anlamadığım bir kaç şey var arkadaşlar.
burası bir paylaşım formu ve isteyen motosiklet ile alakalı bir çok şeyi paylaşabilir.
burada ki abimiz veya kardeşimiz, aldığı ekipmanları bize göstermiş.
bunda neden negatif bir enerjiye girip değişik şeyler türettiniz anlayamadım. adamla alakalı bir sorununuz varsa birşey diyemeyeceğim.
lakin, adam 3 bin TL verdi diye adama ters cevaplar vermeyiniz. bindiğimiz şey iki teker 10,000tl vermekte helaldir seni koruyacaksa.
ben 6 ay para biriktirdim 2 kişilik takım aldım kıyafet olarak 6aylık peşin vermeme rağmen 7 aydır ödüyorum ve 5 ay daha ödeyeceğim.
kimisinin parası var kimisinin yok, arkadaşa hayırlı olsun demekten başka bir şey düşmez bize

dünya böyle, kimsenin malına göz koymak yada kıskanmak yerine Allah daha iyilerini nasip etsin demenizi tavsiye ederim.
hocam güle güle kullanın,Allah size korumalarını denemeyi nasip etmesin.