Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu an sarıoğlu tır parkında bir moteldeyim 60 tl ödedim geceyi burada geçirip bolu tünelinden geçeceğim hedefim istanbul gitmek oradan belki edirneye geçerim şu an çıktığım gezi boyunca 1700 km yol yaptım bu gün saframbolu civarında semaverde çay içmek için durduğumda motor üzerime düştü aynayı kırdım karabük bajaj srvisinde aynayı değiştim ancak samsun servisimiz gibi hüseyin usta gibisi yok

bu arada kastamonuda bajaj servisine gittim yamulan gidonumu ve arka plakayı yaptırdım kastomonu bajaj servisi suat ustayıda tuttum olurda motorunuz arızalanırsa gidebilirsiniz iyi bir usta kastamonu sanayisinde yırtılan yağmurluklarımı değiştim koçlar ticarette alt üst 25 tl yeni bir güne erken baçlicam ölmez isem size buradan yazarım bjaj ile 4000 km yapmak
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Şu an sarıoğlu tır parkında bir moteldeyim 60 tl ödedim geceyi burada geçirip bolu tünelinden geçeceğim hedefim istanbul gitmek oradan belki edirneye geçerim şu an çıktığım gezi boyunca 1700 km yol yaptım bu gün saframbolu civarında semaverde çay içmek için durduğumda motor üzerime düştü aynayı kırdım karabük bajaj srvisinde aynayı değiştim ancak samsun servisimiz gibi hüseyin usta gibisi yok

bu arada kastamonuda bajaj servisine gittim yamulan gidonumu ve arka plakayı yaptırdım kastomonu bajaj servisi suat ustayıda tuttum olurda motorunuz arızalanırsa gidebilirsiniz iyi bir usta kastamonu sanayisinde yırtılan yağmurluklarımı değiştim koçlar ticarette alt üst 25 tl yeni bir güne erken baçlicam ölmez isem size buradan yazarım bjaj ile 4000 km yapmak
Abi belliki çok yorulmuşsun, daha ciddi bir kaza yapmadan motoru bir otobüse yükle ve evine dön :) Bu düşüşler çok moral bozucu da olmalı, kendi motorumla evimden 150 km uzakta, 30km hızla dönerek yola çıkarken orjinal dandik ön lastik yüzünden kupkuru asfaltta motoru kaydırıp devirmiştim egzoz bacağımı yakmıştı 2 cm kare kadar bir yer yanmıştı. Fazla değil ama moralim çok bozuldu eve dönmek tam bir ızdıraptı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla ağrım var ama hedefe ulaşmam gerekiyor belki bunu daha yapamicam zaten samsun çok uzakta kaldı edirneye kadar gidecem ölüm allahın emri bu gün kastamonuda tırın altından kıl payı kurtuldum


sam_0005.jpg

sam_0006.jpg

sam_0007.jpg

sam_0008.jpg

sam_0009.jpg

sam_0010.jpg

sam_0011.jpg

sam_0012.jpg

sam_0013.jpg

sam_0014.jpg

sam_0015.jpg

sam_0016.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

motorcunun rezilliği işte :) otellerin içine ediyorum her girdim otelin

https://www.youtube.com/watch?v=Q1-K67IPsRg&feature=youtu.be

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

samsundaki hüseyin usta 15 lik çark al abi bajajdan dedi ondan alacam sesi azaltıyormuş
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Abi gecmis olsun diyelim. Istanbula ne zaman geliyosun. Gecerken haber ver bi cay icelim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bolu dağı tünelinden geçecem oradan sağ çıkarsam akşam gibi varırım hedefim boğaz köprüsünün önünde boxer ile fotoğraf çekmek
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Allah yolunuzu açık etsin kazasız belasız gidin inşallah,yalnız istanbulda dikkatli olun trafikte hiç kimseye güvenmeyin.her araç her an saçma sapan hareket edebilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Kadıköy Haremdeyim bajaj servisi nerede bulabilirim motor içine vermeye başladı
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
140
Arkadaşlar konu çok uzun olduğu için bulamadım aralarda. Ben lastik almayı düşünüyorum önümüz kış en güzel hangi lastiği tercih edersiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar kadıköydeyim bu gün sabaha karşı kalacak yer aradım avrupa yakasında harem oteli buldum gecelik 140 tl iki gecelik tuttum şimdilik motor ayarı kaçmış kadıköy bajaj servisine getirdim ustamız çok ilgili 185 tl bana fiyat çıkardı birazdan fiyatları verecem yağ falan değiştik kazalı yerkeri yaptırdım odam harem otogarı önünde gece sabaha kadar orta köydeydim herkez İçiyordu beyoğluna gittim motor boxer olunca istanbulun üçkağatçıları bakmıyor şimdi ise bir ro ro yanaştı onu takip ediyorum video kamera ile boludağı geçişlerini çektim güzeldi
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Arkadaşlar kadıköydeyim bu gün sabaha karşı kalacak yer aradım avrupa yakasında harem oteli buldum gecelik 140 tl iki gecelik tuttum şimdilik motor ayarı kaçmış kadıköy bajaj servisine getirdim ustamız çok ilgili 185 tl bana fiyat çıkardı birazdan fiyatları verecem yağ falan değiştik kazalı yerkeri yaptırdım odam harem otogarı önünde gece sabaha kadar orta köydeydim herkez İçiyordu beyoğluna gittim motor boxer olunca istanbulun üçkağatçıları bakmıyor şimdi ise bir ro ro yanaştı onu takip ediyorum video kamera ile boludağı geçişlerini çektim güzeldi

Hocam geçmiş olsun
Motorun tam olarak sorunu nedir? Ve hangi parçalar değişti tam olarak ayrıca servisten memnun kaldınız mı belirtirseniz sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

Ayrıca sava mc18 kullanan var mı lastiklere wd40 bulaştı sağa dönüşlerde kayıyor motor bundan dolayıda düştüm

Ya da ben çyle zAnnediyorum motor bi anda sağa dönerken gidon bana doğru gitti geldi sonra bum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açıkçası servisten pek memnun ayrıldımı söyleyemem baybars usta yaptı motoru bana yabancı fiyatı çekti sonuçta samsunlu bi daha niye gelsin buralara deplasmana geldi 190 TL ödedim sırayla yazayım size motorun çekiş gücünde sıkıntı var rampalarda sorun oluyor kadıköyün dik rampalarına çıkmaz oldu

Direksiyon : 29 TL
YAĞ : 35 tl
yağ filitresi : 5 tl
ön cam siperlik : 16 TL
Far çerçevesi : 39 TL
Kaynak iki adet : 10 TL
iŞÇİLİK : 50 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

BAY-MOTO Kadıköy İstanbul bakalım yarın tekrar getirecem çözerse sorunu buradan yazarım sizlere

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

HOCAM miclen alacan bu havalar için çünkü benimkisi IRC onlarda kayıyor ayrıca hızlı kullanmican motoru malesef hız motoru değil bunlar affetmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

İstanbulda motosiklet sürmek müthiş ama bajaj ile hayır çünkü burada sürekli bir serilik hakim boxer buna uygun değil daha seri atik motor lazım açıkçası boxer ile çıktım yolculuk sonucu boxer sevmemeye başladım yarın edirneye geçiyorum oradan dönüşte samsuna motoru satıp başka marka alacağım
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
12
uzun zamandır araştırmam sonucu bajaja boxere karşı içimde bir sempati oluştu kullanıcı yorumları genelde olumlu yönde. boxer almak için bayie gittiğimde tanıdık olduğum için test etme imkanı verdiler sağolsunlar.15 km kadar test sürüşü yaptım sonuç tam bir hayal kırıklığı oldu titreşim çok 60 km surati geçmemek lazım son surat düşük ve motosiklet 4 vites yüksek yüksek torklu olmasına rağmen gaza kökleyince verdiği tepkide zayıf geldi bana açıkçası bu motorun bu kadar sevilmesi garip geldi bana. ve sonrasında kuba platinyum modelini denedim boxsere göre 10 numara gerçekten 120 km surata çıkmama rağmen boxerin 70 te titrediği kadar titremiyor tipi çekişi surati viteş geçişleri seriğigi çok güzel titresim honda cbf 150 ile aynı yani yok denecek kadar az motorsiklet arayan arkadaşlara önerim eğer test etme imkanınız varsa platinyumu test edin derim zaten test ettiğinizde fark edeceksiniz boxere çok iyi ollduğunu boxser şu an 3250 tl kuba platinium 3700 ama aralarındaki farka bakacak olurak yıllardır motor kullanan biri olaraktan boxere göre platinyumun hakkı 4500 tl bence
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
uzun zamandır araştırmam sonucu bajaja boxere karşı içimde bir sempati oluştu kullanıcı yorumları genelde olumlu yönde. boxer almak için bayie gittiğimde tanıdık olduğum için test etme imkanı verdiler sağolsunlar.15 km kadar test sürüşü yaptım sonuç tam bir hayal kırıklığı oldu titreşim çok 60 km surati geçmemek lazım son surat düşük ve motosiklet 4 vites yüksek yüksek torklu olmasına rağmen gaza kökleyince verdiği tepkide zayıf geldi bana açıkçası bu motorun bu kadar sevilmesi garip geldi bana. ve sonrasında kuba platinyum modelini denedim boxsere göre 10 numara gerçekten 120 km surata çıkmama rağmen boxerin 70 te titrediği kadar titremiyor tipi çekişi surati viteş geçişleri seriğigi çok güzel titresim honda cbf 150 ile aynı yani yok denecek kadar az motorsiklet arayan arkadaşlara önerim eğer test etme imkanınız varsa platinyumu test edin derim zaten test ettiğinizde fark edeceksiniz boxere çok iyi ollduğunu boxser şu an 3250 tl kuba platinium 3700 ama aralarındaki farka bakacak olurak yıllardır motor kullanan biri olaraktan boxere göre platinyumun hakkı 4500 tl bence
Arkadaş doğru söylüyo reklam falan değil bence.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
12
kesinlikle reklam değil hiç bir marka benim babamın oğlu değil eğrisi doğrusu neyse onu söylerim en güzeli denemek test etmek ve kıyaslamak eğer test etme imkanı olanlar 2 motoruda test ederlerse yılrarca motora binmiş tecrübeli arkadalar aradaki farkı hemen anlarlar zaten boxer modeli hoşuma gitseydi eğer o sıralarda boxer 3030 tl idi ve 700 tl gibi bir karım olacaktı platinyuma göre keşke boexer hoşuma gitseydide 700 tl cebimde kalsaydı ama şuda varki helal olsun fazlasıyla hak ediyor ve arkasındayım lafımın boxer şu an 3250 ve boxere göre 3700 olan platinyumun hakkı 4500 tl
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2013
Mesajlar
23
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 3 hafta once boxer aldım ankaradan ilk başlarda bir sıkıntı yoktu. sabah ilk çalıştırdığımda boş viteste 2 dkika çalıştırıyordum motor ısınsın diye sonra birinci vitese atarken stop ediyordu bu durum canımı sıkmaya başladı stop halınde birinci viteste derijaj çekili halde motor ileri geri hareket etmiyordu ustaya gittim debriyaj balatasında sıkıntı var dedi fabrıka çıkıı bunlar hep boyle dedi değiştirdik sorun çözüldü yeni alacak arkadaşlara tavsiyem motoru almadan once viteste debrajı çekip ileri geri hareket ettirsin oyle alsın sıkıntı var balata da 100 tekeye değiştirdim ben ben motoru alırken bayi deki adam bana dediki biz bu motoru sattık mi bidaha adamı görmeyiz bakaımdan bakıma görürüz şimdi soracaksınız bayıye niye gitmedin garantı var sonuşta balatasının arızalı oldugunu bana kakalayan bayiye bidaha nasıl gideyim nasıl güveneyim ben anladım ki bidaha adamı görmeyiz dedğiği hanı sağşam motor arıza falançıkartmaz oyuzden zannettim merğersem kızıgınlıktan oldugunu fark ettim
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
22
60-70 hız yeter bana...Anlas lastik var bende ....ben Mavi Boncukla mutluyum.Mutlu olmadığım şey ıq su düşük insanların araba kullanması,köyde eşşeğe binmemiş adama kontak anahtarı verilirse böyle olur.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Açıkçası servisten pek memnun ayrıldımı söyleyemem baybars usta yaptı motoru bana yabancı fiyatı çekti sonuçta samsunlu bi daha niye gelsin buralara deplasmana geldi 190 TL ödedim sırayla yazayım size motorun çekiş gücünde sıkıntı var rampalarda sorun oluyor kadıköyün dik rampalarına çıkmaz oldu

Direksiyon : 29 TL
YAĞ : 35 tl
yağ filitresi : 5 tl
ön cam siperlik : 16 TL
Far çerçevesi : 39 TL
Kaynak iki adet : 10 TL
iŞÇİLİK : 50 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

BAY-MOTO Kadıköy İstanbul bakalım yarın tekrar getirecem çözerse sorunu buradan yazarım sizlere

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

HOCAM miclen alacan bu havalar için çünkü benimkisi IRC onlarda kayıyor ayrıca hızlı kullanmican motoru malesef hız motoru değil bunlar affetmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

İstanbulda motosiklet sürmek müthiş ama bajaj ile hayır çünkü burada sürekli bir serilik hakim boxer buna uygun değil daha seri atik motor lazım açıkçası boxer ile çıktım yolculuk sonucu boxer sevmemeye başladım yarın edirneye geçiyorum oradan dönüşte samsuna motoru satıp başka marka alacağım


Sağolasın hocam bende bakıma gidicem de bakınıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu gün forumu takip eden bir arkadaş ile ben edirne yoluna çıkarken karşılaştık Avrupa yakasında OKTAY MOTOR ile tanıştırdı sağolsun motorda stop sorunu vardı birde dişli alımı yapacaktım ama ellerinde yokmuş galiba neyse edirne dönüşü alacam allahın izniyle oraya gidersin BAY moto PEK MEMNUN KALMADIM AÇIKÇASI STOP SORUNUMU ÇÖZEMEDİLER MESELA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst