KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Hayirli olsun motorunuz, serilik istiyorsaniz cok iyi bir secim yapmissiniz ancak son hiz hayalleriniz olmasin:) Bir de sag tarafa dusurmemeye dikkat edin arka fren pedali cok kolay kiriliyo. Son olarak 5-6 arasini guclu atin arada bi bosa dusuyo. Tekeriniz duz bassin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

Demin basima gelmisken ekleme yapayim lastikleri de degistirirseniz gereksiz atraksiyonlar yasamazsiniz:)
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
38
Merhaba herkese bu başlığı uzun zamandır takip ediyorum Ktm Duke 200 sevdiğim ve takip ettiğim bir motor ama bazı şüpheler beni biraz uzaklaştırdı motordan özellikle servislerin ilgisizliği bazı yorumlar motor hakkinda beni dusunduruyor yardimlarinizi bekliyorum kullanan arkadaslardan
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
115
Merhaba herkese bu başlığı uzun zamandır takip ediyorum Ktm Duke 200 sevdiğim ve takip ettiğim bir motor ama bazı şüpheler beni biraz uzaklaştırdı motordan özellikle servislerin ilgisizliği bazı yorumlar motor hakkinda beni dusunduruyor yardimlarinizi bekliyorum kullanan arkadaslardan

Ben kullanıcı olarak değil de, parasını peşin verip 1 ay motor bekleyen, fakat motorunu teslim alamayan biri olarak cevap vereyim; bu motora gönül verdiyseniz bulduğunuz yerden alın sonra arkanıza bile bakmadan kaçın. Distribütörün hiçbir sözüne inanmayın.

Aslında almayın derdim ama bu motora haksızlık olurdu. Benim yaşadığım şanssız süreçte motorun hiçbir günahı yok çünkü. Bayi de durumun farkında ve distribütörden kaynaklanan mağduriyetimi gidermek için uğraştılar fakat ben ktm'den vazgeçip başka bir markayı almıştım bile. Sonrasında bayi de ktm'den vazgeçti :)

Her neyse, bu haftasonu Ankara'da duke 200 alabilme şerefine erişmiş bir arkadaşımla buluştuk ve bir süre onun motorunu kullandım. Son derece kaliteli ve eğlenceli bir şehiriçi motoru olduğunu söyleyebilirim. Geçirdiğim süre boyunca motorun hadi yaramazlık yapalım diye beni dürttüğünü hissettim. Burada sayfalarca tartışıldığı üzere her motor gibi artıları ve eksileri var, aynı şeyleri tekrarlamayacağım. İhtiyacınızı belirleyip tercihinizi ona göre yapın ve motorunuza atlayıp keyfini çıkartın...
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
38
Ben kullanıcı olarak değil de, parasını peşin verip 1 ay motor bekleyen, fakat motorunu teslim alamayan biri olarak cevap vereyim; bu motora gönül verdiyseniz bulduğunuz yerden alın sonra arkanıza bile bakmadan kaçın. Distribütörün hiçbir sözüne inanmayın.

Aslında almayın derdim ama bu motora haksızlık olurdu. Benim yaşadığım şanssız süreçte motorun hiçbir günahı yok çünkü. Bayi de durumun farkında ve distribütörden kaynaklanan mağduriyetimi gidermek için uğraştılar fakat ben ktm'den vazgeçip başka bir markayı almıştım bile. Sonrasında bayi de ktm'den vazgeçti :)

Her neyse, bu haftasonu Ankara'da duke 200 alabilme şerefine erişmiş bir arkadaşımla buluştuk ve bir süre onun motorunu kullandım. Son derece kaliteli ve eğlenceli bir şehiriçi motoru olduğunu söyleyebilirim. Geçirdiğim süre boyunca motorun hadi yaramazlık yapalım diye beni dürttüğünü hissettim. Burada sayfalarca tartışıldığı üzere her motor gibi artıları ve eksileri var, aynı şeyleri tekrarlamayacağım. İhtiyacınızı belirleyip tercihinizi ona göre yapın ve motorunuza atlayıp keyfini çıkartın...
motorla ilgili yorumunuz için çok teşekkürler,dediklerinize aynen katılıyorum zaten motoru 2016 yazinda alicam çok sevdiğim motor ama yinede düsündürücü aklimda iki model var Duke 200 ve 2016 da çıkıcak Yamaha MT25 bu motoruda çok sevdim suanda aklim mt25 de acikcasi yeni çıkıcağı icin r25 dahan uygun olacağını düşüşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Defalarca tekrarlandı bu konu ama yine yazalım :) 136'da devir kesiciye giriyor motor. Devir kesiciye girdiği an biraz şaşırtıyor, aniden güç kesilince hazırlıksız yakalanıyorsunuz. 131-132'ye düşüp tekrar artıyor.

Ancak GPS tracking programlarında maksimum çıktığım hızı 132 olarak gösteriyor. Demek ki 4km/h kadar göstergede fark oluşuyor ki çok da büyük bir fark değil.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
38
Defalarca tekrarlandı bu konu ama yine yazalım :) 136'da devir kesiciye giriyor motor. Devir kesiciye girdiği an biraz şaşırtıyor, aniden güç kesilince hazırlıksız yakalanıyorsunuz. 131-132'ye düşüp tekrar artıyor.

Ancak GPS tracking programlarında maksimum çıktığım hızı 132 olarak gösteriyor. Demek ki 4km/h kadar göstergede fark oluşuyor ki çok da büyük bir fark değil.
aslında hız kesici benim ve bazı kullanıcılar için iyi birşey diye düşünüyorum
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
250 cc az yakar iyi kaçar ( Serilik bakımından ) kaliteli.
Asb nin yanına kaydırmalı debriyaj ile kendi segmentinin nefis bir örneği.sahiplerine kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Rödajı bitiremediniz mi, kaçta kesiyor merak ediyorum.

Kazasız belasız sürüşler :)
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
13
Bir de, motor bayilerde yok. Satıldı.deniyor fakat yolda hiç görmedim. Ya da az getirip sattılar. Sınıfındakilere göre çok iyi bir motor ama.
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Ben yollarda görüyorum. Hatta ne kadar fazla olduğuna hayret ediyorum. Geçen bir arkadaşla epeyce yan yana sürdük. Duke 200 sahibi olarak gıpta ediyorum tabii :)
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
113
Arkadaşlar soğutucuyu gösterge panelinden ayarlabiliyor muyuz ya ilk aldğımda soğutucu iyiydi bi 300 bakımına gitti geldi şimdi 3.000km de b.k gibi çalışıyor resmen
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Merhaba arkadaşlar. Şu an mevcut motorum PCX 125. Takas teklifi geldi Duke 200 ABS ile. Benimde kafamda bir kaç soru var sizlere sormak istiyorum.
1- Motor 1000-2000 ve 3500 de bakıma girmiş. Bu km'lerde bakıma girmesi normal mi?
2- Alırken şunları kontrol et mutlaka dediğiniz bir şey var mı?
3- (EN ÖNEMLİSİ)Bu motorun üretimi duracak mı? 250 duke geldi diyorlar, 200 duke abs kalkacak mı?
4- Yakıt konusu nedir? Çok yakıyor mu?
5- Artçı konforu nasıl? Pulsar gibiyse hiç bulaşmayacağım çünkü.
6- Parçası pahalı mıdır?
Artık motor araştırmaktan kafayı yedim. Yüzde 50 artçılı (kız arkadaşımla) kullanacağım. Bu motor bana uyar mı?

Şimdi baktım sıfırı satılmıyormuş zaten :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Merhaba arkadaşlar. Şu an mevcut motorum PCX 125. Takas teklifi geldi Duke 200 ABS ile. Benimde kafamda bir kaç soru var sizlere sormak istiyorum.
1- Motor 1000-2000 ve 3500 de bakıma girmiş. Bu km'lerde bakıma girmesi normal mi?
2- Alırken şunları kontrol et mutlaka dediğiniz bir şey var mı?
3- (EN ÖNEMLİSİ)Bu motorun üretimi duracak mı? 250 duke geldi diyorlar, 200 duke abs kalkacak mı?
4- Yakıt konusu nedir? Çok yakıyor mu?
5- Artçı konforu nasıl? Pulsar gibiyse hiç bulaşmayacağım çünkü.
6- Parçası pahalı mıdır?
Artık motor araştırmaktan kafayı yedim. Yüzde 50 artçılı (kız arkadaşımla) kullanacağım. Bu motor bana uyar mı?

Şimdi baktım sıfırı satılmıyormuş zaten :silent:

Ben motoru hiç kullanmadım ama bidiğim kadarı ile bir kaç sorunu cevaplayım

1- Bilmiyorum
2- Takımlarını kontrol et arka koltuğun altında olması lazım, servis kitaplarını mutlaka al. 2. el alacaksan düşük km ise eksozun fazla kızarmadığına dikkat et.
4- Yakmıyor pcx göre biraz olabilir.
5- pcx konforunu bekleme artçı ile kullanacaksan arka koltuk küçük ve artçın belli süre sonra rahatsız olabilir. suzuki bakmanı öneririm o konuda
6- Kullanıcıları daha iyi yanıtlayacaktır.
Duke hem görünüş hem mekanik olarak çok kaliteli bir makine ama artçı ile kullanacaksan mutlaka topcase takman lazım bana göre bu motora yakışmıyor. 2014 ''0 '' 11.500 bulabilirsin.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Duke hem görünüş hem mekanik olarak çok kaliteli bir makine ama artçı ile kullanacaksan mutlaka topcase takman lazım bana göre bu motora yakışmıyor. 2014 ''0 '' 11.500 bulabilirsin.

Cevaplarınız için teşekkür ederim. İnazuma düşünmüyorum. 2014 model 11.500 TL'ye nerede var acaba? Birde kafama takılan şu, motorun sıfırı artık gelmeyecek mi?
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Cevaplarınız için teşekkür ederim. İnazuma düşünmüyorum. 2014 model 11.500 TL'ye nerede var acaba? Birde kafama takılan şu, motorun sıfırı artık gelmeyecek mi?

Rica ederim. Hocam 2015 var 12.900 2014 için Antalya bayini bir arayıp sorun. Ktm de fuarda bir yetkilinin telefonunu almıştım ama numarayı silmişim Antalya 'da bulamazsanız spor motoru arayın.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Rica ederim. Hocam 2015 var 12.900 2014 için Antalya bayini bir arayıp sorun. Ktm de fuarda bir yetkilinin telefonunu almıştım ama numarayı silmişim Antalya 'da bulamazsanız spor motoru arayın.

Aradım spor moto'yu. Duke 200 ABS artık gelmeyecekmiş ama duke 200 uzun yıllar gelecek dedi. 2014 model de kalmamış ellerinde.
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Antalya Ktm aradınız mı hocam ? Sizde yaşadığınız yer Antalya mış :D yeni gördüm
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Duke 200 2015 kalmış ellerinde sadece. Sahibiyle biraz tanışıklığımız var fiyatta indirim yaparım dedi. Bakalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst