30 Ağustos Zafer Bayramı ve Şehitlere Saygı Sürüşü (Kortej)

Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
12
Teyzeyi bende gördüm ve çok duygulandım.Gerçekten muhteşem güzel bir etkinlik oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.
Bayramın kutlanmasını yasak edenlere inat hep birlikte olmamız çok anlamlıydı.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Teyzeyi bende gördüm ve çok duygulandım.Gerçekten muhteşem güzel bir etkinlik oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.
Bayramın kutlanmasını yasak edenlere inat hep birlikte olmamız çok anlamlıydı.

Hocam bir ara kirmizi bir motor gordum egzoz selenin altinda bi baktim duman atiyor sesi dinledim dikkatlice vay anasini nasil motor yapmislar dedim, senin motormus demekki :)
 
Katılım
4 Ara 2011
Mesajlar
153
Bu gün bir kez daha gururlandım ama anadolu yakasından gelen arkadaşların yoğunluğu beni coşturdu. Unkapanı tarafındaki teyze nasılda duygulandı, işte bunun adına Bayrak Aşkı derler. gelen bütün arkadaşların ayaklarına sağlık, gelemeyen yada gelmeyenlere de bu burukluk yeter artık bir dahaki sefere bekleriz kısmet olursa
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Bende katılıyorum normalde sürüşlere bu yıl farklı bişe yapayım dedim ve gelibolu şehitlikleri gezeyim dedim sabah 5te yola çıktım sırasıyla şehitlikleri gezdim yollara gelecek olursak arkadaşlar mutlaka gidin motorla büyük zevk alacaksınız yolları yapmışlar toplamda 766km yaptım ve her km'sinden zevk aldım forumdan arkadaşım olan @ibooo'da cuma akşamından gitmişti dönüşü beraber yaptık eğer giderseniz seddülbahir mocamp'ta denize girin suyu çok güzel ben doyamadim heralde 1saat olmuştur eve geleli sizin içinde birkaç resim atayım Allah devletimizi milletimizi kötü insanlardan korusun tekeriniz düz bassin
rV0A9z.jpg

YldYqa.jpg

zVG63D.jpg

8b6VYQ.jpg

oZdbdm.jpg
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
194
Güzel kortej oldu.

Gördüğüm tek olumsuzluk kavşaklarda bize yol açan arkadaşların bazı arabalarla tartışma halinde olmasıydı. Adam diretiyorsa bırakın geçsin, belki hakikaten acil işi vardır. Böyle bir günde kimseyle tartışıp kalp kırmaya gerek yoktu bence.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Bi daha tövbe ne bi korteje nede genele açık grup sürüşüne katılırım. Adam bi yandan motosiklet sürüp diğer yandan elinde cep telefonu selfi çekiyor, oda yetmiyor iki motosiklet yan yana sohbete oturuyor arkalarındaki artçı kadınlar sarılıyor. Yandaki motosiklete cep telefonu verilip bizi beraber çeksenize muhabbetleri, yazıklar olsun. Ulan alın o cep telefonlarınızı cebinize sokun başka bir şey söylemiyorum.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Bi daha tövbe ne bi korteje nede genele açık grup sürüşüne katılırım. Adam bi yandan motosiklet sürüp diğer yandan elinde cep telefonu selfi çekiyor, oda yetmiyor iki motosiklet yan yana sohbete oturuyor arkalarındaki artçı kadınlar sarılıyor. Yandaki motosiklete cep telefonu verilip bizi beraber çeksenize muhabbetleri, yazıklar olsun. Ulan alın o cep telefonlarınızı cebinize sokun başka bir şey söylemiyorum.

Bu tip kortejler hep böyledir. Apaçi kaynar.

Murat Doğanay - AYE için yapılan korteji izlerseniz bunu açıkça görürsünüz.
Motor kazasında hayatını kaybeden bir arkadaş için yapılan kortejde makaslar, ön kaldırmalar, kavga etmeler, her ne ararsan var.
Nasıl sürüş yaptığını bilmediğin bir grupla asla ve asla sürüş yapmamak gerek.
Ben bir kaç kere bu hataya düştüm neyse ki kazasız belasız atlatmayı başardım.
Şans her zaman yanınızda olmayabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst