250cc Supersport Motor (Kafam Çok Karıştı)

Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
19
boyun, kilon nedir, vücut yapın nasıldır, bir motosikletten beklediğin nedir (konfor, hız, şekil) ?
bunları bilirsek daha iyi cevaplar verebiliriz.

Boy 173, kilo 62, motosikletten beklentim konfor ve şekil. Hıza şimdilik ihtiyacım pek yok ama ileride o da lazım olur yani. :)
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
sen en iyisi cbr 125 al iyice öğren sorunsuz motor. o arada da para biriktir sonra r25 al. ekipman, sigorta derken zaten 10bin tl yetmeyecek.
 
Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
126
Akşam haberlerine konu olmak istemiyorsan R25 ile başlamanı tavsiye etmem. Motora yeni başlayacaksan inazuma almanı öneririm hız, kalite, sağlamlık, kararlı duruşuyla inazuma iyi bir başlangıç motorudur.Yaşadığın şehre görede parça sorunu olmayacağını düşünüyorsan kesinlikle inazuma.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
birincisi inazuma ve pulsar süpersport kategorisinde değillerdir onun için bu motorların sürüş karakteristlikleri ile sport olanlar arasında fark vardır.
ikincisi ise lütfen ama lütfen istop eden ,kalitesiz bir motorla inazumayı aynı kefeye koymayın .bilmeyen biride yorum yapmış 183 kilo çok ağır yeni başlanıcak birine uygun değil diğerleri hafiftir diye yahu yeni başlanıcak denmiş bu adama vites göstergesi lazım yolda durup kalkarken vitesi unutacak ,motor durdugu yerde vitesleri kurcalıyıp şanzını erken sıyıracak.siz siz olun doğru yol gösterin bu motor 125 cc kasasında değil zaten çift silindir blogu çift egzoz ve 600 cc kasası var üzerinde tabikide o kilolarda olacaktır.

pulsar sayfasına bakın sorunlu çocuğa ucuz diye yöneleceğinize biraz daha verip paranızı çöpe atmamak daha mantıklı olacaktır.tabikide bu söylediklerim bu tarz içindi .hız ve görüntü isteniyorsada kesinlikle r25 öneririm .illahi motora başlanmak isteniyorsada bütce yoksa sıkıntıya girmeden listede olmasa bile yamaha ybr125 öneririm .keyifli sürüşler inşallah
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
birincisi inazuma ve pulsar süpersport kategorisinde değillerdir onun için bu motorların sürüş karakteristlikleri ile sport olanlar arasında fark vardır.
ikincisi ise lütfen ama lütfen istop eden ,kalitesiz bir motorla inazumayı aynı kefeye koymayın .bilmeyen biride yorum yapmış 183 kilo çok ağır yeni başlanıcak birine uygun değil diğerleri hafiftir diye yahu yeni başlanıcak denmiş bu adama vites göstergesi lazım yolda durup kalkarken vitesi unutacak ,motor durdugu yerde vitesleri kurcalıyıp şanzını erken sıyıracak.siz siz olun doğru yol gösterin bu motor 125 cc kasasında değil zaten çift silindir blogu çift egzoz ve 600 cc kasası var üzerinde tabikide o kilolarda olacaktır.

pulsar sayfasına bakın sorunlu çocuğa ucuz diye yöneleceğinize biraz daha verip paranızı çöpe atmamak daha mantıklı olacaktır.tabikide bu söylediklerim bu tarz içindi .hız ve görüntü isteniyorsada kesinlikle r25 öneririm .illahi motora başlanmak isteniyorsada bütce yoksa sıkıntıya girmeden listede olmasa bile yamaha ybr125 öneririm .keyifli sürüşler inşallah

200 kilo 4-5,,5 litre yakan 250 ccyi kapımın önüne koymam ccc :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Boy 173, kilo 62, motosikletten beklentim konfor ve şekil. Hıza şimdilik ihtiyacım pek yok ama ileride o da lazım olur yani. :)

konfor istiyosan inazuma nın f modelini önerebilirim, tam bir ss değil ama biraz şekil.
cbr 250, r25, ninja250sl arasında en konforlusu dersen cbr250r derim.
r25 hem tork hem de beygir olarak sana fazla gelebilir.
ninja ise boyut olarak ufak tefek bişi, sadece şekil olsun dersen alınabilir, yeşil rengi dikkat çeker.
bajaj bildiğim kadarıyla ktm nin motor bloklarını kullanıyor, ancak plastik aksamı pek de kaliteli değil. hem de bir ss gibi şekil değil. ancak 200ss versiyonunu düşünürsen o daha ss e yakın bi görünüme sahip. sarı renkli modeli çok hoş, bumblebee ye benziyor :)
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
LynXMASTER bana da motor önerebilir misin? Boyum 1.81 kilom 120 ! Kel şişman ve gözlüklüyüm ::gozluk::
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Bana r25 cbr250'dan daha konforlu gelmişti, koruma takozuna dizim değiyordu ama o genel bir sorun.

Kilo 120 ise seleye sığmak zor olur, forumdan Yousuffer benden biraz kalıplı r25'i rahat edemediği için sattı.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Bana r25 cbr250'dan daha konforlu gelmişti, koruma takozuna dizim değiyordu ama o genel bir sorun.

Kilo 120 ise seleye sığmak zor olur, forumdan Yousuffer benden biraz kalıplı r25'i rahat edemediği için sattı.


Hacım acaba inazuma beni taşır mı artçı(eşim) ile birlikte?
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Hacım acaba inazuma beni taşır mı artçı(eşim) ile birlikte?

Abi alınmak olmasın sakın da eşiniz de sizin gibi 100 kilo üzerinde ise 250cc herhangi bir motosiklet hacmi ve torku itibari ile zorlanabilir.

Tabi ki taşır hepsi, yokuşta Inazuma'ya eklenen koruma demiri çantalar vs. ile performans düşer sadece.

Yine de sırf bu neden için daha büyük motosiklet alınmaz. Inazuma bana göre işçilik ve malzeme kalitesi açısından en iyi motosiklet yukarıda sayılanlar içinde.
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
birincisi inazuma ve pulsar süpersport kategorisinde değillerdir onun için bu motorların sürüş karakteristlikleri ile sport olanlar arasında fark vardır.
ikincisi ise lütfen ama lütfen istop eden ,kalitesiz bir motorla inazumayı aynı kefeye koymayın .bilmeyen biride yorum yapmış 183 kilo çok ağır yeni başlanıcak birine uygun değil diğerleri hafiftir diye yahu yeni başlanıcak denmiş bu adama vites göstergesi lazım yolda durup kalkarken vitesi unutacak ,motor durdugu yerde vitesleri kurcalıyıp şanzını erken sıyıracak.siz siz olun doğru yol gösterin bu motor 125 cc kasasında değil zaten çift silindir blogu çift egzoz ve 600 cc kasası var üzerinde tabikide o kilolarda olacaktır.

pulsar sayfasına bakın sorunlu çocuğa ucuz diye yöneleceğinize biraz daha verip paranızı çöpe atmamak daha mantıklı olacaktır.tabikide bu söylediklerim bu tarz içindi .hız ve görüntü isteniyorsada kesinlikle r25 öneririm .illahi motora başlanmak isteniyorsada bütce yoksa sıkıntıya girmeden listede olmasa bile yamaha ybr125 öneririm .keyifli sürüşler inşallah

Kullandınız mı?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Bugün salonda bir abimde vardı bajaj, biraz oturup konuştuk çok övdü ama birazda gömdü. Fabrika çıkışı lastiklere çok sövdü (yolda bırakmış :D ).
Yakıtı da çok iyiymiş 100 km de 2.30 2.75 arası yakıyor dedi (agrasif kullanımda). Ne kadar doğru bilemem.

kesinlikle o değerlerde yakmıyor özellikle 2.30 u elde edebilirsin hızın 35 km devrinde 2 2.5 olursa onun dısında agresif kullanımda 3 - 3.5 4 e kadar yürür gider normal kullanımda 3 lt dir 2.30 lar hayal olur senin için
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Senin bütcene ve aradığın kritere uyan motor ninja 250 dir. Temiz bulursan al memnun kalırsın.
İnazuma ve pulsar commuter naked tarzıdır. İnazuma rahattır konforludur lakin yakıtı 250 cc lerden fazladır ve parçaları aşırı pahalıdır ,düşürdün yatırdın biyere vurdun toparlamak için bir kaç aylık maaşını vermen lazım.Pulsar fiyatı uygun ekonomik motor lakin kalite olarak pek güven vermiyor.
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
yedek parça fiyatından dolayı pulsar diyorum. diğerleri güzel öpüyor adamı.
 
Katılım
22 Haz 2015
Mesajlar
171
ikinci el r25 o fıyata temiz degil kazalısını vermıyorlar sahibindern gir bak :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen al inazumayı bak keyfine motor 183 kg gibi ağır falan değil kullandım çünkü süper şahane bir motor al gitsin ağır olsa ne olacak çok dengeli bir motor dengeli olduktan sonra ağırlık sıkıntı çıkarmıyor hissetmiyorsunuz zaten.
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
19
Dediklerinizi göz önüne aldım da Pulsarı ve r25 i kafadan çıkardım :) ... Şimdi tavsiyelerinize göre CBR250R, İnazuma, Ninja 250r ve 250sl var.

(İnazuma: Ağır kullanamazsın diyen var, ağırlık merkezi iyi sıkıntı olmaz diyen var. Ayrıca parçaları pahalı demişsiniz.)

Ben buraya konu açmadan önce CBR biraz öndeydi diğerlerine göre. Fakat şimdi eskisine göre aşırı bir kafa karışıklığım var. :sunny: ::stretche
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Hyosung GT250R da araştırabilirsin,naked olarak da @tubejh arkadaşın dediği gibi Kawasaki Z250 SL de görselliğini çok beğendiğim bir motor,,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst