mototaşa gittim 3bin lirayı bırakıp çıktım

Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Kışın kevlar kot pantolonlar soğukda korumaz deride korumaz tekstil pantolonlara bakın bende alpinstarın drystar andes tourer modeli var başarılı tavsiye ederim
Water proof dediğin gibi goratex bende arastircam bu hafta gerci ben simdi bayan model olmadigindan çok cesit erkeklerin xs lerine bakmak zorunda kalicam, arastirma sonuclarimi yazarim...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Hocam keşke mont olarak rukka
Eldiven olarak daha sağlam bi marka seçseydn
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
Hayırlı olsun mont çok hoş bot'a bir o kadar kaliteli aynısını 2-3 ay önce abimde aldı.
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
127
Bu ekipmanlara Revitin yağmurluklarını kombinlemenizi öneririm.Rüzgar ve su geçirmiyor.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Bu herif şimdi adam başı 50 liradaaan burasi 5000 kişi alsaa gündeeee... iyiii iyiii wallaaa iyi :))

Yeni ekipmanlarınız hayırlı olsun hocam güle güle kullanın. Bir kazada test etmek nasip olmasin inşallah
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
86
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
reklam kokan hareketler bunlar ;)

evet subliminal mesajla dainese reklamı yapıyorum ve hatta mototaşa gidin diye sizi proveke edip para harcamanızı sağlamaya çalışıyorum yüzdeli çalışıyorum bu da bilinsin ayrıca ben zaten reklamcıyım ofisim harbiyede 40a yakın tasarımcı ve art direktör elemanım var demek ki işimi iyi yapıyorum sizi de tebrik ederim bu durumu fark ettiğiniz için
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
100
evet subliminal mesajla dainese reklamı yapıyorum ve hatta mototaşa gidin diye sizi proveke edip para harcamanızı sağlamaya çalışıyorum yüzdeli çalışıyorum bu da bilinsin ayrıca ben zaten reklamcıyım ofisim harbiyede 40a yakın tasarımcı ve art direktör elemanım var demek ki işimi iyi yapıyorum sizi de tebrik ederim bu durumu fark ettiğiniz için

ben de reklamcıyım olsun o kadar :) dediklerinin hepsini aynı anda yapman mümkün değil ama mototaşı anımsattın herkese :cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Eskileri Değiştiriğinize gÖRE,,,

Eski kullanmadığının ürünleride buradan ihtiyacı olan birilerine verirsiniz sanırım,

MALUM 12/1 i ile YENİ 'lerini aldıgınıza gore dierleri küf'lenmesin...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsun,keşke benim maaşımın 12 de 12 si olsa onada razıyım :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
86
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eskileri Değiştiriğinize gÖRE,,,

Eski kullanmadığının ürünleride buradan ihtiyacı olan birilerine verirsiniz sanırım,

MALUM 12/1 i ile YENİ 'lerini aldıgınıza gore dierleri küf'lenmesin...

benim sosyal çevrem herhangi bir motosiklet forumu ile sınırlı değil kaskım hariç her eşyamı dostlarım zaten alır kullanır geri de getirmez aramızda komün bir ilişki ağı zaten var.yine de hatırlatman için teşekkürler belki başkaları örnek alıp uygularlar
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Hayırlı olsun arkadaşım. Mont bot eldiven çok güzel. Ben kot ile motor kullanmayı hiç denemedim pek sıcak bakmıyorum. Kışın 10 dereceye kadar bir sorun olmaz ama yazlık kışlık termal içliği her zaman giymeni tavsiye ederim. 10 derece altına düşünce sorun oluyor. Çeket in sırt koruması için daineese in çok güzel ürünleri var. Bence onu da alabilirsin. Yağmurda en iyi çözüm yağmurluk. Geçen sene Münih İzmir Antalya ya iç Anadolu tekrar Münih turumda Ağustos ayında iki parçalı deri tulum ve çizme ile güvenli bir yolculuk yaptım ama yağmurluk çok defa yardımcı oldu. İyi günler de kullan allah kaza bela vermesin. Eğer textil pantolon alacak işen kot yerine Cordura 500 malzemesi kullanılan full korumalı pantolonlar var ondan tavsiye ederim.
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
86
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
montun sırt korumasını taktırdım hocam insan kendisini daha güvenli hissediyor. sözünü ettiğiniz pantolonları hemen araştıracağım teşekkür ederim bilgi için :)
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
anlamadığım bir kaç şey var arkadaşlar.
burası bir paylaşım formu ve isteyen motosiklet ile alakalı bir çok şeyi paylaşabilir.
burada ki abimiz veya kardeşimiz, aldığı ekipmanları bize göstermiş.
bunda neden negatif bir enerjiye girip değişik şeyler türettiniz anlayamadım. adamla alakalı bir sorununuz varsa birşey diyemeyeceğim.
lakin, adam 3 bin TL verdi diye adama ters cevaplar vermeyiniz. bindiğimiz şey iki teker 10,000tl vermekte helaldir seni koruyacaksa.
ben 6 ay para biriktirdim 2 kişilik takım aldım kıyafet olarak 6aylık peşin vermeme rağmen 7 aydır ödüyorum ve 5 ay daha ödeyeceğim.
kimisinin parası var kimisinin yok, arkadaşa hayırlı olsun demekten başka bir şey düşmez bize :)
dünya böyle, kimsenin malına göz koymak yada kıskanmak yerine Allah daha iyilerini nasip etsin demenizi tavsiye ederim.
hocam güle güle kullanın,Allah size korumalarını denemeyi nasip etmesin.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güzel ve kaliteli ekipmanlar.
Hayırlı uğurlu olsun. :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
86
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlamadığım bir kaç şey var arkadaşlar.
burası bir paylaşım formu ve isteyen motosiklet ile alakalı bir çok şeyi paylaşabilir.
burada ki abimiz veya kardeşimiz, aldığı ekipmanları bize göstermiş.
bunda neden negatif bir enerjiye girip değişik şeyler türettiniz anlayamadım. adamla alakalı bir sorununuz varsa birşey diyemeyeceğim.
lakin, adam 3 bin TL verdi diye adama ters cevaplar vermeyiniz. bindiğimiz şey iki teker 10,000tl vermekte helaldir seni koruyacaksa.
ben 6 ay para biriktirdim 2 kişilik takım aldım kıyafet olarak 6aylık peşin vermeme rağmen 7 aydır ödüyorum ve 5 ay daha ödeyeceğim.
kimisinin parası var kimisinin yok, arkadaşa hayırlı olsun demekten başka bir şey düşmez bize :)
dünya böyle, kimsenin malına göz koymak yada kıskanmak yerine Allah daha iyilerini nasip etsin demenizi tavsiye ederim.
hocam güle güle kullanın,Allah size korumalarını denemeyi nasip etmesin.

öncelikle bu demokratik tavrınızdan dolayı teşekkür ederim.ikincisi forumdan hiç kimse ile bırak düşmanlığı ters düşmeyi kimseyi tanımıyorum bile. açılan onca sexist kadın düşmanı, ötekileştirici, ırkçı, saçma sapan başlığın altında yazılan bir o kadar "boş" yorumlara sesini çıkarmayan bağzı insanların söz konusu motor montu olunca üstelik bir motosiklet forumunda olması gerektiği gibi espriyle karışık kakara makara yaparak paylaşılınca carlamalarını allahın taktirine bırakıyorum. yine de benim gibi düşünenlerin burada olduğuna inançla paylaşımlarıma devam edeceğim. makara kakara yapmak "bağzı bakanların" tekelinde değildir değil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst