Aslında önce sürücü kursları düzeltilmeli. 100 metre scooter kullandırıp ehliyeti verdikten sonra bu uygulamanın bir hikmeti kalmaz. Buradaki sisteme göre hangi araç olursa olsun %100 kullanmayı öğrenmedikten sonra o araç için ehliyeti alamıyorsun. Araba için 2 sene deneme zamanı var bu Zaman içinde kemer hız kırmızı ışık ihlalleri yaparsan psikolojik teste tabi tutuluyorsun eğer bu ihlalleri yaparken kazaya neden olursan yandın.Tekrar ehliyet Alman için çok çalışman lazım çok. Motor için ise önce 47 piyes motor 2 sene sonra istediğini al. Ama sürücü kursunda en az hangi araç olursa olsun 45 er dakikadan 28 ders saati araç kullanman lazım. Gündüz ,şehir içi ,şehir dışı,otoban ve gece sürüşü olmak üzere. Eğer böyle bir sistem gelmez ise yürürlüğe girecek yasa ne işe yarar.