- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
Şimdi metzeller den kış boyu son derece memnundum.. ıslak performansı harika,güven veriyor.. ama gel gelelim sıcak havaalrda lastik asfalta bi türlü tutunmuyor.. kışın yatırdığım kadar yatırınca arkanın attığını hisseder oldum.. daha yumuşak hamurlu kolay ısınan bi lastik lazım yaz aylarında..
Kısaca şunu söyliyim.. kışın binerim soğuk havalarda yağmur çamur güven versin diyosanız metzeler tek seçenek.. ama asfaltı tutsun viraj yapıyım dıyosanız sezonluk bınıyosanız daha yumuşak hamur, münkünse çift hamur bi viraj lastiği bakın derim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
Hocam aramızda olman güzel olur öncelikle hoşgeldin diyim.. zaten arkadaşlar herşeye yanıt vermişler
yakıt konusu ve lastik konusunda fikir sunabilirim.. yakıt olarak 2 apachemde de benzer sonuçlar alıyordum.. max 3.3 litre 100km. . min 2.7lt 100km.. ne iner ne çıkar.. bu değerleri yakalayamıyorsanız o apachede elbet bi sorun vardır 
Kısaca şunu söyliyim.. kışın binerim soğuk havalarda yağmur çamur güven versin diyosanız metzeler tek seçenek.. ama asfaltı tutsun viraj yapıyım dıyosanız sezonluk bınıyosanız daha yumuşak hamur, münkünse çift hamur bi viraj lastiği bakın derim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
Merhabalar.
Kısa süre önce maddi ihtiyacımdan dolayı çok üzülerek dl 650 mi sattım.
Şu sıralar 2013 ve sonrası yani yeni kasa apache yi araştırıyorum .
Sizlerin başını 1-2 soruyla ağrıtacağım, kusura bakmayın.
Öncelikle yeni kasa ve eski kasa arasında görünüş haricinde fark varmı ? ( yakıt, güç, viraj kabiliyeti)
Yeni kasa tvs apache ile düz yolda 110 ile sabit gidebilirmiyim ? Eğer gidebilirsem bu hız ile ortalama yakıt tüketimim ne olur ?
Tapagaz gitsem en fazla kaç litre yaktırabilirim 100 km de ?
Direkt lastik değiştireceğim, önerebileceğiniz lastik varmı ?
Yeni kasa apachede şu şu kronik sorunlar var diyebileceğiniz birşey varmı ?
Zaman ayırıp cevaplayan herkese çok teşekkürler.
Hocam aramızda olman güzel olur öncelikle hoşgeldin diyim.. zaten arkadaşlar herşeye yanıt vermişler