Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Arkadaşlar herkese merhaba. 125st ile ilgili birkaç sorum olacak cevaplarsanız çok sevinirim.

1- Motosiklet düz yolda sabit 100km/h ile ZORLANMADAN gidebiliyor mu ? Bu benim için çok çok önemli çünkü ben 100'e sabitleyip öyle giden bir insanım. Rampada 90 düşsün problem değil, ancak dümdüz yolda bağırmadan çağırmadan 100 sabit gitmesini istiyorum.
2- Kronik bir sorunu var mı? Yukarıda terleme ile ilgili şikayetleri okudum. Problem oluyor mu?
3- Topcase için aparatı var mı? Fiyatı ne kadar?

Şimdiden teşekkür eder, iyi günler dilerim :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Arkadaşlar herkese merhaba. 125st ile ilgili birkaç sorum olacak cevaplarsanız çok sevinirim.

1- Motosiklet düz yolda sabit 100km/h ile ZORLANMADAN gidebiliyor mu ? Bu benim için çok çok önemli çünkü ben 100'e sabitleyip öyle giden bir insanım. Rampada 90 düşsün problem değil, ancak dümdüz yolda bağırmadan çağırmadan 100 sabit gitmesini istiyorum.
2- Kronik bir sorunu var mı? Yukarıda terleme ile ilgili şikayetleri okudum. Problem oluyor mu?
3- Topcase için aparatı var mı? Fiyatı ne kadar?

Şimdiden teşekkür eder, iyi günler dilerim :)

125 cc motorun zorlanmadan gideceği sürat 80 bilemedim 90'dır. 100'le de gider ama rahat gidemez ayrıca titrer.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Apache ile aralarında 1 beygir var onun için sordum. Apache sabit 100 ile hiç durmadan gidebiliyor. Bu motorda öyle bir şansım yok mu?
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
41
arkadaşlar bende bajaj discover 125st var. mavi renk.
kullanıyorum çokta memnunum

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

100 hatta 110 (orjinal şekilde, oynama yapmadan) gidiyor.
kronik bir sorunuyla karşılaşmadım.
bikerede 2200 km.lik bir ege turu yaptım.
topcase canta dahil 300 dediler ama ben taktırmadım.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Merhabalar,

Yıllık iznimizde Güneye sürüyoruz, 1. gün gece yolculuğu 2. gün Akyaka ve Akbük'teyiz.
Topcase ağzına kadar dolu,
çadırımız,
paletlerimiz,
kamp sandalyelerimiz,
sırtçantamız,
bilgisayarımız,
elektronik aletlerimiz,
ve kıyafetlerimizin olduğu bavullar motorun dışında :)
1 de USB şarjımız var, çok faydasını gördüm.

00010006_zpskxvmf3if.jpg


[URL=http://smg.photobucket.com/user/Lyrics/media/00460027_zpsnitqopea.jpg.html]

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/00460027_zpsnitqopea.jpg[/URL][/IMG]

00470033_zpsfgfi1mq0.jpg


00490062_zpsvroc3pwi.jpg


Burası azmak nehrinin kıyısı
16350128_zps5kfhht6s.jpg


IMG_2667_zpsaetorusa.jpg


IMG_2663_zpsjn7by28v.jpg


IMG_2656_zpsbwk8jln6.jpg


motor ayrıntıda :)
IMG_2634_zpsju3qoy1v.jpg


IMG_2599_zpsrxoxoo4z.jpg


IMG_2596_zps1ph03sln.jpg


IMG_2592_zpshblfztzg.jpg


ilk gecemizi Şirketimizin evinde geçirdik.
IMG_2584_zps1iamym7z.jpg


1. Günümüzden bu kadar,

sevgiyle kalın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

Rebornx4,

yukarıda gördüğün fotolarda ki yük ile 100 stabil gidiyorum :) hatta tır kamyon sollarken gaz açtığımda da 105 110 rahat çıkıyor
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Merhabalar,

Yıllık iznimizde Güneye sürüyoruz, 1. gün gece yolculuğu 2. gün Akyaka ve Akbük'teyiz.
Topcase ağzına kadar dolu,
çadırımız,
paletlerimiz,
kamp sandalyelerimiz,
sırtçantamız,
bilgisayarımız,
elektronik aletlerimiz,
ve kıyafetlerimizin olduğu bavullar motorun dışında :)
1 de USB şarjımız var, çok faydasını gördüm.

http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/00010006_zpskxvmf3if.jpg

[URL=http://smg.photobucket.com/use...m/albums/v369/Lyrics/00460027_zpsnitqopea.jpg[/URL][/url]

http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/00470033_zpsfgfi1mq0.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/00490062_zpsvroc3pwi.jpg

Burası azmak nehrinin kıyısı
http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/16350128_zps5kfhht6s.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/IMG_2667_zpsaetorusa.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/IMG_2663_zpsjn7by28v.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/IMG_2656_zpsbwk8jln6.jpg

motor ayrıntıda :)
http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/IMG_2634_zpsju3qoy1v.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/IMG_2599_zpsrxoxoo4z.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/IMG_2596_zps1ph03sln.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/IMG_2592_zpshblfztzg.jpg

ilk gecemizi Şirketimizin evinde geçirdik.
http://img.photobucket.com/albums/v369/Lyrics/IMG_2584_zps1iamym7z.jpg

1. Günümüzden bu kadar,

sevgiyle kalın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

Rebornx4,

yukarıda gördüğün fotolarda ki yük ile 100 stabil gidiyorum :) hatta tır kamyon sollarken gaz açtığımda da 105 110 rahat çıkıyor

Bana özelden detaylı konuşableceğim bir iletişim yöntemi sunabilir misin? Çünkü cidden kararsızım motor konusunda. Bir el atıversen :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
63
Arkadaslar ruhsat plaka islemlerini halledip motorumu aksam teslim aldim ilk motosiklet tecbubem olmasi dolayisi ile zor da olsa eve kadar gelmeyi basardim artik bende discover ailesine katildim :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bugün gördüm bi kurye geçti şirketin önünden. Harıl hurul bi sesi var şöyle gazı verdin mi gürlemiyo motor. Egzoz sesi yok sadece mekanik ses geliyo egzantrikten ve subaplardan. YBR'nin orjinal sesi gibi karakteristik bir sesi de yok malesef.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
63
Bu akşam iş çıkışı eve sağanak yağış altında geldim lastikler umduğumdan sağlam çıktı beni tek hayal kırıklığına uğratan koltuk altında bagaj olmayışı

7bMaVL.jpg


gAZr40.jpg


MyLVPM.jpg


QlZL4j.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
29
Arkadaşlar merhaba, bende cuma günü itibariyle bir discover sahibi oldum. Size sormak istediğim birşey var; arac kullanirken gece gündüz far açık gezerim ancak akü kendine gelsin diye gündüzleri ilk birkaç dakika far kapalı seyrederim yolumda. Discoverimde motor çalışır durumdayken far sürekli açık ve kapatmanın bir yolunu bulamadım. Acaba normalde hep açık mi kalıyor yoksa ben mi kapatamanin yolunu bulamadım :)
 
Katılım
24 Kas 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar herkeze hayırlı pazarlar.Bende yaklaşık 2 hafta önce Samsun dan aranıza katılmış bulunmaktayım.125 mh driftten sonra bu Motorsikletimi zonguldaktan 5000 km de aldım. Alır almaz 950 km yol yaptım yakıt-denge-konfor-'frenler'- çok memnun edici. eksi yönleri ise yüksek devirlerde dirfte göre titreşim bana daha fazla geldi. Ayrıca Forumda da çok arkadaşın anlatttığı ve belirli bir km yi aşınca bu sorunun kaybolduğunun söylendiği GAZ KESME problemini yaşadım.Şu anda 7000 e geldi motor ama hala aynı sorunu yaşamaktayım.Çözüm olarak gazı yedire yedire kullanmakta buldum.Velhasılı Sorun biraz canımı sıktı yolda bartında bajaj servisine uğradım.Ama hayatımda bu kadar ilgisiz bir servis görmedim diyebilirim.Bizim Samsun çarşambadaki köşe kenarındaki motorcuları bile yana yana aradım. Sanırım yoldan geldiğimizi anladıkları için böyle oldu.Çok girmeyeyim. Velhasılı belirli bir km yi aşmasına rağmen motorsikletimde gaz kesme sorunu halen mevcut. bu km lerde olupda sorunu halen devam eden kardeşlerimiz varsa bilgilendirirlerse sevinirim. Tekeriniz düz bassın Hayırlı sürüşler.... Bu motoru Türkiye ye getirenlere de özel teşekkürler Allah razı olsun.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
63
Depoyu fulledim 12,80 LT aldı kullanım kılavuzunda deponun 15 litre olduğu ve 3,5 LT yedek deposunun olduğu yazıyor. Benim yakıt musluğunun konumu resimde ki gibi acaba hangi konumda yedek depoya geçiyor hangi konum kapalı hangisi normal bilen var mı

3aLYa9.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst