30 Ağustos Zafer Bayramı ve Şehitlere Saygı Sürüşü (Kortej)

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Birçok motosiklet kulübünün katılımıyla 30 Ağustos Zafer Bayramı Korteji bu yıl "30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI VE ŞEHİTLERE SAYGI SÜRÜŞÜ" olarak düzenliyor.

PROGRAM

KORTEJ

Anadolu yakası Kortej için buluşma yeri Suadiye Oteli Önü
Buluşma Saati : 12:30
Hareket Saati : 13:00

Avrupa yakası: Dolmabahçe. Toplanma saati 12 : 30
Hareket: Suadiye'den saat birde hareket eden kortejin intikali ile Edirnekapı Şehitliğine sürülecek.
Tahmini süre: Suadiye'den Dolmabahçe'ye 1 saat sürebilir.
Güzergah: Suadiye otel önünde buluşup hareketle birlikte Bağdat caddesinde kortej sürüşü yaparak. Edirne Kapı şehitliğine gidilecektir Anadolu ve Avrupa yakası birlikte hareket edecektir.

Katılımcı motor kulüplerinden isteğimiz fermuar düzenine ve güvenli sürüş konularına hassasiyet göstermeleridir.
Motorlarımızı bayraklarımızla donatalım, kırmızı ve beyaz renkler ağırlıkta giyinelim ve bu anlamlı günü daha da anlamlı hale getirelim.

Etkinlik facebook sayfası
 

Ekli dosyalar

  • 30-Ağustos-Zafer-Bayramı-ve-Şehitlere-Saygı-Sürüşü.jpg
    30-Ağustos-Zafer-Bayramı-ve-Şehitlere-Saygı-Sürüşü.jpg
    47.7 KB · Görüntüleme: 11,838
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Paylaşmanız çok hoşuma gitti.
herkesi bekliyoruz arkadaşlar. 19 Mayısta çok kalabalıktık. geçen senede öyleydi.
bu sene çok daha kalabalık bekliyoruz. herkes bayraklarını alsın gelsin.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
29
bend ordayım inşallah :) bu arada aramızda action camera kullananlar varsa super olur
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
30 Ağustos Zafer Bayramı'na ilişkin Başbakanlık genelgesi Resmi Gazete'de yayımlandı.
Başbakan Ahmet Davutoğlu imzasıyla yayımlanan genelgede bayram boyunca şenlik, konser ve kutlama faaliyetlerinin yapılmaması istendi.
Genelgede "Son günlerde meydana gelen terör olayları nedeniyle, 30 Ağustos Zafer Bayramı törenlerinin sadece çelenk koyma ve tebrikleri kabul şeklinde icra edilmesi; diğer şenlik, konser, eğlence ve kutlama faaliyetlerinin yapılmaması uygun görülmüştür" ifadesi yer aldı.


Yukarıdaki haber "30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI VE ŞEHİTLERE SAYGI SÜRÜŞÜ" nü kapsamıyordur dimi.
Sormamın amacı 14 yaşında oğlumla geleceğim gazlı bir müdahaleye maruz kalmasını istemiyorum.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
30 Ağustos Zafer Bayramı'na ilişkin Başbakanlık genelgesi Resmi Gazete'de yayımlandı.
Başbakan Ahmet Davutoğlu imzasıyla yayımlanan genelgede bayram boyunca şenlik, konser ve kutlama faaliyetlerinin yapılmaması istendi.
Genelgede "Son günlerde meydana gelen terör olayları nedeniyle, 30 Ağustos Zafer Bayramı törenlerinin sadece çelenk koyma ve tebrikleri kabul şeklinde icra edilmesi; diğer şenlik, konser, eğlence ve kutlama faaliyetlerinin yapılmaması uygun görülmüştür" ifadesi yer aldı.


Yukarıdaki haber "30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI VE ŞEHİTLERE SAYGI SÜRÜŞÜ" nü kapsamıyordur dimi.
Sormamın amacı 14 yaşında oğlumla geleceğim gazlı bir müdahaleye maruz kalmasını istemiyorum.
Sıkıntı olmaz abi polise taş atmadiktan sonra
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
30 Ağustos Zafer Bayramı'na ilişkin Başbakanlık genelgesi Resmi Gazete'de yayımlandı.
Başbakan Ahmet Davutoğlu imzasıyla yayımlanan genelgede bayram boyunca şenlik, konser ve kutlama faaliyetlerinin yapılmaması istendi.
Genelgede "Son günlerde meydana gelen terör olayları nedeniyle, 30 Ağustos Zafer Bayramı törenlerinin sadece çelenk koyma ve tebrikleri kabul şeklinde icra edilmesi; diğer şenlik, konser, eğlence ve kutlama faaliyetlerinin yapılmaması uygun görülmüştür" ifadesi yer aldı.


Yukarıdaki haber "30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI VE ŞEHİTLERE SAYGI SÜRÜŞÜ" nü kapsamıyordur dimi.
Sormamın amacı 14 yaşında oğlumla geleceğim gazlı bir müdahaleye maruz kalmasını istemiyorum.

Hayır hocam,
tüm izinler alındı.
Türkiye de resmi vergilerini dahi ödeyen tek bir motosiklet platformu var. oda, tüm izinleri aldı.
zaten sayımız 300+ motor oluyor genelde bu sefer daha da artması bekleniyor. o konuda merak etmeyin, aramızda bir çok poliste olacak zaten
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
12
Katılıyorum
Bu anlamlı organizasyonu yapan arkadaşlara da teşekkürü borç bilirim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Malesef katılmıyorum pazar sabah 5te çıkıp gelibolu şehitliğe doğru gaz açıyorum orda olacak varsa beni görürse selam vermeden geçmesin
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Avrupa yakası tam dolmabahçenin önündemü bulusucak orada durmaya izin vermezler gibi geliyo bana
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Dolma bahceden yola cikinci hangi guzargahtan gidilecek? Ucretli gecis olacakmi? Hgs osg falan yok mantara gelmeyelim sonra birde bazi yollari kapatacaklarnis yetkili biri bilgi verirse cok guzel olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Geldim kimse yok polis brklrmr yaptirmiyo hani izin hani yetkili bir allahin kulu yok oturduk hanimla otoparka crktik cay iciyoruz
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
338
Bence bekleyin, karşıdan çıkış, beraber sürüş derken mutlaka gecikme olmuştur. Gelirler.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
29
AZ SONRA FOTOLAR GELİYOR ARKADAŞLAR :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

ARKADAŞLAR RESİMLER HAZIR ATIYORUM
1kpb1Y.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

ARKADAŞLAR RESİMLER HAZIR ATIYORUM
1kpb1Y.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
çok iyi bir kortejdi korteje katılan tüm arkadasları kutluyorum hayatta bu kadar gurur verici hiçbirsey olamaz :thumleft:
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Aynen oyle cok guzeldi. Yolda arabalarin gecmesini engellemeleri cok hosuma gitti. Sahilde biryerde giderkende bir teyzemiz gururdan agliyordu tuylerim diken diken oldu. Gelen arkadaslara tek tek tesekkur ederim bana bu duyguyu yasattiklari icin
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Avrupa yakası katılımı çok azdı. Karşıdan gelenleri görünce moralim düzeldi.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Aynen oyle cok guzeldi. Yolda arabalarin gecmesini engellemeleri cok hosuma gitti. Sahilde biryerde giderkende bir teyzemiz gururdan agliyordu tuylerim diken diken oldu. Gelen arkadaslara tek tek tesekkur ederim bana bu duyguyu yasattiklari icin

O teyze gozumun onunden gitmiyor kiyamam ya benide duygulandirdi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst