Ben sana 3 sayfayı özetleyim.
1- Pulsar geç, alır almaz dökülüyor, sürekli stop ediyor hatta rivayetlere göre stop durumunda bile stop ettiği söyleniyor. Şaşılacak bir konuda adamlar nasıl güvenip balkan turuna çıkıyor anlamadım. Ben pek anlamıyorum daha 2800 km kullandım herhalde 2801 dökülür![]()
2-inazuma geç, çok ağır ben diyim 200kg sen de 500kg çok ağır. 4lt -5 lt yakıyormuş 10 Lt yakar . grenajlı olanı al en ucuzu o 16.000 TL 600-700 lastik masrafı 600-700 plaka ruhsat.
3-ninja 250 ( çift silindir.) iyidir herhalde. kamyon gösgersi var as 950 sürüyormuşsun hissi veriyor. ama grenajları kırma motoru satsan yaptıramazsın.
4-Yzf 25 r paran varsa al bu inazumadan ucuz, şekilde ama dikkat et buji yakan vardı forumda sonra blok, silindir,piston değiştirirsin. Birde alırken suratsız tok satıcılardan al adamlar ister al ister alma kafasında biraz kazansınlar.
5- ninja 250sl , z250sl bunu hiç alma yzf 25r den Honda cbr 250r ucuz 28 beygir. pahalı bunun yedek parçası yılda 3-4 düşürsen tamam motoru satsan maliyeti karşılayamzsın.
6-Duke 200-duke 250 Bunuda alma ön amortisör keçesi yırtılıyormuş Ktm kim oluyor zaten ha bu arada Duke 250 çok ucuz 16.000 TL![]()
4- Honda cbr 250 r o bu süper zam üstüne zam yiyor ama teknoloji aynı. 14.500 alırsın 700-800 lastik 600-700 ''0'' masrafı oh yemede yanında yat
Ben sana 3 sayfayı özetleyim.
1- Pulsar geç, alır almaz dökülüyor, sürekli stop ediyor hatta rivayetlere göre stop durumunda bile stop ettiği söyleniyor. Şaşılacak bir konuda adamlar nasıl güvenip balkan turuna çıkıyor anlamadım. Ben pek anlamıyorum daha 2800 km kullandım herhalde 2801 dökülür![]()
2-inazuma geç, çok ağır ben diyim 200kg sen de 500kg çok ağır. 4lt -5 lt yakıyormuş 10 Lt yakar . grenajlı olanı al en ucuzu o 16.000 TL 600-700 lastik masrafı 600-700 plaka ruhsat.
3-ninja 250 ( çift silindir.) iyidir herhalde. kamyon gösgersi var as 950 sürüyormuşsun hissi veriyor. ama grenajları kırma motoru satsan yaptıramazsın.
4-Yzf 25 r paran varsa al bu inazumadan ucuz, şekilde ama dikkat et buji yakan vardı forumda sonra blok, silindir,piston değiştirirsin. Birde alırken suratsız tok satıcılardan al adamlar ister al ister alma kafasında biraz kazansınlar.
5- ninja 250sl , z250sl bunu hiç alma yzf 25r den Honda cbr 250r ucuz 28 beygir. pahalı bunun yedek parçası yılda 3-4 düşürsen tamam motoru satsan maliyeti karşılayamzsın.
6-Duke 200-duke 250 Bunuda alma ön amortisör keçesi yırtılıyormuş Ktm kim oluyor zaten ha bu arada Duke 250 çok ucuz 16.000 TL![]()
4- Honda cbr 250 r o bu süper zam üstüne zam yiyor ama teknoloji aynı. 14.500 alırsın 700-800 lastik 600-700 ''0'' masrafı oh yemede yanında yat
Arkadaş biz de motor alacaz. Ne kaldı ki geriye?
Ben sana 3 sayfayı özetleyim.
1- Pulsar geç, alır almaz dökülüyor, sürekli stop ediyor hatta rivayetlere göre stop durumunda bile stop ettiği söyleniyor. Şaşılacak bir konuda adamlar nasıl güvenip balkan turuna çıkıyor anlamadım. Ben pek anlamıyorum daha 2800 km kullandım herhalde 2801 dökülür![]()
2-inazuma geç, çok ağır ben diyim 200kg sen de 500kg çok ağır. 4lt -5 lt yakıyormuş 10 Lt yakar . grenajlı olanı al en ucuzu o 16.000 TL 600-700 lastik masrafı 600-700 plaka ruhsat.
3-ninja 250 ( çift silindir.) iyidir herhalde. kamyon gösgersi var as 950 sürüyormuşsun hissi veriyor. ama grenajları kırma motoru satsan yaptıramazsın.
4-Yzf 25 r paran varsa al bu inazumadan ucuz, şekilde ama dikkat et buji yakan vardı forumda sonra blok, silindir,piston değiştirirsin. Birde alırken suratsız tok satıcılardan al adamlar ister al ister alma kafasında biraz kazansınlar.
5- ninja 250sl , z250sl bunu hiç alma yzf 25r den Honda cbr 250r ucuz 28 beygir. pahalı bunun yedek parçası yılda 3-4 düşürsen tamam motoru satsan maliyeti karşılayamzsın.
6-Duke 200-duke 250 Bunuda alma ön amortisör keçesi yırtılıyormuş Ktm kim oluyor zaten ha bu arada Duke 250 çok ucuz 16.000 TL![]()
4- Honda cbr 250 r o bu süper zam üstüne zam yiyor ama teknoloji aynı. 14.500 alırsın 700-800 lastik 600-700 ''0'' masrafı oh yemede yanında yat
Hocam şöyle söyleyeyim hiç bir motosikletimi tirink para verip alamadım kredi ile bütçemin el verdiği en iyi motosikleti almaya çalıştım. Az çok anlamışsındır ama yine de detaya gireyim, 3 senedir çalıştığım işyerim devroluyor ve yeni yönetimin benimle çalışıp çalışmayacağı belli değil.
Kalan kredilerimi sen ödeyeceksen hesap numaramı yazayım
Inazuma şu an 22binde, Nisan ayında 14binde iken almıştım ve iddia ediyorum bu motosiklet sadece periyodik bakımlarla 200bin km.çevirirİşlerim hallolur da kazasız belasız sürmeye devam edersem görüşlerimi yazmaya devam ederim zaten.
Ha bir de LynxMaster arkadaşın dediği gibi bir zamanlar ulan ben bunu nasıl süreceğim dediğiniz motor 15bin km.sonra "gitmiyor lan bu" tadı verir siz de bilirsiniz.
Benim anlamadığım bu konuya kullanıcılar kendi sürdükleri motosikletlerin yorumlarıyla önerileride bulunuyor niye bu gibi konularda Pulsar-Inazuma atışması oluyor anlamıyorum. Bir de r25-ninja300 meselesi var. YBR-CBF-TVS bitti bu başladı anasını satayım
hocam kusura bakma ama bu soru bana o kadar saçma geliyor ki.
iyi olan bişi satılmaz diye bir kaide mi var?
asıl iyi olan malzeme satılır.
alırsın, kullanırsın, tadını çıkarırsın, sonra başka bir malı kullanmak için elindekini satabilirsin.
ya da paraya ihtiyacın olur yine satarsın.
aman bu motor çok iyi ben bunu satmayayım, atayım garajda küflensin mi diyecez illa ki?
Benim motordan al onu eleştirmemiş afsdfsfd![]()
Bu yüzden yanlış anlama yazdım. Olur motorda bir sıkıntı vardır kafanı kurcalayan vs. o yüzden sordum. Bildiğim kadarıyla bakımları pahalı ve yakıtı yüksek. Ama net bir bilgim yok. O yüzden bilmiyorum ve öğrenmeye çalışıyorum. Çünkü şu aralar ya 250 cc birşey alacağım ya da benim motorun sıfırını alıp yola devam edeceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
Dostum sana saçma gelen kusura bakma ama bana saçma gelmiyor. Bakış açımız farklı çünkü. Aynı olmak zorunda da değil zaten. En son arabamı elden çıkardığımda 17 senedir bendeydi diyeyim birşeyler canlanır belki kafanda. İyi olan birşeyi satmazsın. Elde tutarsın. Eğer bir tatminsizlik varsa veya zorda kaldıysan satarsın. Sen tam tersini iddia etmişsin. Kusura bakma ama esas bana saçma gelen bu. Ve izin ver sorduğum şeyin mantık dahilinde olup olmadığına ben karar vereyim.
Bu yorumlardan şunu çıkardım piyasada alacak motor yok :queen: :thumleft:
Yanlış. piyasada çok motor var ama ne istediğini bilirsen. Km devirmiş motorları kötü yapanda var, km devirmemiş motorları iyi yapanda. 2-3 gündür yzf 25 r nin buji eritmesi problemi var. bunu okuyan insanların hemen bilinç altına yzf 25 r pis, kötü yaklaşma ünlemi yerleşiyor ve bundan sonra her açılacak yzf 25 r alayım mı başlığında yer ediniyor, tabi büyük firmalarda bu hemen unutuluyor ama yeni kurulan veya adı güçlenmemiş firmalarda bu daha güçlü hyosung gt250 r krank kırıyor muhabbeti her konu açıldığında çıkıyor ortaya. Bajaj Pulsar stop ediyor muhabbetide aynı. Kısaca ne kadar para var ne alabilirim diye düşünmen daha doğru olacak.
İnazuma çok rahat ve konforludur yakıt olarakta en fazla 4 ila 5 litre yakabilir 250 cc motordan 3 litre yakmasını beklemeyin millet 600lük ile yakıtta kıyas yapıyor 600lük racing bir makina 5 litre falan yakmaz 7 ila 8 litrenin üzerine çıkar yani inazuma 600lük kadar yakmıyor yakıtı gayet başarılı normal o kadar yakması ve sınıfında en baba en kral motordur birçok özelliği ile üstündür gücü ve torku son sürati olsun yeterlidir çekişi gayet iyidir.
Drayke 10 bine inazuma yokmu bide nerdedende salladın 4,5 yaşında 600lük motor ne kadar inazuma ne kadar salla salla yaz nasıl olsa bilmeden dinlemeden sen konuşuyorsun 10 yaşında racing 600 20 bin lira aşağı değil sen neyin kafasını yaşıyorsun boş konuşma yazdıkların azıcık mantıklı olsun okey hadi göster kendini.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------
Drayke evet 250ccde inazumanın üzerine motor tanımam herşey sürat ses tasarım değilki bunlar inazumada birçok özellik ile var sen madem çok sürat istiyon zx636 bak kendine er 6 n le falan oynama çünkü160 sonrası oda ıkınır ulan bu 200 kilometre sürat nerde diye ilk baş kendi aldığın motora bak sanki h2r var havalara bak zorla 200 görüyormu senin motorcuk ninja h2rmı bu 360 ı görsün er 6 n nasıl olsa o kadar zorlanacak tabi.