KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Bende bugün duke200 sahibi oldum.allah kimseye kaza bela vermesin. Motoru çok beğendim
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bilmedigimden soruyorum da barkin abi wd40 videosunda elektrigin iletimini de kolaylastirdigini soylemisti. Elektrik aksamina hic etkisi yok mu?

Ziktir et barkını-çarkını,

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

Merhaba,

Motorun zincirini yağlamak icin feyizoglundan arka tekeri havaya kaldıran aparttan almaya gittim, duke e uyabilmesi icin, rizomanın ek bir aksesuarını 50 avroya almak gerektigini söyledi. siz kullanıyor musunuz?

Tavsiye ettiğiniz alabileceğim bir yer var mı? illa bu rizomanın aparatlarından almak mı gerekli.

metrik 10 (M10) dur Tüm KTM lerin arka sehpa kaldırma takozu....Ydışında ... ebay,ali-Express gibi sitelerde çiftini kargo dahil 7-10 usd'ye bulmak mümkün.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
23
@dyavol cok teşekkürler,

http://www.aliexpress.com/item/CNC-Aluminum-Swingarm-Spools-slider-10mm-stand-screws-For-KTM-125-200-DUKE-12-15-390/32315121707.html

12 dolara böyle birşey buldum, bundan alıcam.. sağolasın
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
180 liraya 1000 bakımı yaptırdım. Adamı arayıp ''yahu neden böyle oldu'' dedim. 1 litre yağ 55 lira tutuyor, 2 litre yağ aldık sana haberin yok galiba diyip, telefonu kaparken de küfür etti.

Herneyse.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Merhaba arkadaşlar,

184 boy Duke 200 için fazla mıdır? Altımda garip görünür mü acaba?
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Merhaba arkadaşlar,

184 boy Duke 200 için fazla mıdır? Altımda garip görünür mü acaba?

Sanmam garip görüneceğini

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

180 liraya 1000 bakımı yaptırdım. Adamı arayıp ''yahu neden böyle oldu'' dedim. 1 litre yağ 55 lira tutuyor, 2 litre yağ aldık sana haberin yok galiba diyip, telefonu kaparken de küfür etti.

Herneyse.

Hangi servis bu acaba merak ettim
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
71
Arkadaşlar; eğer ilgilenen varsa, motorumu (KTM DUKE 200 ABS -2013 -Beyaz) ailevi nedenlerden dolayı satmak durumunda kalıyorum..Sahibinde de ilanı mevcuttur.İlan numarası "220087529" dır.Hiç bir problemi olmayan, muhtemelen de aksesuar olarak en dolu olan motorlardan biridir.

Tekeriniz düz bassın.....
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Ben 1.86 boy 86 kg ile kullanıyorum. Ufak duruyor diyorlar ama ben rahat ettim.motoruda çok sevdim
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
180 liraya 1000 bakımı yaptırdım. Adamı arayıp ''yahu neden böyle oldu'' dedim. 1 litre yağ 55 lira tutuyor, 2 litre yağ aldık sana haberin yok galiba diyip, telefonu kaparken de küfür etti.

Herneyse.

sen bide 6000 bakımını duyarrsan demekki KTM i satıcan:queen:
ben o yüzden servise gitmiyorum 54000 de şuan ve sadece ön amortisör keçeleri değişti ve dün stator sargılarını değiştim yandılar çünkü ben biraz fazla işik takarım o yüzden taklaya geldi ama sıkıntı yok servis 600 tl.cıvarı fiyat verdi vede elimizde yok 15 gün sonra gelir dedi ama ben kendim 150 tl. ye sadece parça almak suretiyle değiştirdim:cat:
servislerin hepsinle konuştum istanbulda bu nasıl bi işçiliktir böyle 300 tl. diye ama adamlar bizde böyle diyolar:pr:
istanbulda birtek Moto-X Şakir ve Ata moto Ahmet bey bişey sorunca ilgileniyolar ve yardımcı oluyolar.
hele genel distribütor diye geçen Spomoto brak ilgilenmeyi hataa kodu nedir yahu diyen eleman çalışıyo serviste artık siz hesap yapın nekadar bilgililer:pr:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Spormoto ile hiç işiniz olmasın bence, hani bi atasözu var; "namerde muhtaç olacağima başşağımı keser yerim" diye? Aynen oyle iste.. ellerine dusmeyin derim, kesinlikle iyi niyetten uzaklar.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
23
merhabalar,

gecen gün havalimanın b kapısında iki duke gördüm, ikisinde de grip (tırtıklı) yan tank pad vardı, bekledim ikisinden biri gelsin de sorayım diye, ağaç oldum. Hangi model oladuğunu bilen var mı? aliexpressten hangisini almamız gerektiğini..


Bir de arkadasların burada servis isyanı var ama öne cıkan bir servis yok anladığım kadarıyla.. eğer var ise onu zengin edelim. madem cok para veriyoruz bari hizmet alalım.

orijinal koruma dermileri ve elcik koruma sadece spormoto da mı oluyor?
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Selam beyler uzuntu, sinir ve hayal kirikligi ile karisik duygular icindeyim su anda. Ankara Kazan'da enduro yarisi vardi ona gittik bir kac gun once. Ordaki tozdan olsa gerek fanin icine kacmis(fanin icinde kum vardi cunku), fani tikamis ve motor da donduremeyince yanmis. Bostan yere bi ton masraf cikti. Ankara'daki cok ilgili(!) ktm bayisi ulusan da sagolsun yardimlarini esirgemeyince kendi ustamda solugu aldim. Bilgisayar fani takma gibi planlarimiz var eger spormoto parcayi gondermek icin bir kac ay sure verirse...

Bu arada bilen goren duyan varsa bajaj pulsarin fani bizim makinelere uyar mi acaba ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------

merhabalar,

gecen gün havalimanın b kapısında iki duke gördüm, ikisinde de grip (tırtıklı) yan tank pad vardı, bekledim ikisinden biri gelsin de sorayım diye, ağaç oldum. Hangi model oladuğunu bilen var mı? aliexpressten hangisini almamız gerektiğini..


Bir de arkadasların burada servis isyanı var ama öne cıkan bir servis yok anladığım kadarıyla.. eğer var ise onu zengin edelim. madem cok para veriyoruz bari hizmet alalım.

orijinal koruma dermileri ve elcik koruma sadece spormoto da mı oluyor?

Ben motoruma powergrip marka silikon grip taktim. Icinden kare kare cikiyo kendine gore kesip yapistiriyosun. Ben yaptigim icin isciligi kotu oldu ama is goruyo.
Orj koruma demiri falan ilinizdeki bayiide olur genelde ama spormotoyla ugrasicaksaniz degmez simdiden soyleyim. Alternatiflere yonelmekte fayda var.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Arkadaslar ilerde basiniza gelirse diye yazayim. Bajajin radyator fani seri numarasina kadar ayni. Parca tedarik konusunda sikinti yasarsaniz bajaj'a da bakabilirsiniz. Hepimize kazasiz belasiz surusler...
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-arayan-alir-aciklamayi-oku-full-beyaz-duke-200-tertemiz-220522904/detay

220522904 ilan no

bu benim eski motorum yani 3-4 ay öncesine kadar şimdiki sahibinde bel fıtığı çıktığı için doktor motoru yasaklamış. ilk motoruydu başlangıç olarak almıştı. kask mont vs de vericekmiş yanında istemeyen için onları ayrı konusursunuz fakat ben motora tamamen kefilim nokta hatası olmayan bir motor zaten üzerindeki herşeyi ben yapmıştım. fiyatı içinde asıl sahibi sonuçta daha yetkilidir ama tanıdık indirimi yaptırabilirim. ilgilenen olursa buyursun link ve numaraları yukarıdadır.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-arayan-alir-aciklamayi-oku-full-beyaz-duke-200-tertemiz-220522904/detay

220522904 ilan no

bu benim eski motorum yani 3-4 ay öncesine kadar şimdiki sahibinde bel fıtığı çıktığı için doktor motoru yasaklamış. ilk motoruydu başlangıç olarak almıştı. kask mont vs de vericekmiş yanında istemeyen için onları ayrı konusursunuz fakat ben motora tamamen kefilim nokta hatası olmayan bir motor zaten üzerindeki herşeyi ben yapmıştım. fiyatı içinde asıl sahibi sonuçta daha yetkilidir ama tanıdık indirimi yaptırabilirim. ilgilenen olursa buyursun link ve numaraları yukarıdadır.

Pulsar'ı almadan önce ilan verdirtsen bide 9k filan ederi olsa kaçırmazdım ama 12 aşıyor şuan :) :salut:
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Pulsar'ı almadan önce ilan verdirtsen bide 9k filan ederi olsa kaçırmazdım ama 12 aşıyor şuan :) :salut:

9 bine verıyorlarsa 10 tane alıyım garajda koyım hepsını 10 dan gerıye satarım 1 hafta ıcerısınde 1 haftada 10 bın tl kar :)))

12 zaten kask mont vs vs dahil bunlara sahip olan birisi zaten fiyattan düşürtücek.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bugün motorumu apartmanın içine park etmeye çalışırken olduğu yerde yavaşça düşürdüm. :mrgreen:

Sonuç: Arka fren pedalım kırıldı. Döküm olduğu için kaynakta yaptıramam sanırım. Mecburen yenisini almak zorundayım. :salut:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Bir motorun arka fren pedalının kırılması gibi kronik bir sorunu olabilir mi yahu :mrgreen:

Ktm duke 250 de öyle, duke 390 da.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst