- Katılım
- 8 Ağu 2009
- Mesajlar
- 449
Arkadaşlar herkese merhaba. 125st ile ilgili birkaç sorum olacak cevaplarsanız çok sevinirim.
1- Motosiklet düz yolda sabit 100km/h ile ZORLANMADAN gidebiliyor mu ? Bu benim için çok çok önemli çünkü ben 100'e sabitleyip öyle giden bir insanım. Rampada 90 düşsün problem değil, ancak dümdüz yolda bağırmadan çağırmadan 100 sabit gitmesini istiyorum.
2- Kronik bir sorunu var mı? Yukarıda terleme ile ilgili şikayetleri okudum. Problem oluyor mu?
3- Topcase için aparatı var mı? Fiyatı ne kadar?
Şimdiden teşekkür eder, iyi günler dilerim
1- Motosiklet düz yolda sabit 100km/h ile ZORLANMADAN gidebiliyor mu ? Bu benim için çok çok önemli çünkü ben 100'e sabitleyip öyle giden bir insanım. Rampada 90 düşsün problem değil, ancak dümdüz yolda bağırmadan çağırmadan 100 sabit gitmesini istiyorum.
2- Kronik bir sorunu var mı? Yukarıda terleme ile ilgili şikayetleri okudum. Problem oluyor mu?
3- Topcase için aparatı var mı? Fiyatı ne kadar?
Şimdiden teşekkür eder, iyi günler dilerim