KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Bugün motorumu apartmanın içine park etmeye çalışırken olduğu yerde yavaşça düşürdüm. :mrgreen:

Sonuç: Arka fren pedalım kırıldı. Döküm olduğu için kaynakta yaptıramam sanırım. Mecburen yenisini almak zorundayım. :salut:

Tik kaynagi yaptirilabiliyormus, denemedim bilmiyorum.
 
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
25
Gençler ve her daim genç kalanlar; ilk bakımlar geldi mi? yoksa çoktan geçti mi? karşılaştığınız herhangi bir sorun oldu mu? bilgiler taze olması açısından motor sahibi arkadaşların bizleri aydınlatması mümkün mü?

Selamlar :)
 
Katılım
21 Tem 2015
Mesajlar
34
Bugün motorumu apartmanın içine park etmeye çalışırken olduğu yerde yavaşça düşürdüm. :mrgreen:

Sonuç: Arka fren pedalım kırıldı. Döküm olduğu için kaynakta yaptıramam sanırım. Mecburen yenisini almak zorundayım. :salut:

Merhaba hocam,

Öncelikle geçmiş olsun. Bende KTM RC 250 sahibiyim ve benzer şekilde durduğum yerde yere bıraktım motoru düşme bile denmez gayet nazik bir şekilde bıraktım :)Sonuç vites pedalı kırıldı. Kaynak yapmayı pek tavsiye etmiyorlar. Duke serisinde crash bar takılabiliyor RC serisinde bu konuda bilgisi veya tavsiyesi olan varmı ? Ayrıca Türkiyede bu tarz ürünler oldukça az ve pahalı :salut:
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
19
Arkadaşlar bu kaydırmalı şanzımanın avantajları nelerdir? Kullanan arkadaşlar kullanımda ne gibi farkları var tecrübelerini aktarırsa sevinirim
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Arkadaşlar bu motorda duke200 gibi potansiyelinin daha altında bir son hızla sınırlandırlmış mı ? Rodajı bitenlerden deneyen vardır umarım.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Merhaba,
Kaydırmalı debriyaj (slipper clutch) vites düşürürken arka tekerin kilitlenmesine engel olan bir mekanizma.
Nefis bir icat, faydasını görürsünüz. Z300'ümde bir defa beni düşmekten kurtardı kendisi.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Merhaba hocam,

Öncelikle geçmiş olsun. Bende KTM RC 250 sahibiyim ve benzer şekilde durduğum yerde yere bıraktım motoru düşme bile denmez gayet nazik bir şekilde bıraktım :)Sonuç vites pedalı kırıldı. Kaynak yapmayı pek tavsiye etmiyorlar. Duke serisinde crash bar takılabiliyor RC serisinde bu konuda bilgisi veya tavsiyesi olan varmı ? Ayrıca Türkiyede bu tarz ürünler oldukça az ve pahalı :salut:

Teşekkür ederim. Paşa paşa gidip orjinal parça aldım. Koruma demirleri aklımda ancak önce lastiklerin değişmesi lazım. :)

Ebay'den ucuz yollu koruma takozları bulabilirsiniz sanırım.
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar,
Ben de belediyenin viraj sulamasının kurbanı oldum ve motosikletimle birlikte asfaltla buluştum :). Neyse ki bende bişey yok ama duke'ümün sol aynası, debriyaj kolu kırıldı ve elcikte de sürtünmeden dolayı erime var. Bu üç parçayı serviste değiştirtsem ya da internetten sipariş etsem tahmini nası bi fiyat çıkar bileniniz var mıdır?
Ayrıca vites pegi de gariptir ki kırılmadı ama hafif içe doğru yamuldu. Şu an kullanılabiliyo ama gene de öyle bırakmamak lazım. Düzeltilir mi yoksa değişmesi mi gerekir? Şimdiden çok sağolun.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Merhaba arkadaşlar,
Ben de belediyenin viraj sulamasının kurbanı oldum ve motosikletimle birlikte asfaltla buluştum :). Neyse ki bende bişey yok ama duke'ümün sol aynası, debriyaj kolu kırıldı ve elcikte de sürtünmeden dolayı erime var. Bu üç parçayı serviste değiştirtsem ya da internetten sipariş etsem tahmini nası bi fiyat çıkar bileniniz var mıdır?
Ayrıca vites pegi de gariptir ki kırılmadı ama hafif içe doğru yamuldu. Şu an kullanılabiliyo ama gene de öyle bırakmamak lazım. Düzeltilir mi yoksa değişmesi mi gerekir? Şimdiden çok sağolun.

Geçmiş olsun hocam. Sizde bir şey var mı?

Tahminimce 150-180 arası bir fiyat çıkartırlar. Ama Ebay gibi sitelerden ayna,debriyaj maneti ve elcik bulabilirsiniz. Kendiniz takarsanız işcilik masrafı vermezsiniz. :)

Örnek olarak böyle bir ayna sipariş edebilirsiniz.

http://www.ebay.com/itm/MIRRORS-MIRROR-STREET-CARBON-LOOK-ORANGE-LOGO-KTM-DUKE-640-690-125-200-390-/351449953423?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item51d40cb48f
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
5
Saolasın şükür ceket korudu dizde ve elde bi kaç sıyrıkla atlattık, önemli bişey yok.
Peki orjinal ktm parçasını bayiiden alsam ve kendim taksam garantiyle ilgili bi sıkıntı olmaz değil mi? Sol dikiz ayna kırıldı ama kolda bi sıkıntı yok sadece aynanın değişme ihtimali var mıdır yoksa bütün parça mı değişmeli ya da aynı boyutlarda bi ayna kestirip takabilir miyim?
Debriyaj kolunu çıkarıp takmak kolay gibi de elciğin plastiği sağlam duruyor onu kendim çıkarıp yenisini takabilir miyim yoksa o da mı serviste değişmeli?
Saolun şimdiden.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Lastikler ıslak zemin ve asfalt için çok zayıf. Orjinal lastiklerle arka frene adam akıllı dokunabilen var mı?
Parke de bile 8 çiziyorsunuz değil mi?
Ayrıca;
Spormoto ile kesinlikle hiçbir işiniz olmasın. Sökme-Takma işlerine birazcık eliniz eriyorsa kendiniz yapın.
Ben sırf motorum garanti kapsamından çıkmasın diye 1.5 litre yağ ve 1 yağ filtresi değişimine 180 lira ödedim.
Aynı değişimi kendim garajımda yapsaydım eminim 100 lirayı bulmazdı.

Şu an motosiklet 2000 km de. 2.Bakımı 6700 de falan yapılacak. (İlk bakımı 1700'de yaptırdım ve sonraki bakım 5000 km sonraymış)
Ben 2.bakımı yaptıracağım döneme kadar motosikletin garanti süresi ya biter, ya da birkaç ay kalır bitmesine zaten.
O yüzden hava filtremi alacağım, yağ filtremi ve yağımı alacağım sokacağım garaja ve kendim değiştireceğim.
Çünkü 5000 bakımı için (aslında 6000) 450 TL fiyat çıkardılar yaptırmam durumunda.

Size de tavsiyem aynıdır. Spormoto ile uzaktan yakından bir bağlantınız olmasın.
Ayrıca;
5000 km bakımını yaptıran arkadaşlardan, tam olarak ne yaptıkları hakkında bilgi verebilecek olan var mı?
Ek olarak;
1000 bakımında yağı değiştiriyorlar, bir sonraki bakıma kadar hep aynı yağı mı kullanacağız?

Şimdiden çok sağ olun.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Lastikler ıslak zemin ve asfalt için çok zayıf. Orjinal lastiklerle arka frene adam akıllı dokunabilen var mı?
Parke de bile 8 çiziyorsunuz değil mi?
Ayrıca;
Spormoto ile kesinlikle hiçbir işiniz olmasın. Sökme-Takma işlerine birazcık eliniz eriyorsa kendiniz yapın.
Ben sırf motorum garanti kapsamından çıkmasın diye 1.5 litre yağ ve 1 yağ filtresi değişimine 180 lira ödedim.
Aynı değişimi kendim garajımda yapsaydım eminim 100 lirayı bulmazdı.

Şu an motosiklet 2000 km de. 2.Bakımı 6700 de falan yapılacak. (İlk bakımı 1700'de yaptırdım ve sonraki bakım 5000 km sonraymış)
Ben 2.bakımı yaptıracağım döneme kadar motosikletin garanti süresi ya biter, ya da birkaç ay kalır bitmesine zaten.
O yüzden hava filtremi alacağım, yağ filtremi ve yağımı alacağım sokacağım garaja ve kendim değiştireceğim.
Çünkü 5000 bakımı için (aslında 6000) 450 TL fiyat çıkardılar yaptırmam durumunda.

Size de tavsiyem aynıdır. Spormoto ile uzaktan yakından bir bağlantınız olmasın.
Ayrıca;
5000 km bakımını yaptıran arkadaşlardan, tam olarak ne yaptıkları hakkında bilgi verebilecek olan var mı?
Ek olarak;
1000 bakımında yağı değiştiriyorlar, bir sonraki bakıma kadar hep aynı yağı mı kullanacağız?

Şimdiden çok sağ olun.

Aynen katiliyorum bayileri de cok farkli fiyat cikartmiyo zaten. Bakimlarda ne yapacaginiz kitapcikta yazar, ilk binden sonra her 7500de bir ve 15000de bir degismesi gereken parcalari ve kontrol edilmesi gerekenleri yazmislar.

@aequitass cok gecmis olsun, elcikleri degistirmek cok basit bi islem. Ben keserek cikarttim maket bicagi ile ama hava kompresorunuz varsa oyle de cikartabilirsiniz. Tekrar kullanmazsiniz heralde o yuzden keserek cikartin derim ben. Youtube de "how to change motorcycle handlebar grips" diye aratirsaniz istemediginiz kadar sonucla karsilasirsiniz. Debriyaj degistirmek de keza cok basit daha onceki sayfalarda degistirip fotograf atmistim bakabilirsiniz. Servisle ugrasmayin derim ben, tekeriniz duz bassin.
 
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
13
Herkese merhaba. Motorumu cc yükseltmek için satıyorum. İlgili arkadaşlara duyurulur.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-cikisli-temiz-duke-200-abs-224923116/detay?searchResultsViewPreference=std&newSearchMode=withStandardMode&hideSearchFilter=false&showViewPreferences=true
 
Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
208
Herkese merhaba. Motorumu cc yükseltmek için satıyorum. İlgili arkadaşlara duyurulur.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-cikisli-temiz-duke-200-abs-224923116/detay?searchResultsViewPreference=std&newSearchMode=withStandardMode&hideSearchFilter=false&showViewPreferences=true

Sıfır hemde 2015 modeli ile senin 8000lerdeki makinanla 200 tl fark var, hadi sigorta plaka desen 700 daha koy. Güzel ticaret yapıyorsun ::plus1::
53640702c22b569850589220f7ef2335.png
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
24
ABS'li Duke 200 artık gelmiyor, yerine Duke 250 ABS var. O da 15.900.- TL. Sizin ilanını yapıştırdığınız model ABS'siz.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Pazar günü balıkesir motofeste gelecek olan veya şu an orada olan kimse var mı?
Pazar günü orada olacağım. Gelecek olan varsa görüşürüz.
 
Katılım
15 Tem 2006
Mesajlar
9
Cumartesi günü Duke 200 aldım. Satın almadan önce yaptığım araştırmalar esnasında Kawasaki z250sl e de bakmıştım. Kawasaki deki satıcı resmen git Duke 200 al, bundan daha iyi dedi. Garipsemedim değil.

Kawasaki yide çok beğenmiştim ama en moral bozucu tarafı ve almaktan büyük ölçüde vazgeçtiren aleti tamamen tek kişilik olarak planlamışlar. Topcase bile takamıyorsun. Koruma demiri, takoz vs yok. Ön cam takmak istesen oda yok. Yolcu için çok küçük bir sele var ve tutabileceği biryer yok. Öyle kaldırımdan ineyim, biraz sert kullanayım gibi birşeyde yok. Asfaltta tek başına paşa paşa takılacan yani.

Sonuç olarak Duke aldığıma çok memnunum şuan. Sanırım Salı-Çarşamba teslim alacağım.

Rodaj döneminde tavsiye edeceğiniz birşey varmı.? 1. Dakika golü yeme şunu değiştir veya şuna dikkat et diyeceğiniz birşey varmı?

Herkese selamlar.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
8
Merhaba Öncelikle Hayırlı olsun.

Koruma demirini ihmal etme :) Motosiklet kullanan akrabaların kardeşlerin varsa onlara denettir :) ne kadar kalabalık olursak o kadar iyi olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst