- Katılım
- 18 Ağu 2015
- Mesajlar
- 86
- Konu Yazar
- #121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam ellerinize sağlık ifade edemediğim onca şeyi öyle güzel cümlelerle anlamışsınız ki önünde saygıyla eğiliyorum. Günde 15 saat çalışıyorum sabah 9 gece 12 üstelik kendi işim siyaset sosyolojisi masterı yaptım ama 15 yıl önce ticarete atıldım hep kendi işimi yaptım her şeyimi evimi arabamı motorlarımı kendi emeğimle aldım bayramda seyranda pazar cuma demeden çalıştım ortaköy ve nişantaşında 2 dükkanım var ortalama 12 bin dolar aylık gelirimiz var evet ama 2 ortaklı bir ltd şti olarak var. Sigortalı çalışanlarımız aylık 8 bin lira kira giderimiz var ve alman filozofu witgenstein ın dediği gibi dilimin sınırları dünyamın sınırlarıdır burada espriye çemkiren de ego mastürbasyonu yapmakla suçlayan da dillerinin sınırlarında dolaşıyorlar üstelik motosiklete binmelerine rağmen daima ileri bakabilmeyi becermeleri gerekmesine rağmen.size bir kez daha teşekkür ediyorum yolunuz ortaköye düşerse lütfen uğrayın...