Dediğiniz gibi 100-105 zor görüyorum
Daha evvelce 95'ten sonra ivmelenmesi artıyor hızı hissettiriyordu
Şimdi ne oldu anlayamadım
Hava filtresini dün temizledim karbüratör ile ilgili bir şey olup olmadığını anca servis anlar ama serviste sizde iyi bilirsiniz ki hastanedeki doktorlar gibi...
"derdin nedir sen bileceksin yoksa ben kendim bulmaya uğraşmam
yada gereksiz yere bir sürü tahlil yapar aldığım paraya bakarım
sorunun çözülmezssede bana ne!" modunda her zaman
İnşaallah sorunu kısa zamanda çözerim
Serviste öyle bir şey ki kardeşim bir şeyi kontrol etmek için sökmeye yanaşmıyorlar açarsak / sökersek değiştiririm diyor
kardeşim sağlamsa niye değiştirip masraf çıkarıyorsun paşa paşa taksana yerine geri! ama olmaz her şey para için...
Daha yeni servis bakımından çıktım adamlar sen kontrol et demezsen bir şeye bakmadan yağını değiştirip sepetliyor
Sadece balataları yağ filtresini ve yağını değiştirdiler (o da benim söylememle)
Benim tecrübem enes gibi arkadaşlarımızdan daha az şubat ayında ikinci el olarak aldım ufak tefek sorunları gözlemleyerek bilgi ediniyorum. Kağıt filtre olduğu için hava filtresini değiştirmeyi tercih edilmesini öneriyorlar yanlışım varsa arkadaşlar düzeltecektir. Kompresörle temizlemenin usülü varmış içten hava tutulduğunu aksi durumda kağıttaki ufak gözeneklerin tıkantığını okumuştum o yüzden bugün 0 kağıt filtre aldım yan sanayi 13 liraya. Buji yağ ve yağ filtresinide değiştirip zincirdeki bolluğuda aldığımda bir tek sübap ayarı yaptırtmak için ustaya götüreceğim birde terleme var onu soracağım. Bence enes hocamın dediği noktalardan başlayarak durumu ele alın tek tek kontrol edin. en azından içiniz rahat olur.


