[url=http://hizliresim.com/5kO3JL][url]http://i.hizliresim.com/5kO3JL.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/OZX5gD][url]http://i.hizliresim.com/OZX5gD.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/4kJ34G][url]http://i.hizliresim.com/4kJ34G.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/PobVp6][url]http://i.hizliresim.com/PobVp6.jpg[/url][/url]
bu akşamki yorumları okumasaydım forumu terk edecektim ama düşüncelerimi anlayıp üstüne ironi yapan arkadaşlarımı gördükten sonra fikrimden vazgeçtim görüntü kirliliği yaratıp forumun asıl amacından çıkan bir başlık açtığım için hepinizden özür dilerim bundan sonraki başlığım aralık ayında 2015 bulvar gastelerinin kapak güzellerinden derlemeler olacak emin olun ekipman başlığından daha çok ilgi çekecek kimse harcadığım paraları kazandıklarımdan çıkarıp içmuhasebe elemanı gibi çalışmayacak herkes daha mutlu olacak. ben mi yok hayır olmayacağım çinli bir filozofun dediği gibi daha çok bilgi daha az mutluluk ile motor tepesinde uzayıp gideceğim.
malum kış geldi ekipman değiştireyim dedim dainese mont ayakkabı ve eldiven aldım kardeşlerim maaşımın 12de 1i olan 3000 türk lirasını orada bırakıp yola çıktım (havuz kaç dakikada boşaldı hesap edebildiniz mi?) beşiktaş tüneline girdiğimde tünel hiç bitmeyecek sandım ama ürünler 10 numara onu da ekleyeyim![]()
http://www.mototas.com.tr/pictures/2014124154212_1533673_n32_f_s.jpg
http://www.mototas.com.tr/pictures/201513015563_giro_st_boots_black_white_black_00_lrg.jpg
http://www.mototas.com.tr/pictures/20141212123544_1815636_691_s.jpg
dipnot: %15 peşin iskontosu olduğunu da hatırlatayım...
bu akşamki yorumları okumasaydım forumu terk edecektim ama düşüncelerimi anlayıp üstüne ironi yapan arkadaşlarımı gördükten sonra fikrimden vazgeçtim görüntü kirliliği yaratıp forumun asıl amacından çıkan bir başlık açtığım için hepinizden özür dilerim bundan sonraki başlığım aralık ayında 2015 bulvar gastelerinin kapak güzellerinden derlemeler olacak emin olun ekipman başlığından daha çok ilgi çekecek kimse harcadığım paraları kazandıklarımdan çıkarıp içmuhasebe elemanı gibi çalışmayacak herkes daha mutlu olacak. ben mi yok hayır olmayacağım çinli bir filozofun dediği gibi daha çok bilgi daha az mutluluk ile motor tepesinde uzayıp gideceğim.
Cogunlukla gelir seviyesi senin gibi olmayan insanlarin bulundugu bir toplulukta bu tarz bir konuya girisirsen sonucu elbette boyle olacak, neye cemkiriyorsun sen pampa?
Senden zengini de var ayrica, parayla ego olmaz. Alasagi ederler. Bunun disinda ekipmanin da bilincsiz bir harcama benim nacizane fikrim. Kisin seni korumayacak onlar.
tam toparlıyoruz doğru ifade ettik kendimizi diyoruz adam çıkıyor parayla ego tatmini diyor. yukarıda allah var hangi cümlem bu egomu tatmin ediyor bilader sen söyle? hem bende süper ego var sizde yoksa ben ne yapayım sizi gidi alt egolular sizi.böyle mi yaklaşalım yani meselelere? bravo vallahi gerçekten bravo
Dostum senin icin saka olan 12de bir buradaki bir cogu insan icin hakarete tekabul eder. Ayiptir o yani. Elbette kimse kimsenin kazandigi paranin lafini etme luksune sahip degil de sen buradaki insanlar icin para odakli bir konu acmissin, ekipman odakli degil...
cbf 150 için H4 6000 Kvs setten fazla ya da çıkma zenonu olup da vermeyeninnn
madem herkes burda bende derdimi anlatayım...![]()
Dostum senin icin saka olan 12de bir buradaki bir cogu insan icin hakarete tekabul eder. Ayiptir o yani. Elbette kimse kimsenin kazandigi paranin lafini etme luksune sahip degil de sen buradaki insanlar icin para odakli bir konu acmissin, ekipman odakli degil...
motosiklette bir kural vardır nereye bakarsan oraya gidersin demek ki siz 12de1 esprisine baka kalmışsınız içiniz rahat etsin o kadar para kazanmıyorum aylık maaşım 7 bin lira artı senede 4 maaş prim ve senelik cirodan yüzde 5 pay.lütfen konuyu ekipmana çevirelim dün aldıklarım deri montum çok yıprandığı ve fermuarı 35 kere değiştiği için alındı onun dışında tekstil ürünü montum da pantolonum da içliğim de bolca var eski bir tırmanışçı olduğum için malzeme konusunda sıkıntım yok teşekkür ederim beni düşündüğün için ortaköye yolun düşerse çaya beklerim
Ben biraz agresif bir yorum yaptim affet, ama sadece bu tip seyleri paylasmak icin yanlis yerdesin demek istedimBir kismimiz icin geyik konusu olan konular baska bir cogu icin ukdedir. Yani dainese montunu eldivenini gene paylas da, iste boyle de para biraktim diye saka yoluyla da dersen senin alinacagin cevaplar gelebilir.
PS: Cayini icerik![]()
beta tea çay kullanıyorum rize turistten falan bayaa pahalı sakıncası var mı senin ve arkadaşlar için?