bende mangal ve deniz için gelebilirim, gece yatmaya evime giderim![]()
cumadan gidecek yok sanırım, bu durumda benim gitme ihtimalim düşük. son kararı ebru ile yarın vereceğiz
cumadan gidecek yok sanırım, bu durumda benim gitme ihtimalim düşük. son kararı ebru ile yarın vereceğiz
7 kişimi geliyor sadece?
@svgblg @ebruuu
Ben cuma günü akşam saatlerinde Beylikdüzü'nden çıkıp Eskihisar feribot iskelesine kadar gideceğim, gelecek olan varsa Cuma günü toplaya toplaya giderim feribota kadar gidip orada 15-20 dk bekleyip feribota binip Topçular'a geçeriz![]()
Ben su an karım ve cocuklarimla tatildeyim, tarihlerin çakişacağını hesap edemedim.
dönüşte yetisirsem ve cok yorgun olmazsam cumartesi katilabilirim buyuk oglumla ve bir yigenimle.
fakat bu sefer cadir problemim var, bir yerden bulabilir ya da alabilirsem son dakika gelmeyi cok istiyorum.
hem süper moderatör hem pinti
ben veriyim çadır
şaka makayı geçelimde ben gelemeyeceğim 3 kişilik mi 4 kişilik mi ne çadır var bende senelerdir balkondaki dolapta yatıyor ne durumda bilmiyorum
kullanmak isteyene ödünç verebilirim
@lucas şimdi beleş diyo ama konaklama için bunun yemeğiydi duşuydu para istemeye kalkar felan neme lazım
köye gitmiyom sırf tatlı istiyo diye benden![]()
Ulen bi kere tatli getirdin 40 yıl söylenirsin
Bekliyoruz dört gözle tekrar, seni değil tatlıları![]()