- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
- Konu Yazar
- #101
Çok da yolun düşeceği bir istikamet değil ama Sarıyer tarafına sürmek istediğimiz bir gün haber ederim![]()
Tamamdır,mutlaka haber edin
Çok da yolun düşeceği bir istikamet değil ama Sarıyer tarafına sürmek istediğimiz bir gün haber ederim![]()
Bursalı ktm seviciler olarak, bir gün toplanalım ne dersiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------
Merhaba motorum da bir sorun mu var tam anlayamadım, aşağıda yazdığım durumla karşılaşan bir arkadaşımız oldu mu?
Bu akşam eve dönerken 4 den 5 e attım bir saniye sonra motorda bir silkelenme oldu, hemen debriyaja bastım panelde vites göstergesi boştu.
Sanırım 5 e tam geçmedi, neyse 4 e alıp normal kullanmaya devam ettim. 2 3 km sonra 4 de giderken yine sanki hafif silkeleme oldu. Emin değilim.
Sürüşüm son derece sakindi, baya şehir içi trafikteyim.
Durum normal mi? Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Arkadaşlar merhaba,
300cc.lik bir scooter kullanıyorum. Bunun yanında değişiklik olması için bir motor alacağım.
Çekişinin en az kullandığım scooter (SH300) kadar olmasını istiyorum. Sizce Duke200 yeterli gelir mi? Yoksa 390.dan aşağısı kurtarmaz mı?
Fiyat ve faydalılık açısından 200.ler daha uygun gibi.
Ayrıca Duke ile artçılı dolaşanların yorumlarını merak ediyorum.
uzun yolda artçı rahat etmez.genellikle rahat değil zaten
200 az gelebilir ama 390 çok zevklidir
Hocam, genel olarak tek kisi icin sele rahatlığı nasil, ben bir ciktim mi gunde 800km yol yapabiliyorum
Merhaba 2015 model önceleri sele daş idi 2015 de revizyone gidildu sele ve elciklerde iyileştirme yaptılarHocam, genel olarak tek kisi icin sele rahatlığı nasil, ben bir ciktim mi gunde 800km yol yapabiliyorum![]()
Arkadaşlar merhaba,
300cc.lik bir scooter kullanıyorum. Bunun yanında değişiklik olması için bir motor alacağım.
Çekişinin en az kullandığım scooter (SH300) kadar olmasını istiyorum. Sizce Duke200 yeterli gelir mi? Yoksa 390.dan aşağısı kurtarmaz mı?
Fiyat ve faydalılık açısından 200.ler daha uygun gibi.
Ayrıca Duke ile artçılı dolaşanların yorumlarını merak ediyorum.
Selamunm aleyküm forumdaşlar
Geçen hafta 390 alarak motosiklet camiasına merhaba dedim
ilk motorum ben kullanmayı yeni öğreniyorum hatta ehliyet sınavına 12-13 eylülde gireceğim
motorun bakımı temizliği kullanımdaki püf noktalar gibi detayları konuşabileceğim kimse var mıdır ?
Ohoooo baba sen bayağı yanlış gelmişsinYani senin forumun eski konularına filan girmen lazım.
Karşıya geçersen (Eminönü tarafı) bi akşam yanıma uğra muhabbet ederiz öyle yazılacak gibi değil zira.
Sıfırı 17.900TL
Yeni Modeli (yumuşak debriyaj vb) 21bin e gelecek.
Yoksa benmi bişe kaçırdım?
Bu duke 390 denen cep herkülünü geçen ilk defa kullandım.
2-3-4 o ne güzel uzamaktır ne güzel gaz tepkileri ve vites oranlarıdır. 44 beygir ama hafifliği ve kısa viteslerden dolayı 0-150 arası 50-55 beygir gibi yola yansıtıyor. torkun sadece 35 nm olduğuna inanmak zor
çok hafif kullaımı kolay ama konforsuz, sele öne kaydırıyor, debriyaj çok sertti. ABS olması güzel simdi kaygan asfaltta kiltlermi diye sürekli zemin etüdü yapmıyorsunuz ani frende. Kusur olarak boyut diyebilirim biraz daha büyük olabilirmiş insan üstünde büyük kalıyor.
Vay GP dayı demek motoru test ettin, süper , tam da fellik fellik düzgün bir inceleme yazısı ararken senin yorumunu görmem iyi oldu.
Yazdıkların çoook hoşuma gitti (ilk başlar son kısımları görmezden geliyordum)
Demek vites oranları ve gaz tepkisini beğendin yihuu ::whip::
Konforsuz kısmına razıyız, titreşim de olsun, sele debriyaj sertliğine de eyvallah ama boyut işine çok kafam takıldı. Cycle ergo sitesinden bakıyorum 1.86 boya hiç gidecek gibi durmuyor. Spormoto'yu aradım ilk fırsatta gidip test etmek istiyorum.
Servisin çektiği damarlı fiyatlar beni ilgilendirmiyor. İlk alım fiyatı evet pahalı ama ikinci eline neden 15 verilmesin ?
Piyasada 250cc sonrası geçilecek başka motor var mı ?
Şehir içinde gazı açınca gidecek, yoğun trafikte hafifliği ile yüz güldürecek başka makine var mı ?
(drz 400 sm ikinci eli de yok kullanıcısı da)
Ninja300 var deme , küçük hacimli motosikletle çılgınlar gibi devir çevirmek isteyen tayfadan değilim.
Vay GP dayı demek motoru test ettin, süper , tam da fellik fellik düzgün bir inceleme yazısı ararken senin yorumunu görmem iyi oldu.
Yazdıkların çoook hoşuma gitti (ilk başlar son kısımları görmezden geliyordum)
Demek vites oranları ve gaz tepkisini beğendin yihuu ::whip::
Konforsuz kısmına razıyız, titreşim de olsun, sele debriyaj sertliğine de eyvallah ama boyut işine çok kafam takıldı. Cycle ergo sitesinden bakıyorum 1.86 boya hiç gidecek gibi durmuyor. Spormoto'yu aradım ilk fırsatta gidip test etmek istiyorum.
Servisin çektiği damarlı fiyatlar beni ilgilendirmiyor. İlk alım fiyatı evet pahalı ama ikinci eline neden 15 verilmesin ?
Piyasada 250cc sonrası geçilecek başka motor var mı ?
Şehir içinde gazı açınca gidecek, yoğun trafikte hafifliği ile yüz güldürecek başka makine var mı ?
(drz 400 sm ikinci eli de yok kullanıcısı da)
Ninja300 var deme , küçük hacimli motosikletle çılgınlar gibi devir çevirmek isteyen tayfadan değilim.