...

yabancılarda ticaret ahlakı üst seviyede.. bizim esnaftan alsan, eğer tanıdık değilse elinde patlardı..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
yuh artık, diyorum. amazondan alışveriş benim için şart oldu.. :)

Amazon biraz pahalı, kuru yüksek, ücretsiz kargo için alışveriş sınırı koyabiliyor ama anormal hızlı kargo geliyor, gerçi 7-8 günde Kore'den evime kargo gönderen hyosungsource'dan hızlısını henüz yaşamadım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

Bu motorun en büyük problemi orjinal lastikleridir, tüm dengesizlik ondandır, ön cam ve kapalı jant olayı sorun değil, aksine daha konforlu sürüş oluyor, Öne 110 90 16 yerine 120 80 16, arkaya 120 90 16 yerine 140 70 16 michelin city grip taktım, rüzgarla en ufak bir problem kalmadı...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:34 ----------

ürünü geri gönderdiğime dair tracking number bilgisini paylaşır paylaşmaz, ürün daha firmaya gitmeden paramı geri veriyorlar :)

Hello,

We're writing to let you know we processed your refund of TRY185.37 for your Order 109-7163245-1291432 from Meizhoushi Trade.

This refund is for the following item(s):

Item: ECU CDI Box Ignitor Ignition Derestrict Fit For KEEWAY Cruiser Dorado 250 Motorcycle
Quantity: 1
ASIN: B00L275JWE
Reason for refund: Account adjustment

Here's the breakdown of your refund for this item:

Item Refund: TRY185.37

We'll apply your refund to the following payment method(s):

MasterCard Credit Card [expiring on ../....]: TRY185.37

We've processed a refund for the above order in the amount of TRY185.37. The refund should appear on your account in 2-3 days if issued to a credit card.
Refunds issued to a bank account typically take 7-10 days to reflect on the account balance.

Have questions about our refund policy?
Visit our Help section for more information:

http://www.amazon.com/refunds

We look forward to seeing you again soon.

Sincerely,

Amazon.com
We're Building Earth's Most Customer-Centric Company
http://www.amazon.com

Note: this e-mail was sent from a notification-only e-mail address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.
 
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
58
Abilerim herkese iyi forumlar daha 17 yaşındayım ama çocukluğumdan beri cruiser tipi motorlara aşıktım nasip olursa ehliyet sınavına giricem sizce hangi modeli almalıyım bu konuyu 3 gün içinde baştan sona okudum
gv 250 malum fiyat
kymco venox uretimi yok
daelim ve lifan pek sağlam gelmedi bana
sl 200 ise tek silindir
rr daytona görünümünü en sevdiğim mötor babamsa rks nin görüntüsünü cok sevdi enjeksiyonlu ve v motor olmasıda tabi ayrıcalık istediğim şey motor elimde arıza çıkarmasın 2 yıl sonra dökülüp hurda olmasın sanki soruyu kendim yanıtladım gibi ama sizce ben napmalıyım bana en uygun motor nedir muğlada yaşıyorum trafik sorunum yok şimdiden teşşekkürler iyi forumlar tekeriniz düz bassın
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
İlk motor olarak sl200 daha uygun olabilir, daha hafiftir, daha küçüktür, hem sürüş hem de ekonomik olarak daha az riske girersin, dökülme olayı hepsinde aynı, iyi bakarsan sorun olmaz, bakmazsan Çin malıdır, bu paslanmasa da vidalar Vs dökülür, sıkarsan bir kere sorun olmaz, hepsinin ilk montajları kötü...

Üçe beşe bakmadan harcarım adam ederim dersen al, benim motorun tipi süper:) sl200 de iyi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
58
Ahmet abi teşekkür ederim o zaman ilk sl200le başlayıp 1 yıl sonra satıp üstüne para koyup rks 250 almak daha iyi olcak tectecburelerinize güveniyorum başka abilerimde yorum yaparsa sevinirim şimdiden teşekkürler tekeriniz düz bassın
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Abilerim herkese iyi forumlar daha 17 yaşındayım ama çocukluğumdan beri cruiser tipi motorlara aşıktım nasip olursa ehliyet sınavına giricem sizce hangi modeli almalıyım bu konuyu 3 gün içinde baştan sona okudum
gv 250 malum fiyat
kymco venox uretimi yok
daelim ve lifan pek sağlam gelmedi bana
sl 200 ise tek silindir
rr daytona görünümünü en sevdiğim mötor babamsa rks nin görüntüsünü cok sevdi enjeksiyonlu ve v motor olmasıda tabi ayrıcalık istediğim şey motor elimde arıza çıkarmasın 2 yıl sonra dökülüp hurda olmasın sanki soruyu kendim yanıtladım gibi ama sizce ben napmalıyım bana en uygun motor nedir muğlada yaşıyorum trafik sorunum yok şimdiden teşşekkürler iyi forumlar tekeriniz düz bassın

gv 250, kymco başlangıçta seni zorlar fiyatı bir yana ağırdır. Ağır derken, 1.82 87 kilo ile kullandığım 125 kg lık motor ilk başta bana baya ağır geliyordu.. İnsan kullandıkça alışıyor.. Öncelikle tecrübeni artırmaya bak.

daelim ve lifan ince yapıları ile tam benlik makinalar ama trafikte commuter rahatlığını vermez diye almaktan vazgeçiyorum hep.. Lifan çok kaliteli değil ama daelimi hafife alma, kore malı kaliteli motosiklettir.. yakından inceledim..

rr lerin 250 klasikleri ve rks de güzel ama motosiklet sürmeye yeni başlayan birini zorlar. sl200 oturuşu ve kullanımı commutere yakın olduğu için başlangıç olarak öneririm..tabi boyun fazla uzun değil ise.. yoksa altında küçük durabilir..bana göre küçük mesela..
 
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
26
Merhaba arkadaşlar motorumun debriyaj telinin değişmesi gerekiyor fakat bir türlü bulamadım parçaları bulabileceğimiz bir site veya numara varmıdır? Ayrıca oturduğum koltuğa sisi bar yapmak istiyorum uzun yolda baya belim ağrıyor.Ne tavsiye edersiniz?Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst