- Katılım
- 13 Ağu 2015
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Merhaba öncelikle. Ben ilk motorumu alıcam ama pek fazla büççem olmadığından,kişisel bi motorum olsun ve de uğraşırken öğrenmek için scrambler veya cafe racer bi motor istiyorum ve bikaç sorum olucak.
1)Sizce bajaj mı yoksa mondial mi? bajajın kaliteli olduğunu biliyorum ama fren ve güç olarak mondial daha önde p kafamı karıstırıyo.
2)mondialin selesi kesilip tek kişilik olarak kullanılır mı? eğer yapılırsa güzel durucağını düşünüyorum.
3)Mondial boya veya kişiseleştirmek için bajaj a göre daha mı zor?
1)Sizce bajaj mı yoksa mondial mi? bajajın kaliteli olduğunu biliyorum ama fren ve güç olarak mondial daha önde p kafamı karıstırıyo.
2)mondialin selesi kesilip tek kişilik olarak kullanılır mı? eğer yapılırsa güzel durucağını düşünüyorum.
3)Mondial boya veya kişiseleştirmek için bajaj a göre daha mı zor?

